ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نسل دوم Moto E احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد

در حال حاضر نسل دوم تلفن هوشمند Moto X و همینطور Moto G به بازار عرضه شده اند و شاید بسیاری منتظر عرضه ی نسل دوم محصول اقتصادی کمپانی موتورولا یعنی Moto E باشند، و البته ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۳ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حال حاضر نسل دوم تلفن هوشمند Moto X و همینطور Moto G به بازار عرضه شده اند و شاید بسیاری منتظر عرضه ی نسل دوم محصول اقتصادی کمپانی موتورولا یعنی Moto E باشند، و البته به نظر می رسد این انتظار به زودی به پایان خواهد رسید.

بر مبنای گزارشی که اخیراً توسط وب سایت techmaniacs منتشر شده است نسل جدید موتو E به زودی معرفی خواهد شد و دقیقاً همانند Moto G، نسبت به نسل پیشین خود دچار به روز رسانی سخت افزاری مناسب و قابل قبولی خواهد گشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده Moto E جدید به یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزلوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ مگاپیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی به همراه فلش LED و پشتیبانی از LTE مجهز خواهد بود. در مورد چیپست به کار گرفته شده در این محصول اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی احتمال می رود چیپستی مشابه آنچه در Moto G سال ۲۰۱۳ استفاده گشته بود به کار گرفته شده باشد.

این گفته بدان معناست که احتمالاً در Moto E آتی شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ با CPU چهار هسته ای و سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم خواهیم بود. البته برخی معتقدند پیش تر ردپایی از تلفن هوشمند مورد بحث را در سایت های بنچ مارک مشاهده کرده اند که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ بوده است.

موبایل اقتصادی Moto E به یقین از همان روز اول تحت اندروید ۵.۰ عرضه خواهد شد و از نظر قیمت گذاری نیز یکی از ارزان ترین تولیدات کمپانی تولید کننده اش یعنی موتورولا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • JOKJOK.IR

    موتورولا تنها برند مورد علاقه منه البته در پلتفرم اندروید .خاصه ...خاص

  • SAEED DASTMARD

    نسل اولش خوب بود نسل بعدشم خوبه.

  • TROOL

    مطلب خوبی بود مرسی

  • دانیال

    یعنی یه دیروزی اینترنتم قطع بود دیجیاتو 100 تا پست گذاشت! دیجیاتو جانشین بر حق نارنجیه واقعا!

  • opda511

    روزهایی که میخاست موتو ایکس معرفی شه گوگل خیلی تبلیغات در موردش کرد ولی بنظر میرسه اون جایگاهی که مدنظر گوگل بود محقق نشد ولی گوشی خوبیه

  • AZ

    -_-

مطالب پیشنهادی