انتظار می رود سامسونگ جانشین گلکسی S5 را در نیمه اول سال ۲۰۱۵ و با نام گلکسی S6 عرضه نماید، در حالیکه هنوز چندین ماه با این اتفاق فاصله داریم امروز ردپایی از مشخصات مرتبط به این محصول در وب سایت مرتبط به بنچ مارک AnTuTu رویت شده است.
در همین راستا وب سایت چینی CNMO اسکرین شاتی را منتشر کرده که خبر از حضور گلکسی S6 در پایگاه داده AnTuTu می دهد و بر اساس اسکرین شات پیش تر ذکر شده و در صورتیکه اطلاعات موجود در آن صحت داشته باشند پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
همچنین از سایر مشخصه های موبایل مورد بحث می توان به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Exynos 7420، پردازشگر گرافیکی Mali-T760، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.
در مورد طراحی گلکسی S6 پیش از این گفته شده بود سامسونگ طی پروژه ای با اسم رمز پروژه ی صفر در حال ایجاد تغییرات جدی در المان های ظاهری این محصول است تا آن را نسبت به آنچه تا کنون در بازار معرفی شده به صورت کامل متفاوت نماید.
برخی معتقدند کمپانی کره ای در طراحی محصول مورد بحث احتمالاً ترکیبی از آنچه پیش از این در محصولاتی مانند سری A، نوت ۴ و نوت اج پیاده سازی کرده بهره خواهد برد و احتمالاً گلکسی S6 نیز دارای نمایشگری با لبه ی خمیده خواهد بود، اما هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بچه ها سامسونگ نخرید بخدا سامسونگ بده. هرچی میخواسد بخرید فقط سونی باشه بخدا به قرآن راس میگم :(
بچه ها دقت کردین!
مدل: g925F
نوع پردازنده:Exynos 7420
معمولا سامسونگ مدل F را با کوالکام میزد!!!
اما این بار!!!!!
یا واقعا اسنپ 810 فعلا به تولید نمیرسه!!
یا که سامی میخواد کلا مستقل بشه!!
2015 ساليه که باید دید سامسونگ با تغییر طراحی و جنس گلکسي اس ۶ و بقیه گوشیهاش می تونه دوباره رشد فروش رو به دست بیاره یا نه؟
دقیقا با میزان فروش و استقبال از سامسونگ میشه آینده اندرويد و چینی ها رو پیش بینی کرد... قطعا اگه با این تغییرات نتونه اقبال مصرف کننده ها رو به دست بیاره نوبت تايزن می رسه...
امیدوارم سامسونگ موفق بشه چون در غیر اینصورت آینده بقیه اندرويدي ها هم به خطر ميوفته...
اپل و مایکروسافت راهشون مشخصه...
با 5.5" ابعاد گوشی فقط ابعاد صفحه هست
اندکی بزرگتر بشه باید قید فروش زیاد رو بزنه
این دیگه واقعا بخاری خوبیه ... راحت توی تبریز کل خونمون رو میتونه گرم کنه با سی پی یوش :-D
مشخصاتش و بگم!
بدنه پلاستيكى رو به بهبود!
دوربين بين ٢ تا ٤ پيكسل اضافه ميشه به مقدار لازم،
بيرون زدگى دروبين به مقدار مورد نياز.
رم ٣ گيگ،به اندازه .١ تا .٤ اضافه شدن به سايز صفحه،اضافه شدن ٢٠٠ ميلى امپر به باترى،همان تاچويز هميشگى در تِمى نو!
احتمال يه مورد ديگه هم هست اينبار ضد اب بودن رو ور داره مثل يو اس بى ترى بگه مردم استفاده نميكنن!
توی آندروید سامسونگ از همه برندها اصالت بیشتری داره و گوشی های با صال و نصب و بسیار با کیفیت میزنه
اره جنس اشغال پلاستیکش باکیفیته ... اصالتشم از هنگ کردنش مشخصه ...
زمان تقریبی انتظار در صف : 27 دقیقه :|
خدایا نسل این مخابرات رو بردار تورو قران از زمین . اه اه
ایول آمد میخرم.
بچه ها این boomsound htc عجب چیزیه خیلی باهاش حال کردم
به به lazar رو عشقه.