ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پرچمدار بعدی HTC احتمالاً HTC Hima خواهد بود [شایعه]

همه ی ما تا امروز وقتی از پرچمدار بعدی HTC صحبت می کردیم انتظار داشتیم تلفن هوشمندی با عنوان One M9 معرفی شود، اما حالا به نظر می رسد این کمپانی در نامگذاری محصول مورد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۴ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همه ی ما تا امروز وقتی از پرچمدار بعدی HTC صحبت می کردیم انتظار داشتیم تلفن هوشمندی با عنوان One M9 معرفی شود، اما حالا به نظر می رسد این کمپانی در نامگذاری محصول مورد بحث تجدید نظر کرده و شیوه ی جدیدی را در پیش گرفته است.

@upleaks یکی از معتبرترین منابع در رابطه با شایعات پیرامون شرکتهای تولید کننده تلفن های هوشمند دیروز اعلام کرده HTC در نامگذاری پرچمدار آتی خود نسبت به گذشته تصمیم گیری متفاوتی داشته و در حال حاضر برای آن از اسم رمز HTC Hima استفاده می نماید و احتمالاً موبایل مورد بحث را در ماه مارس ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی خواهد نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این شنیده شده بود برترین تلفن هوشمند آینده ی HTC، نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۲۵۰ پیکسل خواهد داشت. اما حالا @upleaks خبر از نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P و بهره گیری از چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ (مجهز به چهار هسته ی ۲.۰ گیگاهرتزی و چهار هسته ی ۱.۵ گیگاهرتزی) داده است.

HTC-Hima-One-M9-March-launch-01 (1)

در مورد سایر مشخصه های محصول یاد شده به مواردی مانند ۳ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از VoLTE  اشاره شده، همچنین گمان می رود دروبین جلویی پرچمدار بعدی HTC شاید ۱۳ مگاپیکسلی و یا ۴ اولتراپیکسلی باشد. این موبایل با اندروید ۵.۰ و به همراه رابط کاربری سنس ۷.۰ عرضه خواهد گردید.

در شایعه ای دیگر نیز ذکر شده نسخه ای ارزان تر از HTC Hima با عنوان HTC Hima Ace با پشتیبانی از دو سیم کارت در حال آماده سازی است که احتمالاً صرفاً در بازار چین عرضه خواهد شد.

در مجموع نمی توان هیچ یک از اطلاعات ارائه شده از جانب @upleaks را رد و یا تائید کرد و باید منتظر بمانیم تا گذشت زمان وضعیت را روشن کند، نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار بعدی HTC موفق خواهد بود و ورق را برای این کمپانی برمی گرداند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Behnam

    سرى وان رو بايد اپديت كنه!

  • farid

    یه سال بده دیگه برای اچ تی سی

  • TROOL

    مشخصات خوبی داره

  • mostafa

    اگر دوربینش 20 باشه قطعا سنسورشو SONY میزنه ک در کنار نرم افزار اچ تی سی محشر میشه

  • Saleh_Rezaee_1

    من گلکسی اس 4 دارم و باید بگم گوشی خوبیه . اما قبلش گوشیم htc hd2 داشتم .

    نمیدونم چرا خیییلی اچ تی سی دوست دارم .
    اچ تی سی بهترین بدنه دنیا رو داره و به نظر من زیبا ترین گوشی دنیاست .

    امیدوارم واقعا اچ تی سی به جایگاه واقعی خودش برسه و با همین مشخصات پرچم دار بعدیشو روانه بازار کنه .

  • حسين

    شرمنده دوستان این پیامم صد بار اومد

  • حسين

    شمارو نمیدونم اما من اسم به اندازه مشخصات برام مهم نیست ! HTC One M8 از بهترین ها بود امسال و شاید اگر حاشیه های صفحه نمایش کمتر میشد و دوربین بهتری میداشت قطعا حداقل برای من بهترین تلفن سال بود (البته بازم نمیشه گفت بهترین) با اون طراحیش...... به به . این مشخصات واقعا وسوسه کننده هستند. بببینیم چکار میکنه HTC . و راستی مارس تولد منم هست ! برام HTC One جدید بیارن بدمان نمیاید! :htc:

  • حسين

    شمارو نمیدونم اما من اسم به اندازه مشخصات برام مهم نیست ! HTC One M8 از بهترین ها بود امسال و شاید اگر حاشیه های صفحه نمایش کمتر میشد و دوربین بهتری میداشت قطعا حداقل برای من بهترین تلفن سال بود (البته بازم نمیشه گفت بهترین) با اون طراحیش...... به به . این مشخصات واقعا وسوسه کننده هستند. بببینیم چکار میکنه HTC . و راستی مارس تولد منم هست ! برام HTC One جدید بیارن بدمان نمیاید!

    • علی امیری

      به به.سلامتی همه ته تغاری های سال.

  • حسين

    شمارو نمیدونم اما من اسم به اندازه مشخصات برام مهم نیست ! HTC One M8 از بهترین ها بود امسال و شاید اگر حاشیه های صفحه نمایش کمتر میشد و دوربین بهتری میداشت قطعا حداقل برای من بهترین تلفن سال بود (البته بازم نمیشه گفت بهترین) با اون طراحیش...... به به . این مشخصات واقعا وسوسه کننده هستند. بببینیم چکار میکنه HTC .

  • abolfazl_eslami_1

    خداییش اگه بخواهیم دوربین های اچ تی سی رو فاکتور بگیریم باید به طراحی و رابط کاربریش نمره 100 داد خیلی خوش دسته حس یک گوشی ناب رو بهت میده

    :htc:

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی