ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا HTC Hima دارای یک نسخه Ultra هم خواهد بود [شایعه]

چندی پیش به اطلاع تان رساندیم که شایعاتی در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی مطرح شده. طبق شنیده ها عضو جدید خانواده وان در اچ تی سی، HTC Hima نام خواهد داشت. اما ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش به اطلاع تان رساندیم که شایعاتی در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی مطرح شده. طبق شنیده ها عضو جدید خانواده وان در اچ تی سی، HTC Hima نام خواهد داشت. اما به نظر می رسد این محصول تنها در یک نسخه ساخته نخواهد شد و به احتمال زیاد، دارای یک نمونه Ultra هم خواهد بود.

از طرفی، شنیده شده که اچ تی سی قصد دارد نسخه سوم Butterfly و همچنین تبلت های جدیدی را هم عرضه کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Leaked-and-unconfirmed-details-about-some-of-HTCs-upcoming-devices

با توجه به خبری که روز گذشته منتشر شد، باید گفت هنوز اطلاعاتی در رابطه با تفاوت Hima و نسخه Ultra درز نکرده ولی حدس زده می شود که مورد دوم، از نمایشگر بزرگتری بهره ببرد. مشابه آنچه که در رابطه با One Max و One وجود دارد.

حتی گفته شده که اچ تیسی قصد دارد یک نمونه ارزان قیمت تر (با نام HTC Hima Ace) و نسخه ویندوز فون پرچمدار جدیدش را هم همراه با نسخه اصلی، عرضه کند.

پیش از این به عرض تان رساندیم که این شرکت قصد دارد در سال جدید نسخه جدید دوربین Re Camera را هم معرفی کند. این موضوع از طرف یکی از مدیران اچ تی سی عنوان شده است.

Leaked-and-unconfirmed-details-about-some-of-HTCs-upcoming-devices (1)

همچنین اچ تی سی به احتمال بسیار زیاد نسل سوم Butterfly و همچنین تبلت هایی بر پایه Nexus 9 ولی با رابط کاربری HTC Sense معرفی کند. به لطف تصویری که از سوی Upleaks منتشر شده، ما عبارت Sense 7.0 را می بینیم و همین موضوع نشان از برنامه اچ تی سی برای به روز رسانی رابط کاربری شخصی اش را به ما می دهد. از طرفی رابط کاربری جدید هم با محصولات تازه معرفی می شود.

اما باید به خاطر داشته باشیم تمام موارد فوق الذکر باید به مرحله عمل برسند و هنوز برای اطمینان از صحت و سقم اینگونه اخبار و شایعات، زمان زیادی باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Kiarash Manson

    بیبینم HTC چه میکنه

  • MeysaM

    خیلی بعیده اچ تی سی تا قبل از ارائه ویندوز 10، گوشی مبتنی بر ویندوز بده بیرون.
    اما بی صبرانه منتظر محصولات جدید، ان شالله با ظاهر و باطنی دلربا هستم :)

    :htc:

  • TROOL

    اچ تی سی همیشه محصولاتشو یه زمانی میفرسته بازار که همه گوشی جدید خریدن الان ایفون اومده نوت اومده سونی اومده htc تازه در فکر عرضه افتاده خوب از بازار عقب می افته

    • IRAN-Digi

      شرکت htc سال به سال تو یک تاریخ مشخص گوشی هاش رو بیرون میده
      و این اصلا ربطی به سامسونگ و آیفون و ... نداره که!!!

      • TROOL

        میدونم حرفتون درسته
        منظور من اینه که ما الان داریم با نوت 4 کار میکنیم HTC تازه میخواد پرچمدارشو بده بیرون

  • عــــــامـــــــــر

    ایولا لذت بردیم ، وان مکس عالی بود اما خب نسبت به دوره خودش کمی ضعیف بود اما خلاقیت داشت خداییش بخصوص اسکنر اثر انگشت و طراحی عالی ایولا عالی بود

  • امیر پارسا

    این شایعه میگه ام9 2kهست پنل اش
    اما فک نکنم وین فون از 2K پشتیبانی کنه
    پس کلا یا دوتا نسخه جداست یا وین فون داره با پشتبانی از 2K میاد
    امیدوارم دومی باشه

    • emad_hs

      ویندوز فون از 2k پشتیبانی نمیکنه ولی ویندوز فون 10 که ساپورت میکنه حتی بالاتر از 2k احتمالا با وین 10 میاد اون نسخه هم با اندروید 5 ;)

  • نیکلودئون

    عالیه....اگه پولم برسه می خرم...

  • MAHDI MOSTAFAVI

    خیلی هم خوب،خیلی هم عالی.

مطالب پیشنهادی