ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه شیائومی برای رویداد ۹ دسامبر ارسال شد

شیائومی از آن جمله شرکت هایی است که همیشه و در هر زمانی خبرساز می شود. اگر چه بیشترین تمرکز خبری حول این شرکت در مورد معرفی احتمالی پرچمدار جدید این شرکت یعنی Xiaomi Mi ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی از آن جمله شرکت هایی است که همیشه و در هر زمانی خبرساز می شود. اگر چه بیشترین تمرکز خبری حول این شرکت در مورد معرفی احتمالی پرچمدار جدید این شرکت یعنی Xiaomi Mi 5 در نمایشگاه CES 2015 است، اما چینی ها ظاهرا میخواهند کمی زودتر و در روز ۹ دسامبر، یعنی سه شنبه هفته آینده، از محصولی جدید رونمایی کنند. اما این محصول چیست؟

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Xiaomi-windmill-teaser

اگر نگاهی به دعوتنامه ارسالی و شعار شرکت مورد بحث (Up In The Wind Together) بیاندازیم، ظاهرا محصول احتمالی، میتواند یک هواکش یا تهویه هوا باشد. اما برای ورود به بازار محصولات خانگی مانند آنچه اشاره کردیم، شیائومی هنوز راه درازی را در پیش دارد، بنابر این با کمی تامل درمیابیم که باید منتظر معرفی محصول دیگری باشیم.

بر اساس شایعات اخیر، محصول جدید این شرکت ممکن است جانشین تلفن هوشمند میان رده Redmi 1S باشد یا یک تبلت مقرون به صرفه جدید، یا شاهد هم هردو. شاید هم به کلی شاهد دستگاه جدیدی باشیم.

فون آرنا پیش بینی کرده که محصول جدید شیائومی یک تبلت خواهد بود که از مشخصات آن میتوان به صفحه ۹.۲ اینچی، یک گیگابایت حافظه رم پردازشی و پردازنده مرکزی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و قیمتی مناسب و رقابتی اشاره کرد.

در هر صورت شرکت یاد شده هرچه آماده کرده باشد به زودی معرفی میگردد. بنابر این تا هفته آینده منتظر میمانیم تا واقعیت اصلی پشت پرده نمادی که بر روی دعوت تامه ارسالی شیائومی وجود دارد را بفهمیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • bahram

    متنفرم ازش

  • Parsa_P

    چیزا خوبی داره میزنه
    سامسونگ و lg و htc و sony باید پرچم داراشونا خیلی بالاتر بگیرند یا قیمتشو کم کنند
    اگرنه قشنگ بازارو میگیره این شرکت :/

  • erfanm

    من یه نظرسنجی محترمانه اینجا میذارم ببینم چقدر موافق مخالف دارم
    به جز کودکانی مثل اقای س-د بقیه جواب بدن ممنون میشم
    همه شرکت ها محترمن و عالی و باعث اشتغال زایی و این چیزا میشن درسته
    اما در هر حیطه ای شرکت باید یه بخش اتاق فکر و ایده پردازی و نو اوری هم داشته باشه غیر اینه؟
    شرکت های چینی دارن محصول ارزون میدن خب؟
    این درست
    دارن اصن با کیفیت هم فرض کنیم میدن خب؟
    اینم درست
    اما چی میشه یه محصول با کیفیت قیمتی نصف بقیه پیدا میکنه؟
    بقیه گرون میدن؟
    تا حدی درسته اما خیلی کم
    شیاومی ارزون میده یعنی سود نمیگیره؟
    اصن مگه میشه امکان نداره.
    خب پس هم داره سود میگیره و هم ارزون میده...چیکار میکنه که هنوز سر پاست و داره ماشالا تمام بازار ها هم پخش میشه؟
    هیچی...پولی که بقیه شرکت ها میدن به تحقیق و بنا کردن پلتفرم ها و نرم افزار ها و ویژگی های جدید رو نمیده
    در واقع شرکت های چینی دارن فقط با خرید دستگاه های پیشرفته قطعات رو مونتاژ میکنن
    کوالکام و تگزاس اینسترومنت و ارم و گوگل و سامسونگ و الجی و سونی و... به این شرکت ها قطعه میدن تا بتونن بسازن.
    پس توی بخش سخت افزار هم عملا یک قطعه نمیتونین پیدا کنین با مارک شیاومی! یا هر برند چینی دیگه ای!((مگه از مدیاتک استفاده کنه که اونم کیفیتش در حد تیم ملی ماست))
    حالا اگه همه پول بدن به این حنس ارزون چی میشه؟
    هیچی..شرکت های دیگه باید فروش داشته باشن...میان اونا هم برای بقا بخش های R&D رو تعطیل میکنن و فقط میشن مونتاژ کننده.
    این اسیبیه که توی زمان دراز مدت وارد میشه و شما خریدار که فک میکنی با خرید یه محصول چینی پولت رو پس انداز کردی در اصل با این کار تکنولوژی رو عقب انداختی
    شرکت ها بخش R&D رو برا رضای خدا نساختن و هر چیزی که اونجا ساخته میشه حتی کوچیک پولش رو ازت میگیرن
    اگه روزی برسه پول ندی به این چیزا اونا هم تعطیل میکنن و میشن پنج تا شرکت بدون نو اوری و فقط مونتاژ کننده عین برند های چینی
    واقعا کاربر های این سایت اینو میخوان؟
    اینجا باید عاشقان تکنولوژی باشن و این شرکت ها بزرگترین خیانت به اصل پیشرفت تکنولوژی هستن و فقط به صرف قیمت پایینتر دارن اون بالایی هارو از نون خوردن میندازن
    لطفا نظراتتون رو بگین ممنونم

    • TROOL

      نظرتو قبول دارم و این کار باعث از بین رفتن شرکتها میشه اما به ظاهر اینگونست
      تمام شرکتهایی که چینی هستند این شرکتها به صورت بورسی رشد کردن یعنی هر لحظه امکان مرگشون هست اگه فروش نداشته باشن
      از اونطرف شرکت های بزرگ طی این سالها اونقدر برنامه ریختن که اگه خاطرم باشه مدیر اپل بود یا یه شخصی دیگه گفته بود که ما برای سالهایی که فرزندان شما بدنیا بیان هم برنامه ریختیم ما برای نوجوانیه فرزندتون هم برنامه داریم ما تبلیغاتی داریم که الان ساخته شده برای زمانی که پیر میشید
      موفق باشی

      • erfanm

        راستش این حرف که برای فرزندان ما هم برنامه ریختن رو خیلی بعید میدونم
        نمونش تمام شرکت ها
        تا قبل اپل نمیدونستن قراره حتی چیپ 64 بیتی هم بزنن
        یهو اپل اومد و کوالکام و سامسونگ و الجی و سونی و... به تکاپو افتادن عوض کنن
        اصل حرف شما درسته شرکت باید یه نقشه راه داشته باشه اما حقیقت اینه تا اون موقع اینقدر تغییرات میدن توش که دیگه شباهتی به نقشه اصلی نداره.
        از طرف دیگه هم قبول دارم این شرکت های چینی نمیتونن از بین ببرن شرکت های بزرگ رو و مثل بادی هستن که برای مدتی میوزه
        اما همین مدت کوتاه دارن سرعت رشد رو کند میکنن و اسیب میزنن

        • TROOL

          بله منم منظورم نقشه راه برای اینده بود
          اپل تو زمان ایفون 4 گفته بود که ما طی 2 الی 3 سال اینده سیستم نوینی رو تو موبایلها استفاده میکنم که انقلاب پردازنده میشه که بعدها مشخص شد دارن از 64 بیتی حرف میزنن
          خیلی شرکتها هم لو نمیدن که اینده میخوان چیکار کنن چون فن کسب درامده پنهان کاری
          الان اکثر محققین دارن نرم افزارهایی رو درست میکنن برای اینده یعنی سیستم های 64 بیتی
          و پردازنده هایی که بیش از 20 هسته پردازشی دارن در قالب 1 هسته که در اینده شاید گوشیای 4 هسته ای و 8 هسته ای واسه ما مضحکه بشن

  • Vernal

    آقا درسته که دعونامه را اصلاح کردی ولی چرا کامنت ی کاربر با وفا را نابود کردی
    همیین کارها را میکنی که دیگه سوتی نگیریم

  • عــــــامـــــــــر

    می4 عالی بود و مطئنم می 5 هم عالیتر خواهد بود
    من یه پیش بینی کردم و بهش ایمان دارم که سال 2017 شیائومی یکی از برتریناست تو 3 تای اول هم تو تولید هم تو فروش

  • سعید

    من عاشق محصولات شیائومی ام...بعد از محصولات اپل برترین و با کیفیت ترین گوشی و گجت های دنیا رو شیائومی میزنه

    • نیکلودئون

      منم موافقم محصولات شیائومی باکیفیت هستند و این شرکت کپی کار باشه خیلی خوب نیستا...

  • مهرداد

    ۹دسامبر میشه همین سه شنبه. نه هفته ی دیگه.

  • erfanm

    یه شرکت چینی که از تحقیقات بقیه مفت مفت استفاده میکنه و با وقاحت تمام حتی متن سخنرانی بقیه شرکت هارو هم کپی میکنه
    مفت هم بده دستم میندازم سطل اشغال فقط واسه این که چیزی جز یه دزد نیست...شرکت باید خلاق باشه نه اشغال ساز

    • shaham_samie_adel_1

      باز هم یک اظهار نظر روشنفکرانه نما !!! از یه سری آدم بی سواد که داعیه ی باکلاس بودن و کپی ستیزی دارن و فکر می کنن اگه کلاس بزارن و بگن محصول چینی رو میندازیم سطل آشغال ، شأن و شخصیت پیدا می کنن ...
      ...
      انشالله خدا یه عقل درست و حسابی به این جماعت عنایت کنه ...
      ولی یکی نیست بهشون بگه همین ویندوزی که داری ازش استفاده می کنی و مطلب می نویسی تو سایت ها ، خودش یه کپی مفتی از محصول مایکروسافته ...

      • erfanm

        اره واقعا خداکنه عقلی بهت بدن
        تا بفهمی اولا مایکروسافت شرکت جعلی و مفت خور نیست و هزاران ایده و نو اوری داشته و اگه ما کپی میخریم فقط به دلیل تحریم این شرکته
        گوشیت چیه؟
        حتما هواوی داری!
        چیو با چی مقایسه کردی تورو خدا خودت خندت نمیگیره؟
        شیافومی با مایکروسافت؟
        عجب دفاعی!...نه شمت روشنفکر برو خوش باش

        • shaham_samie_adel_1

          نه اخوی هواوی ندارم ...
          گوش من لنوو K910 هست ...
          مطمئنم گوشی که من دارم حتی از نزدیک هم ندیدی که اگه دیده بودی اونوقت معنی واقعی طراحی و ابتکار و می تونستی توش ببینی ...
          یه مقدار چشمای بسته اتونو ( بیشتر متاسفانه فکر ها بسته شده ) باز کنین اونوقت می بینین چه گوشی هایی با چه نو آوری هایی با چه امکاناتی و چه قیمت هایی محصول کشور چین هستن ...
          وقت کردی به رده بالاهای لنوو یه نگاه بنداز ...
          مثل همون K910 و K920 ...
          یه مقدار فکرتو باز کن برادر نزار اون تو بپوسه ...

  • سهیل

    MiPad Air
    خوب معلومه دیگه ینی نفهمیدید :D

مطالب پیشنهادی