ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش عملکرد کورتانا در ویندوز ۱۰ [تماشا کنید]

چند ماه است که مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را منتشر کرده و گهگداری خبرهایی در رابطه با قابلیت های جدید و امکانات این نسخه از سیستم عامل خبرهایی منتشر می شود. پیش از ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماه است که مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را منتشر کرده و گهگداری خبرهایی در رابطه با قابلیت های جدید و امکانات این نسخه از سیستم عامل خبرهایی منتشر می شود.

پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم که مایکروسافت قصد دارد دستیار صوتی محبوب ویندوز فون، یعنی کورتانا را در ویندوز ۱۰ هم قرار دهد. حال ویدیویی منتشر شده که عملکرد نسخه بسیار ابتدایی کورتانا در ویندوز ۱۰ را نشان می دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویدیو که توسط یکی از نویسندگان وب سایت WinBeta تولید شده، گفته می شود که کورتانا در ویندوز ۱۰ هنوز تکامل ویندوز فون را ندارد و حتی احتمال می رود تا عرضه نسخه نهایی دچار باز طراحی های ظاهری گردد.

اما آنطور در ویدیو دیده می شود، این دستیار محبوب در همین وضعیت هم قادر است برخی امور ساده مثل تماس در اسکایپ، هواشناسی، یادآوری و غیره را به انجام برساند.

پیشنهاد می کنیم تماشای ویدیوی نمایش عملکرد کورتانا در ویندوز ۱۰ را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-10-Pre-Release-Cortana-on-Desktop.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • ali

    حتما با گوشی سینک میشه وگرنه ازون حالت کاربردیش خارج میشه

  • JOKJOK.IR

    باور می کنیداستفاده من از کورتانا هر روز بیشتر و بیشتر میشه ... کلا یه موجود دیگست

  • Mohamad Ir@nI

    من فن سرسخت اپلم اما با دیدن وین۱۰ دارم وسوسه میشه سرفیس بگیرم:)

  • RAPture

    ویندوز 10 قهرمان همیشه با ما بمان.
    واقعن مایکی می تونه دوباره بشه همون مایکی که اوایل دهه ی 2000 شده بود قوی و حسادت برانگیز.(البته الانشم خوبه ولی اون موقع بی نظیر بود)

  • سوتابایت

    عاشق طراحی کورتانا ام!!
    امیدوارم کورتاناایی که تو کامپیوتر دارم همون کورتاناایی باشه که تو گوشیمه(هماهنگی!!)!!!

  • mohsen

    بچه ها ببخشید جاش اینجا نیست
    ولی دوستم میخوای جی 3 برداره
    مشکل خاصی نداره ؟ لگی هنگی ؟ باطری چیزی ؟
    دوربینش که نسبت به بقیه پرچمدارا ضعیف تره !
    چون مانیتورش QHD هست باطریش چجوره ؟ و رمش

    • kamyab98

      گوشی خیلی خوبی ه
      ایراد زیاد مهمی نداره فقط تو بخش باتری زیاد خوب عمل نکرده
      بقیه ایراد هایی هم که بهش میگیرن معمولا به خاطر جنس بدنشه که طرح فلز ه اما پلاستیکیه یا سایز بزرگ برای نمایشگره

  • kamyab98

    خیلی هم عالی امیدوارم به زودی شاهد پشتیبانی از زبان فارسی در دستیار های صوتی باشیم...

  • mohsen

    صداش خیلی نرم و روونه
    اگه مایکروسافت بتونه یه هماهنگی اساسی بین گوشی و موبایلش بزاره خیلی خوب میشه
    مثلا اس ام اس و زنگ که میاد رو دکستاپ نشون بده
    برنامه های کاری که رو گوشی تنظیم شده رو دکستاپ هم بیاد
    و چیزای اینجوری
    و یه سری برنامه های مشترک
    انتظار اینکه همه چیزای دکستاپ رو گوشی هم اجرا بشه واقعا غیر قابل اجراست !! یه سیستم 10 سانتی در 20 سانتی با یه گوشی فسقلی قدرت عمل بیشتری داره

    • غلامرضا

      با سلام یه جورائی این هماهنگی در بین گوشی وپی سی وجودارد ولی به تکمیلی ios نیست من لومیا 630 دارم در تنظیمات پس زمینه هر رنگی را برای کاشیها انتخاب میکنم چنانچه از طریق وای فای به اینترنت متصل شوم بعد چند دقیقه رنگ محیط مترو دکستاپم به همان رنگ در می اید البته با ید خاطر نشان کنم که حساب مایکروسافت یا همان ادرس ایمیل هات میل داشته باشید لیکن مایکروسافت باید هرچه سریعتر ارتباط گوشی ودکستاپ را بهبود دهد ایا کس از دوستان دارای گوشی وینفون متوجه این کار شده یا خیر لطفا اطلاع رسانی کنید.

    • kamyab98

      کاشکی برای همه پلتفرم ها بزاره!
      ماکروسافت مثل اپل انحصار طلب نیست امکانش هست برای همه پلتفرم ها اینکارو بکنه...

      • mohsen

        نه دیگه فک نمیکنم بخواد تک دلش رو خراب کنه
        مگه اینکه فقط برا گوشیا ارائه کنه که اونم بعیده

        • kamyab98

          من بعد از xamarin همچین کاری رو از ماکروسافت دور از ذهن نمیبینم

  • SAEED DASTMARD

    هلو مای فریندزززززززززززز

    • Kiomars shady

      هلو ماى برااااااا

  • Kiomars shady

    خيلى خوب و باحاله
    فرض كن رو پى سى كورتانا
    به نظرم از مال وينفون بايد قدرتمند تر بشه

    • ITMaster

      من فلسفه اینکه مایکروسافت میخواد کورتانا رو روی ویندوز دسکتاپ بیاره رو نمی فهمم!! این دستیارهای صوتی کارکرد و فلسفشون اینه که در شرایطی به کمک کاربر بیان که کاربر امکان تماس لمسی زیاد با گجت رو نداشته باشه و بتونه با حرف زدن با اون به خواستش برسه. چنین شرایطی هیچوقت برای یک دسکتاپ و کاربر پشتش اتفاق نمی یوفته بنابراین این امکان روی دسکتاپ بی خاصیت و بی معنیه! فرض کنید ملت نشستن توی یک اداره و بجای اینکه با موس کیبورد و با کامپیوتر کار کنن، با اون هی حرف میزنن!!!

    • mohsen

      موتور جستجوش که یکیه فک نمیکنم برتری خاصی داشته باشه چون جفتشون رو اینترنته

      • Kiomars shady

        اره ميدونى من بد گفتم منظورمو
        منظورم اين بود كه يعنى كارهاى بيشترى انجام بده
        بالاخره دستت تو دسكتاب بازتر از وينفونه
        بتونه در مورد كپى پيست و اينام كار كنه عالى ميشه
        مثلا بگى همه اطلاعات فلان فلشو تو فلان درايو كپى پيست كن اسم فايلشم بزار فلان
        عجب فلان فلانى شد :D

        • mohsen

          دستیار صوتیه ها کارگر صوتی نیستا :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی