ویدیوی لو رفته از عملکرد نسخه ۵ اپلیکیشن Lumia Camera [تماشا کنید]
اپلیکیشن دوربین تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون Lumia Camera نام دارد. روز گذشته ویدیویی منتشر شد که عملکرد نسخه جدید آن را به نمایش می گذارد. این ویدیو توسط فردی در مالزی منتشر ...
اپلیکیشن دوربین تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون Lumia Camera نام دارد. روز گذشته ویدیویی منتشر شد که عملکرد نسخه جدید آن را به نمایش می گذارد. این ویدیو توسط فردی در مالزی منتشر شده که نسخه پنجم اپلیکیشن Lumia Camera را در نوکیا لومیا ۸۳۰ اجرا می کند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
از ویژگی های جدید اپلیکیشن مذکور، می توان به سرعت اجرای بالا و همچنین، قابلیت تصویر برداری HDR اشاره کرد. بدین وسیله کاربران ویندوز فون هم در اپلیکیشن رسمی دوربین تلفن هوشمندشان به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.
انتظار می رود نسخه ۵ اپلیکیشن Lumia Camera در به روز رسانی لومیا دنیم قرار بگیرد و با افزایش سرعت اجرا، شما هیچ سوژه ای را از دست نخواهید داد. همچنین قابلیت Moment Capture با نگاه داشتن مداوم دکمه شاتر اجرا می شود و به کاربر امکان فیلم برداری 4K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه می بخشد که طبیعتا در تمام مدل ها فعال نخواهد بود.
در ذیل می توانید ویدیوی پخش شده از ۲ قابلیت جدید نسخه جدید اپلیکیشن Lumia Camera را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Lumia-Camera-v5.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وینفونیا حالشو میبرن
عالیه!!!!!!!!!!!!!
یکی این گوشیو از این بشر بگیره، اصلا بلد نیست باحاش کار کنه.
حالم بد شد.
عالیه .. منتظرشم :)
Lumia 1520
این ویدئو ها چرا همشون لو میرن!!!
سرعت باز شدن اپ فوق العاده است چیزی که اندروید ها قادر به احساسش نیستن
عالیه این برنامه ، عاشق فوکوش دستی و تنظیمات جمع و جور دم دستش هستم خداییش ، حیف که برای 920 من به طور کامل نمیاد و من از خیلی چیزا نمیتونم استفاده بکنم اما خب خوشحال میشم این برنامه به بلوغ برسه خداییش آخه بوی نوکیا رو میده
عامر جان لطف میکنی از معایب و مزایای گوشیتون بگی
بنده 920 دارم رنگ زرد خیلی زیبا و شیک انقدر شیک که هرکی دستت ببینه اینجوری میشه :O و پر قدرت و بدون کوچکترین کندی و تاخیر . همه چی تموم عالی فقط از نظر باتری ضعیفه . بنده که متناوب با لاین و وایبر و واتس اپ .... کار میکنم روزی 3 تا 4 مرتبه شارژ میکنم . در کل اندروید بهتره و آزادی عمل بیشتری داری
مثلا تو اندروید با لاین میشه پست گذاشت و لایک کرد و ... اما تو لاین ویندوز فون نه و .....
اما در کل محشره مخصوصا عکساش ووووو
خیلی هم خوب.
نوش جون ویندوزفون دارا :)
رتبه اول بهترین اپ دوربین رو میدم به نوکیا کمرا (لومیا کمرا) چون امکانات خیلی حرفه ای رو به شکلی ساده و در دسترس داره، البته با نسخه های جدیدش کار نکردم حتما بعد از 8.1عالی تر شده، رتبه دوم رو به اپ دوربین گوشی های سونی میدم،، درسته در حالت اتومات محدودیت داره و هم از رزولوشن پایین استفاده میکنه و هم خوب محیط رو تشخیص نمیده، اما در حالت دستی امکانات زیادی داره که دسترسی بهشون و تنظیمشون آسون و سریعه و همچنین افزونه های خاص رو میشه نصب کرد که عالی هستند و جذاب،.
رتبه سوم مال اپ دوربین m8 چون همه چی دم دسته و کار باهاش راحت.
آپ دوربین آیفون ها رو هم تجربه زیادی ندارم و نظر نمیدم،
آپ دوربین سامسونگ رو هم کلا رتبه آخر میدونم، چون امکانات متنوع و خیلی عالی رو داره اما دسترسی بهشون خیلی اعصاب خرد کن هست برام، باید با نظم و الگوی بهتری باشه تا سریع بشه تنظیمات رو تغییر داد.
لازم به ذکر است :از گوشی های نوکیا مخصوصا ۱۰۲۰ ،۱۵۲۰،۹۳۰،۸۳۰ عکاس های نشنال ژوگرافی استفاده میکنن! :)