ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی ۲۰ سالگی پلی استیشن با طعم بازی LittleBigPlanet [تماشا کنید]

همه ما با کنسول پلی استیشن خاطرات شیرینی داریم. همانطور که می دانید این روزها ۲۰ سالگی پلی استیشن را پشت سر گذاشته ایم و نسخه اولیه آن که در تاریخ ۳ دسامبر ۱۹۹۴ معرفی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همه ما با کنسول پلی استیشن خاطرات شیرینی داریم. همانطور که می دانید این روزها ۲۰ سالگی پلی استیشن را پشت سر گذاشته ایم و نسخه اولیه آن که در تاریخ ۳ دسامبر ۱۹۹۴ معرفی شد، به نسل چهارم خود رسیده است.

بازی های قدیمی در آن زمان شور و هیجان خاص خود را داشتند و امروزه به آنها به چشم نوسالژی هایی نگاه می کنیم که روزگاری زمان های زیادی را صرف آنها کردیم.

در گذر از ۲۰ سالگی پلی استیشن، سازنده بازی LittleBigPlanet 3 ویدیویی را ساخته که در آن اشاره کوتاهی به بازی های پلی استیشن اول تا چهار می کند. نکته جالب عناوینی مثل Twisted Metal، Last of Us و غیره که در این ویدیو نمایش داده می شوند، همگی سبک و سیاق همین بازی را دارند.

پیشنهاد می کنیم مشاهده ویدیوی جذاب ۲۰ سالگی پلی استیشن به سبک LittleBigPlanet را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/LittleBigPlanet-3-20-Years-of-PlayStation.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • shayan_Q9

    سونی رو هنوز قبولش دارم........غوله ژاپنی.......

  • RAPture

    قسمت PS تو SONY مثل نگین انگشتری می مونه. واقعن SONY باید خیلی حواسش بهش باشه. تو PS3نزدیک بود خرابش کنه ولی اونقدر اعتبار داشت که بتونه به PS4 برسه و تو PS4 واقعن خوب کار کرده.

  • mostafa

    دم سونی گرم ای کاش بخش موبایلشم مثل بخش کنسولش اینطور فروش داشت!
    راستی ی سوال از آدمین درسته بی ربطه ولی خواهشا ج بدین اگر ممکنه : میگن سونی میخواد تا 2 سال آینده بخش میان رده هارو تا حدودی حذف کنه و فقط گوشیای رده بالا و لوکس بزنه خط تولیداشم بیشتر رو سنسور دوربین تمرکز بده حقیقت داره؟

  • ehsanofwar

    واقعا عاشق اين بازي خلاقانه هستم ، ادم هرجور لولي بخواد ميتونه بسازه و محدوديت نداره. مالتي پليرشم جزو فان. تريناس. ايشالا اگه خدا بخواد ٣شو بزودي ميگيرم.
    :)

  • شهریار

    همه شرکتای بزرگ بلاخره یه روزی دچار بحران اقتصادی میشن
    حتی مایکروسافت هم دیگه مثل سابق سلطه نداره
    سرفیش ها گرونن
    ایکس باکس از پلی استیشن کمتر فروخته
    ویندوز فون که...
    سامسونگ هم سال ۲۰۱۴ واقعا خراب کرد
    اپل هم اعتبارش واقعا اومد پایین با این سیکس پلاس
    وایو واگذار شد


    همه این شرکتا فراز و نشیب داشتن اما ورشکستگی تو کازشون نیست

    امسال بنظرم سال ال جی و موتورولاست
    اچ تی سی همچنان در خواب

  • شهریار

    مایکروسافت حالا حالاها باید دنبال سونی بدوئه
    پلی استیشنه لامصب شوخی نیست :D

  • mohammadmj

    ps خوبه اصلا اگه سونی پلی استیشن رو نداشت الا کجا بود .......
    ولی لامصب نمیشه از امکانات بی نظیر ایکس باکس گذشت

  • Banksy

    فک کنم ادمین خوابه هنوز دیدگاه قبلیم تایید نشده

  • Banksy

    اولین چیزی که از پلی استیشن یک یادم میاد درایور هست یادش بخیر اون موقع خودم سگا داشتم اولین بار اینو توی کلوپ محلمون بازی کردم من که تا اون موقع فقط بازی دو بعدی دیده بودم این بازی پیکسلی برام اوج گرافیک بود

    • shayan_Q9

      اسمت منو یاد اثار بَنکسی میندازه........واقعا محشره.....توی ایران خیلی داره نمونه کاری هاش زیاد شده! :)

    • TROOL

      یادش بخیر

  • TROOL

    :playstation: از من یه 5 سالی کوچیکتره :-D جغد مود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی