ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا فبلت LG G Pro 3 در کار نخواهد بود؛ LG G4 برای ال جی مهمتر است

به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 را به بازار عرضه کرد. و هر دو این مدل ها در یک تاریخ یعنی ۱۲ فوریه رونمایی شدند.

طبق این الگو، پیش بینی میشد که ال جی سومین پرچمدار خود در رده فبلت ها را نیز در همین تاریخ و در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند، اما اخیرا شایعاتی مبنی بر تغییر کاربری خط تولید سری G Pro به گوش می رسد که احتمال عدم تولید و عرضه G Pro 3 را قوت می دهد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

به نظر می رسد شرکت کره ای ال جی قصد دارد به جای تولید یک فبلت دیگر از این سری، در سال ۲۰۱۵ روی پرچمدار بعدی اش تمرکز کند که به احتمال بسیار زیاد LG G4 نام خواهد داشت.

از آنجا که مدل اصلی G3 یک تلفن هوشمند ۵٫۵ اینچی بود و از لحاظ اندازه تفاوت چندانی با G Pro 2 با نمایشگر ۵٫۹ اینچی اش ندارد، پرچمدار بعدی نیز به اندازه کافی بزرگ خواهد بود. به همین دلیل ال جی احتمالا به ساخت یک مدل که به وضوح در دسته فبلت ها قرار می گیرد، تمایلی ندارد و ترجیحش تمرکز بر G4 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محسن

    دوستان چند نفرتون با جی پرو2 کار کردید که میگید خوب نیست؟ی چیز خنده دار اینکه با نوت 3 مقایساهش میکنن برید مقایسه هاشو بخونید نوت رو شکست میده براحتی تو دوربین صدا صفحه نمایش خواهشا از رو تعصب حرف نزنید

  • خشایار

    البته بگم جی پرو خودش گوشی عالی بود (در زمان قبل)

    ولی لطفا اگه چیزی نمیدکنین در مورد سری جی پرو صحبت نکنین چون چیزی در مورد مشخصات جی پرو 3 گفته نشد ولی خوب جی 4 خوبه

    !!LG GOOD LUCK!!

  • TROOL

    جی3 ترکوند جی 4 چه شود

  • عــــــامـــــــــر

    الجی تو فبلت ها انگار خیلی موفق نبود ، بررسی جی پرو 1 تو نارنجی و جی پرو 2 رو هم هیچ کجا ندیدم ، به نظر من خوشگل بود و با اون حاشیه کم میتونست عالی باشه اما خب با توجه به سایز پرچمدارای الجی دیگه فکر نکنم نیاز به فبلت باشه همه همو غمشو بزاره روی جی 4 میتونه خیلی خیلی بهتر باشه و هروقت آمادگیشو داشت وارد بازار فبلت بشه

  • Kiarash Manson

    به نظر من هم الجی بهتره بیشتر روی G4 فوکوس کنه

  • SAEED DASTMARD

    جی3 محبوب قلب ها بود جی 4 هم همین طور میشه.

  • Faryas

    یکی از بابرنامه ترین شرکت های تولید گوشی همین ال جی هست پیشرفت خوبی دارن

  • محمد کاظمی

    LG G3 خداییش عالی بود و من دوسش دارم...G4 حتما عالی تر میشه

  • mohammadmj

    LG قعلا خوبه یکم باید رو کیفیت بدنه کار کنه و طراحیشو رو به تکامل برسونه ..................

  • Saeid

    فقط امیدوارم پلاستیک طرح چرم یا فلز یا سنگ یا.... نباشه جنسش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی