ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت مخابرات
تکنولوژی

تخفیف مخابرات برای تماس با عراق

بنا بر اعلام مخابرات، تماس های تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق از تاریخ 20 آذر تا 30 دی ماه، 20 درصد کاهش یافت. محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بنا بر اعلام مخابرات، تماس های تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق از تاریخ 20 آذر تا 30 دی ماه، 20 درصد کاهش یافت.

محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: در آستانه اربعین و به منظور تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات از تاریخ 20 آذر لغایت 30 دی ماه مشترکینی که از درگاه 020 به جای کد 00 استفاده کنند، از تخفیف 20 درصد شرکت مخابرات استان تهران بهره مند می شوند.

وی افزود: هزینه مکالمه تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق 12 هزار و 500 ریال است که با توجه به تخفیف ارائه شده به مبلغ 9 هزار و 990 ریال کاهش می یابد.

همچنین از دهم آذرماه با آغاز ورود زائران ایرانی به مناطق مرزی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق، ظرفیت شبکه همراه اول در منطقه مهران حدود 3 برابر افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • nobody

    خیییییی لی گرونه .......

  • erfanm

    اینهمه امکانات واسه رفتن پیش یه مشت حرومزاده عرب؟
    خاک تو سر ما که افتخارمون رفتن تو مملکت جهل و نادانی و بدبختیه..جایی که منشا همه جهالت و خرافه های دنیاست

    • Hossein Za

      خرافات؟
      خوبی؟

    • • iWinRoid •

      خداییش متنو خوندی اینطور نظر میدی !؟
      اولا این تخفیف به اصطلاح 40 روزه واسه هم وطنای خودته
      دوما کسی عاشق چشم و گوش مردم اونجا نیست که از جونش مایه بذاره این همه راهو بکوبه بره اونجا . همینطور که عامر گفت بعضیاشون یه اخلاقی دارن ( به خصوص نسبت به ایرانیا ) که آدم از هر چی عربه متنفر میشه !
      سوما زیارت ائمه لیاقت میخواد که معلومه تو حتی یه ذره هم اعتقادی بهش نداری .

      یه جوری هم نظر نده که بقیه فک کنن نماینده این ملتی !

      • erfanm

        شما لایق ما بی لیاقت
        بیش از این نمیخوام بنویسم
        خوش باشی با تفکر عرب!

  • عــــــامـــــــــر

    وایبر ، واتساپ ، اسکایپ و اینهمه وسیله ارتباطی ، من شکر خدا نمیخوام برم و اینجور چیزا هم برام مهم نیست ، تخفیفای تماس از مکه هروقت اومد خبرم کنید :)

  • TROOL

    من یه بار عراق رفتم با کاروان زیارتی {من واسه تفریح}
    الان اگه میلیون پولمو اونجا جا گذاشته باشم نمیرم
    این اعراب عراق که ما نازکتر از گل بهشون نمیگیم و برادر صداشون میکنیم محل س.گ هم به ایرانیا نمیدن همش به ادم توهین میکنن

    • رامین

      از اون طرف میگیم نژاد پرستی بده از این طرف همش میگیم عربا فلان!!
      برادر من، ترول جان، همین دیشب اخبار 19 شبکه 1 نشون میداد که همین اعراب عراقی خونه هاشون رو کاملا در اختیار زائرین ایرانی قرار داده بودن، بدون هیچ چشم داشتی و حتی ازشون به خوبی پذیرایی هم می کردن!
      ممکنه یه خصلتی توی مردم یه ناحیه و منطقه این کره خاکی کمتر یا بیشتر باشه ولی خلاف اخلاقه بگیم فلان جا کلا به اون خصیصه دچارن!
      ----
      ضمناً خود + زنی هم کار بدی نیست ولی خوب هم نیست :D

      • TROOL

        خوب اینجوری نه حرف شما درسته نه حرف من
        تویه امریکا هم ادمهای خوبی هستند
        پس چرا هر روز میگیم مرگ بر امریکا ؟
        -----------------------
        من اول + بودم بعد TROOL شدم

        • رامین

          البته ما یه بار بیشتر ساندیس نخوردیم توی راهپیمایی اونم که خودمون خریده بودیم :) زشته که از هر کسی که یکم خوشمون نیومد هر جور دوست داشتیم بهش برچسب بزنیم
          خیلی از افراد ما دارن راه رو اشتباهی میرن ولی در اصلِ تفکر و هدفمون هیچ اشکالی نیست و دشمن ما 100% واقعیه و فرضی نیست.

        • رامین

          خودتم خوب می دونی که به دولت امریکا میگیم نه به مردمشون!

          • TROOL

            این افکار توعه , منه , اون ادم تحصیل کردیه نسل جدیده ,
            نه ساندیس خور ها که روز و شبشون , اخبارشون , فرهنگسازیشون , واسه منافع خودشون , همه رو متحد میکنن افکار همه رو کور میکنن که ذره خاک کشور دشمن فرضی رو نجس بدونن ! حقیقتن ما داریم حیف میشیم حالا ببین کی بهت گفتم این عمر 1 ثانیش بگذره دیگه بر نمیگرده
            حالا بشین خودتو گول بزن و بگو ما چیو میدونیم و
            اخبار شبکه 1 تمام دولتی رو ببین.

  • Hossein Za

    مرسی لطف شما مــــــستـــــــــــــدعـــــــــاـــــــــــــم.

  • محمد کاظمی

    مردم رو چی فرض کردن؟ دقیقه ای 1000 تومان؟!!!!!!!!!!!!وایبر کار میکنن

  • iPooya

    الان همه وايبر نصب مي كنند ديگه

مطالب پیشنهادی