ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دیداری دوباره با باستان شناس انگلیسی در Tomb Raider II

اسکوئر انیکس در آستانه نوزدهمین سالگرد عرضه توم ریدر II، به تازگی اقدام به عرضه نسخه ای بازسازی شده از این عنوان محبوب کرده؛ عنوان کلاسیکی که تجربه آن با گرافیک HD و امکانات جدید، فرصت خوبی ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسکوئر انیکس در آستانه نوزدهمین سالگرد عرضه توم ریدر II، به تازگی اقدام به عرضه نسخه ای بازسازی شده از این عنوان محبوب کرده؛ عنوان کلاسیکی که تجربه آن با گرافیک HD و امکانات جدید، فرصت خوبی است برای طرفداران قدیمی این فرنچایز که دوباره با ماجراجویی های لارا کرافت همراه شده و با این سری بازی محبوب و ریشه دار تجدید خاطرات کنند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

تفاوت نمی کند کجای دنیا باشد؛ لارا برای دستیابی به هدفش از تبت تا ایتالیا را طی می کند و اصلا بابت خطرات موجود در این مسیر نگران نیست. نسخه بازسازی شده توم ریدر II کاملا مشابه همان عنوان کلاسیکی است که سالها پیش آن را تجربه کرده ایم، با این وجود تغییراتی در آن صورت گرفته که تجربه آن را لذت بخش تر از گذشته کرده است.

screen640x640

وسائل نقلیه جدید مثل قایق، اضافه شدن چند لوکیشن، گرافیک HD و بهینه سازی کنترل از جمله تغییراتی است که در این نسخه بازسازی شده خواهید دید. اما هسته بازی تغییری نکرده و کماکان از همراهی با ماجراهای بانوی ثروتمند انگلیسی لذت خواهید برد. توم ریدر II برای سیستم عامل iOS عرضه شده و برای تجربه اش ملزم به پرداخت هزینه 1.99 دلاری هستید.

Tomb Raider II

Tomb Raider II

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 307 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • SalaHedin

    لامصب این تام رایدر تو ویندوز ME اونم دمو بود بازی میکردیم 12 سال پیش عینه خودشه دلم خواست

  • TROOL

    همیشه واسه من سوال بود این شخصیت تام ریدر با این هیکل
    چرا فشن شو شرکت نکرده ؟ :-D

  • حسين

    برای اندروید که فکر کنم امروز اومد اما منم موفقم ویندوز کشک نیست که ! این بازی رو برای آیپد گرفتم . کنترل هاش مخصوصا برای راه رفتن یکم اذیت میکنه ولی عادت میکنید ولی واقعا بازی قشنگی هست . بازی هایی که از PC برای سیستم عامل های iOS و اندروید ( اگر لطف کنن ویندوز!) پورت میشن معمولا بازی های خیلی خوبی هستن .

  • فرشاد

    از نظر من بهترین نسخه 4 بود

  • Shahriar

    یادش بخیر من نسخه ۱ اینو تو یه گوشی سونی اریکسون(که مدلشم یادم نمیاد!) داشتم،خیلی باحال بود.
    زمان خودش خدایی بود!!

  • Hossein Za

    حیف که فقط اپ استور داره به نظر میاد قشنگ باشه.....
    ببخشید آقای بیگ زاده میشه اسکرین شات های بیشتری درباره ی بازی ها بگذارید؟ممنون

    • امین بیگ‌زاده

      سعی می کنم از این به بعد برای بازی ها عکس های بیشتری بذارم، مرسی از پیشنهادت!

  • عــــــامـــــــــر

    نداره نداره نداره . وینفون رو میگم
    منم با اقا حسین موافقم کمی اسکرین شات هارو بیشتر کنید

مطالب پیشنهادی