ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علی اصغر عمیدیان
تکنولوژی

صحبت های رئیس رگولاتوری از جشن رومینگ ملی تا کاهش قیمت اینترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یک نشست خبری که به مناسبت یازدهمین سال تأسیس این سازمان برگزار شده بود، اطلاعاتی در مورد ترابرد پذیری شماره های همراه، عدم توسعه پهنای باند ثابت، ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یک نشست خبری که به مناسبت یازدهمین سال تأسیس این سازمان برگزار شده بود، اطلاعاتی در مورد ترابرد پذیری شماره های همراه، عدم توسعه پهنای باند ثابت، کاهش قیمت اینترنت برای کاربران و اعلام اولتیماتوم به همراه اول به خاطر اختلالات ارائه داد.

علی اصغر عمیدیان از نهایی شدن پروانه جدید شرکت‌های انتقال داده (PAP) در جلسات آینده کمیسیون تنظیم مقررات خبر داد و گفت: در بخش همراه امکان توسعه پهنای باند وجود دارد اما هم اکنون در بخش ثابت برای مخابرات و PAP ها این قابلیت اجرایی نیست.

در ادامه با دیجیاتو  همراه باشید.

وی در پاسخ به سوالی درباره اعمال تخفیف زیرساخت و مخابرات برای شرکت های اینترنتی اظهار کرد: در مصوبه قبلی 35 درصد تخفیف اینترنت زیرساخت و 35 درصد تخفیف خدمات مخابرات پیش‌بینی شده بود که با اعمال این دو تخفیف شرکت‌ های PAP ، مبلغ 20 درصد تخفیف را برای کاربران اینترنت خانگی اعمال کنند. اکنون این دو رقم به 20 درصد تخفیف کاهش یافته تا تمام شرکت های ارائه دهنده اینترنت همین رقم را برای کاربران لحاظ کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در این باره مقرر شده که شرکت‌ های PAP که این تخفیف را اعمال کرده‌ اند و گزارش ممیزی و تأیید از رگولاتوری دارند، مبالغ تخفیف زیرساخت و مخابرات را نیز دریافت کنند.

رئیس رگولاتوری درباره تفکیک هزینه اینترنت از اینترانت که باعث کاهش پرداخت های کاربران می شود توضیح داد:این کار باید با توافق شرکت زیرساخت انجام شود و در آن منافع این شرکت و ارائه دهندگان محفوظ بماند. به این تفکیک و تاثیر آن بر هزینه تمام شده برای مشترکان معتقدیم اما در روش اجرا اختلاف وجود دارد.

وی در واکنش به اینکه شرکت دولتی زیرساخت در زنجیره اینترنت کشور نباید به دنبال سود باشد، گفت: ما نیز به این مساله معتقدیم، اما اگر هزینه ایجاد شبکه را دولت متقبل می شود، دیگر نباید هزینه نگهداری آن را پرداخت کند.

عمیدیان در خصوص اجرای ترابرد پذیری شماره (جابجایی شماره بین اپراتورهای تلفن همراه به اختیار مشترکان) بیان کرد: طبق برنامه‌ ریزی این کار تا 16 ماه پس از واگذاری مجوز نسل 3 اجرا خواهد شد و امضاهای قرارداد مرتبط با آن را نیز از اپراتورها گرفته‌ ایم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تا 12 بهمن عملیات اجرا شدن کامل رومینگ ملی توسط اپراتورهای تلفن همراه به پایان می رسد و در 22 بهمن جشن رومینگ ملی برگزار می شود.

او درباره اختلال اپراتور همراه اول به دلیل ارتقا به نسل بالاتر اظهار کرد: طبق اعلامی که به اپراتور مذکور شده این اختلال ها باید حداکثر تا بهمن ماه برطرف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • دوست

    با درود
    امان از بی کسی ....
    بدرود

  • محمد کاظمی

    فحش بدم؟آقا ارزون نکن...برادر ارزون نکن.مردم میرن فیلم دانلود میکنن :|
    این عکسو دیدم 1000 تا فحش جدید یاد گرفتم :( ای خدا گرفتار کردی مارو :(

  • mehrdad

    این وضع اینترنت من
    از شاتل

    • محمد کاظمی

      وضعیت اینترنت من
      از مخابرات

  • رهگذر

    تا دوره قبل برای سه ماه اشتراک شاتل با شبانه رایگان
    66,469 پول میدادم

    این دوره پیش فاکتور اومده مشترک گرامی اگر شبانه مجانی میخوای
    باید 10500 بیشتر بدی به عبارتی برای همون سه ماه با همون خدمات میشه 83,592


    83,592 تقسیم بر 66,469 میشه 1.257
    یعنی تو روز روشن 25 درصد قیمت ها رو بالا بردند
    بعد میخوان 20 درصد قیمت رو بیارن پایین !

    یعنی تو روم بهم میگفتن الاغ کمتر بهم بر میخورد.

  • kamyab98

    "کاهش قیمت اینترنت"
    فکر کنم ایشون ریاضی اول دبستانو رد نکردن چون این ماه اکثر شرکتا یا گرون کردن یا حجم شبانشونو برداشتن

  • goli

    چکیده جملات مسولین مورخ 93/09/19:
    ما میخواهیم......
    ما باید ..............
    هدف ما ............ است
    ............ ارزان حق ملت است
    ما مخالف ................. هستیم
    در صورت ................ برخورد قاطع میکنیم
    و ..........


    چکیده جملات مسولین مورخ 98/09/19:
    ما میخواهیم......
    ما باید ..............
    هدف ما ............ است
    ............ ارزان حق ملت است
    ما مخالف ................. هستیم
    در صورت ................ برخورد قاطع میکنیم
    و ..........

    چکیده جملات مسولین مورخ 1404/09/19:
    ما میخواهیم......
    ما باید ..............
    هدف ما ............ است
    ............ ارزان حق ملت است
    ما مخالف ................. هستیم
    در صورت ................ برخورد قاطع میکنیم
    و ..........

    و خلاصه این که این داستان همچنان ادامه دارد....

  • Hossein Za

    چــــــــــــقدر مسئولین کشورمون تو حوضه ی ارتباطات فعّال شدند؟!؟!؟تو این هفته خیلی خبر درباره این موضوعات شندیدم.....
    به نظرتون علت چیست؟؟؟

  • P@R@D!C

    مگر میشود؟
    بله میشود!
    خب به چه صورت؟
    سرعت یک پنجم و کیفیت یک دهم میشود و قیمت ها 50 هزار کاهش می یابند :D
    موفق باشید :)

    • P@R@D!C

      5 هزار تومان
      وقت ویرایش تمام :(

  • عــــــامـــــــــر

    مسئولین همشون یک لیسانس ادبیات میگیرن برای روزای مبادا ، برای حرفای شنگ زدن برای با لبخند جواب دادن ، من از ساعت 11 به بعد دیگه نت ندارم کی میخواد جواب بده ماهی 65 هزار تومن هم پول میدم اینارو کی میخواد جواب بده ، امیدوارم امیدوارم امیدوارم که فقط حرف نزنن و عمل هم بکنن
    ---------------------------
    میگما تازگیا به سلفی میگن خودنگاره ؟؟؟ GLX موبایل خودش رو مبتنی بر خودنگاره معرفی کرد چه جالب البته این تبلیغ چند سال بعده هاا :) :) :)

    • jimli

      خخخ مجری نشسته بود فقط حرفای مانی رو ترجمه میکرد

      • Hossein Za

        آواتارت من تیر بار کرد به کل :(

    • TROOL

      اغا چقدر کوتاه بود ؟ همش اون اکا داشت صحبت میکرد
      من امشب بعد از 10 ماه برای اولین بار نشستم کانال ایران رو تماشا کردم
      ولی خودمونیم مانی هم پیر شده هاا {مال هوای الوده تهرانه }
      ---------------------------------
      ما رفتیم باشگاه به همه خوش بگذره

      • Mohamad

        داداش کدوم شبکه وچه برنامه ایی آقای قاسمی رو نشون دادن

        • TROOL

          همش 10 دقیقه اقای قاسمی صحبت کردو بعدش برنامه تموم شد ساعت 7 شب بود

        • عــــــامـــــــــر

          شبکه 4 و برنامه کافه تکنولوژی با مجری گری آرش برهمند

      • عــــــامـــــــــر

        کوتاه بود اما به نظر من کامل بود ، آره بخدا مانی پیر شد اما افتخار میکنم کاربر سایتی هست که مدیرش انقد با معلوماته
        خرابه این دستگاهای میتنی بر ios و اندروید و دوربین 40 مگاپیکسلی شدم :D

مطالب پیشنهادی