بر مبنای گزارش های منتشر شده از منابع نزدیک به LG گفته می شود این کمپانی قصد دارد در ماه فوریه و طی کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون اولین ساعت هوشمند دارای پشتیبانی از 4G را با نام G Watch R2 معرفی نماید.
از نام این محصول بر می آید که کمپانی تولید کننده قصد دارد آن را به عنوان جایگزینی برای محصول موفق پیشینش موسوم به G Watch R عرضه کند و بر همین اساس احتمالاً ساعت مذکور مجدداً نیز دارای صفحه نمایشی گرد خواهد بود.
سامسونگ اخیراً Gear S را به عموم عرضه کرده که اولین ساعت هوشمند مجهز به پشتیبانی از سیم کارت به حساب می آید اما این ابزار پوشیدنی جدید تنها قابلیت بهره گیری از 3G را داشته و بر روی آن سیستم عامل تایزن ارائه شده است.
بنا بر آنچه گفته شد در صورتیکه اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده صحت داشته باشند، G Watch R2 اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که ضمن مجهز بودن به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ی موبایل که امکان تبادل داده ی بسیار سریعتر نسبت به نسل سوم را فراهم می آورد، از سیستم عامل اندروید پوشیدنی نیز بهره می برد.
بزرگترین چالش پیش روی این گجت پوشیدنی جدید ال جی احتمالاً عملکردش در مصرف باتری خواهد بود، که باید صبر کرد و دید کمپانی کره ای چطور بر این مسئله غلبه کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خبر خوبیه
مگه جی واچ آر 1 رو تا ifa معرفی نکرد پس چرا انقد زود داره یکی دیگه رو میده بیرون ، من به این میگم مرگ یک گجت چون همین شایعه میتونه خیلیا رو از خرید نسخه قبلی منصرف کنه و به اون جدید متمایل
اينها واقعا نمي دونن دارن چيكار ميكنن!! روزي ده تا ساعت جديد معرفي ميكنن
g watch r خوب بود نسل بعدش رو باید بسیار بهتر کنه برای رقابت با موتو.
بازم خیای خوبه اگه اینجور تکنولوژی بره جلو فک کنم کم کم چیزای تخیلی تو فیلما به واقعیت تبدیل شه
نسل 3و4 اگه بشه که حرف نداره
و اینکه میخواستم یه تشکر و خسته نباشید به کسانی که دیجیاتو رو مدیریت میکنن و زحمتش رو میکشن بگم حرف نداره خیلی عالیه من هر روز سر میزنم به روز و تک هستش مخصوصا اینکه رایگانه واقعا دستتون درد نکنه
Gwatch r1 هم سیستم عامل اندرویید داشت ، چیزه جدیدی نیست / اما معرفیش یه مقدار زود نیست ؟؟
آقايون
Ios 8.1.2
امروز ارائه شد