ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند Vivo X5 Max

ساعاتی پیش کمپانی Vivo از نازک ترین تلفن هوشمند جهان رو نمایی کرد. این محصول که Vivo X5 Max نام دارد، دارای ضخامتی معادل ۴.۷۵ میلیمتر است و لقب نازک ترین تلفن هوشمند را از ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساعاتی پیش کمپانی Vivo از نازک ترین تلفن هوشمند جهان رو نمایی کرد. این محصول که Vivo X5 Max نام دارد، دارای ضخامتی معادل ۴.۷۵ میلیمتر است و لقب نازک ترین تلفن هوشمند را از آن خود کرد.

در ادامه مطلب می توانید نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند Vivo X5 Max داشته باشید.

با دیجیاتو همراه باشید.

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-7-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-8-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-9-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-10-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-11-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-12-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-13-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-14-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-15-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-16-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-17-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-18-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-20-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-21-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-22-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-23-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-24-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-25-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-26-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-27-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-0-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-1-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-2-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-3-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-4-1

vivo-x5max-hands-on-2014-12-10-5-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • saleh

    من موندم همه میگن مثله اپله ، مگه اپل چیه؟ ، اپل یه مستطیل فلزیه ، بقیه برند ها که نمیتونن دایره بزنن :-\

  • shaham_samie_adel_1

    جک 3.5 میلیمتری ، خودش 3.5 میلیمتره !!!!
    فکر نکنم دیگه کسی بتونه از این نازکتر بزنه که جک 3.5 هم داشته باشه !!!
    نه ؟!!!

    • goodboy...

      دادا چند وقت دیه جک 1میلیمتری میزنن که رویه پرچم دارا هس و جزو مزایا محسوب میشه وهنسفری ها و خروجی های حرفه ای خودشونو دارن!!!!این دنیا یه تکنولوژی بی کران داداش میفهمی بی کراااان!

  • 1person

    کپی ایفونه خخخخخخ

  • JKM KEANE

    دوست دارم یبار از نزدیک باهاش کار کنم تا وقتی تو دستم نگیرمش نمیتونم نظری بدم (اگه ایران بیاد)
    ولی خداییش خیلی باریکه
    تبلیغات شرکتا چند وقت دیگه: با محصولات ما دیگر لازم نیست چاقو بخرید two in one

  • MeysaM

    من همش نگرانم این بشکنه!!

  • reza zare

    دو مشکل حاشیه های زیاد و لق زدن گوشی وقتی روی یه سطح صافه (به خاطر زیاد برآمده بودن دوربین) خیلی تو چشمه، با این حاشیه ها بیشتر بهش میاد تبلت باشه

  • محمد|Dante

    بجای نازکی روی باتری کار میکرد و با ضخامت 7.5 میساخت فروش خوبی میداشت .

  • TROOL

    خیلی نازکه لا مصب

  • Kiomars shady

    لامصب خيلى شبيه ايفونه
    ولى فقط يه چيزى ساخته نازك باشه!واقعا اين زخامت به ارگونومى كمك ميكنه؟!

  • کسری حداد

    بعد از 2 ماه از سربازی برگشتم چه تغییراتی تو سایت شده دوستان گل همشون خوبن.ترول.عامر.سوتابایت.و همه دوستانی که اسم نمیبرم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی