ماینکرافت برای ویندوز فون نیز عرضه شد
کاربران ویندوز فون نیز از امروز می توانند به جمع ۱۰۰ میلیون گیمری بپیوندند که در دنیای ماینکرافت هستند؛ چرا که Minecraft: Pocket Editon با قیمت ۶٫۹۹ دلار برای تلفن های مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ ...
کاربران ویندوز فون نیز از امروز می توانند به جمع ۱۰۰ میلیون گیمری بپیوندند که در دنیای ماینکرافت هستند؛ چرا که Minecraft: Pocket Editon با قیمت ۶٫۹۹ دلار برای تلفن های مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ عرضه شده است. البته این نسخه پیش از این برای ابزارهای iOS و اندرویدی نیز در دسترس بوده است.
در این نسخه حالت های Survival و Creative در دسترس کاربران است تا آنها بتوانند بسازند و کشف کنند و خلاقیت به خرج دهند.
کاربران در یک شبکه بی سیم محلی می توانند به بازی های چند نفره بپیوندند و با یکدیگر تیم های ساخت یا اکتشاف تشکیل دهند.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
کاربران ویندوزفون از امروز می توانند این بازی را با قیمت ۶٫۹۹ دلار از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنند.
Minecraft - Pocket Edition
| سازنده: مایکروسافت | قیمت: 6,99 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: ویندوزفون | حجم: ۱۳ مگابایت | زبان: — |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




لامصب يكم كه بازي كني و قلقش دستت بياد مگه ميشه ولش كني !!! افلاينش حال نميده ولي انلاينش حداست.بيست نفري تو يه سرور يه كارايي ميشه كرد كه حتي تو فكرتون هم نمياد.
من که از این بازی زیاد خوشم نیومد
فک کنم طرفدارای خودشو داشته باشه
اصلا مگه باری از این بهتر داریم؟
حرف نداره
من برای دفعات اول که این بازی رو کردم نتونستم هیچ ارتباطی بهش پیدا کنم . اما چند وقت پیش فهمیدم که میشه شبکه ای با دوستان بازی کرد . هات اسپاتو روشن کنید همه بهتون وصل شن بعد همه به یک دنیای واحد خوش آمدید ! و خوبیش اینه که با iOS هم میشه به اندروید وصل شد ( برعکسو نمیدونم ) اگر ویندوز فون هم همینطور باشه عالیه . در کل مبارک ویندوز فونی های گل ! من تا حالا ویندوز فون نداشتم اما اینقدر برخی دوستان گل دیجیاتویی میگن خوبه که آدم وسوسه میشه !
بازيه باحاليه.
اصن من درک نمیکنم این بازی چرا یه سری هارو دیوانه وار معتاد خودش کرده، بازیش هیچ هیجانی نداره.
سلام
دیجیاتو لطفا برسی ویدیویی اندروید 5 رو در سایت قرار دهید
منتظریم با تشکر
سلام ببخشید سوالمو اینجا مطرح میکنم اما ممنون میشم پاسخ بدید
من برای استفاده ی شخصیم یه دانگل وای فای برای استریم بی سیم میخواستم که از ios , android , windows پشتیبانی کنه. یعد از یه سری جستجو به دوتا محصول رسیدم ChromeCast و Ezcast m2/ ممنون میشم راهنمایی کنید و معایبش رو بهم بگید و اگه پیشنهاده دیگه ای هم دارید بگید.
تبریـــــــــک به ویندوز فونی ها....
دیگه نمیتونم به ویندوزفون محروم بگم چون دیشب رفتم پنج سال آینده سال 1398 دیدم ویندوزفون رو دست همه زده بود...مدیونی اگه فک کنید دروغ می گم!!!!!
وینفون عالیه اینارو رفع کنه دیگه تموم : Otg. WiFi direct, , برنامه ها بتونن با هم ارتباط داشته باشن، کیبورد شخص ثالث، کاشی های تعاملی، مالی تسک نامحدود به جای هشتایی!!!!! که واقعا مزخرفه، اکشن سنتر پویا تر با ناتیفیکیشن های تعاملی، امکان انتخاب بکگراند بجای صفحه ی سفید یا سیاد در کل سیستم عامل، مالتی ویندو برای همه دستگاه ها، جدا شدن کامل هسته ی موزیک و فیلم از سیستم عامل و قابلیت هایی مثله افکت های صدا و اکولایزر و……، یک مقدار تغییر در رابط کاربری، پشتیبانی کامل ویندوز از برنامه های اچ تی ام ال که واقعا خیلی رو مخه، امکان انتخاب برنامه های پیشفرض،( همه ک نه حداقل مسیج و کیبورد و موزیک و فیلم و مرورگر با گالری) اجرا شدن کرتانا به صورت یک اسمال اپ یا یک پاپ آپ، امکان جواب دادن پیام های ورودی از هر برنامه توسط منوی پاپ آپ. وسلام..
داداش نسبت به دوسال قبل خیلی عالی شده اگر تو وین 10 اینارو حل کنه دیگه هیچی نمیخوام من :Otg. WiFi direct, , برنامه ها بتونن با هم ارتباط داشته باشن، کیبورد شخص ثالث، کاشی های تعاملی، مالی تسک نامحدود به جای هشتایی!!!!! که واقعا مزخرفه، اکشن سنتر پویا تر با ناتیفیکیشن های تعاملی، امکان انتخاب بکگراند بجای صفحه ی سفید یا سیاد در کل سیستم عامل، مالتی ویندو برای همه دستگاه ها، جدا شدن کامل هسته ی موزیک و فیلم از سیستم عامل و قابلیت هایی مثله افکت های صدا و اکولایزر و……، یک مقدار تغییر در رابط کاربری، پشتیبانی کامل ویندوز از برنامه های اچ تی ام ال که واقعا خیلی رو مخه، امکان انتخاب برنامه های پیشفرض،( همه ک نه حداقل مسیج و کیبورد و موزیک و فیلم و مرورگر با گالری) اجرا شدن کرتانا به صورت یک اسمال اپ یا یک پاپ آپ، امکان جواب دادن پیام های ورودی از هر برنامه توسط منوی پاپ آپ. وسلام
مگه کسی هم هست که ویندوزفون داشته باشه؟
جوك باحالي بود خيلي خنديديم
راستي كسي هست كه به حرفاي تو اهميت بده؟!!!
داداش تو کامنتات خیلی کمر شکنه اینجا نمون حیف میشی برو اونجا خخخخخخخخخ
-----------------------------------------
فقط می خوام یک چیزی بگم مایکروسافت داره کاشی های شناور رو برای ویندوز 10 میاره می گن 830 ساپورت می کنه
من
خوب اگه می گفتی
مگه کسی هم هست که تو ایران ماینکرافت داشته باشه؟
بهتر بود نه اینکه از سایر بازی های مشابه فکری تره برای همین همه ک.... بازی میکنن
اخه فکر کردن سخته خو
وقت ویرایش بیشتر بود درست میشود
نه اینکه از سایر بازی های مشابه فکری تره برای همین کسی اینجا بازیش نمی یاد
و ادامه ...
تا دلت بخواد هست! -_-