ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماینکرافت برای ویندوز فون نیز عرضه شد

کاربران ویندوز فون نیز از امروز می توانند به جمع ۱۰۰ میلیون گیمری بپیوندند که در دنیای ماینکرافت هستند؛ چرا که Minecraft: Pocket Editon با قیمت ۶٫۹۹ دلار برای تلفن های مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کاربران ویندوز فون نیز از امروز می توانند به جمع ۱۰۰ میلیون گیمری بپیوندند که در دنیای ماینکرافت هستند؛ چرا که Minecraft: Pocket Editon با قیمت ۶٫۹۹ دلار برای تلفن های مجهز به ویندوز فون ۸٫۱ عرضه شده است. البته این نسخه پیش از این برای ابزارهای iOS و اندرویدی نیز در دسترس بوده است.

در این نسخه حالت های Survival و Creative در دسترس کاربران است تا آنها بتوانند بسازند و کشف کنند و خلاقیت به خرج دهند.

3291e86e-d429-434b-a452-2d5bae05aac4

کاربران در یک شبکه بی سیم محلی می توانند به بازی های چند نفره بپیوندند و با یکدیگر تیم های ساخت یا اکتشاف تشکیل دهند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

کاربران ویندوزفون از امروز می توانند این بازی را با قیمت ۶٫۹۹ دلار از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنند.

adf8f0d8-456b-4717-94e9-8824e1fc8e43 en-US-Minecraft Pocket Edition_Screenshot3_720x1280RESIZED 2

minecraft-lead

Minecraft - Pocket Edition

Minecraft - Pocket Edition

سازنده: مایکروسافت قیمت: 6,99 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Sadegh

    لامصب يكم كه بازي كني و قلقش دستت بياد مگه ميشه ولش كني !!! افلاينش حال نميده ولي انلاينش حداست.بيست نفري تو يه سرور يه كارايي ميشه كرد كه حتي تو فكرتون هم نمياد.

  • 1person

    من که از این بازی زیاد خوشم نیومد
    فک کنم طرفدارای خودشو داشته باشه

  • Parsa_P

    اصلا مگه باری از این بهتر داریم؟
    حرف نداره

  • حسين

    من برای دفعات اول که این بازی رو کردم نتونستم هیچ ارتباطی بهش پیدا کنم . اما چند وقت پیش فهمیدم که میشه شبکه ای با دوستان بازی کرد . هات اسپاتو روشن کنید همه بهتون وصل شن بعد همه به یک دنیای واحد خوش آمدید ! و خوبیش اینه که با iOS هم میشه به اندروید وصل شد ( برعکسو نمیدونم ) اگر ویندوز فون هم همینطور باشه عالیه . در کل مبارک ویندوز فونی های گل ! من تا حالا ویندوز فون نداشتم اما اینقدر برخی دوستان گل دیجیاتویی میگن خوبه که آدم وسوسه میشه !

  • Mr e

    بازيه باحاليه.

  • پدرام

    اصن من درک نمیکنم این بازی چرا یه سری هارو دیوانه وار معتاد خودش کرده، بازیش هیچ هیجانی نداره.

  • وحید

    سلام
    دیجیاتو لطفا برسی ویدیویی اندروید 5 رو در سایت قرار دهید
    منتظریم با تشکر

  • Amirhossein_Zaeri

    سلام ببخشید سوالمو اینجا مطرح میکنم اما ممنون میشم پاسخ بدید
    من برای استفاده ی شخصیم یه دانگل وای فای برای استریم بی سیم میخواستم که از ios , android , windows پشتیبانی کنه. یعد از یه سری جستجو به دوتا محصول رسیدم ChromeCast و Ezcast m2/ ممنون میشم راهنمایی کنید و معایبش رو بهم بگید و اگه پیشنهاده دیگه ای هم دارید بگید.

  • Hossein Za

    تبریـــــــــک به ویندوز فونی ها....
    دیگه نمیتونم به ویندوزفون محروم بگم چون دیشب رفتم پنج سال آینده سال 1398 دیدم ویندوزفون رو دست همه زده بود...مدیونی اگه فک کنید دروغ می گم!!!!!

    • عــــــامـــــــــر

      وینفون عالیه اینارو رفع کنه دیگه تموم : Otg. WiFi direct, , برنامه ها بتونن با هم ارتباط داشته باشن، کیبورد شخص ثالث، کاشی های تعاملی، مالی تسک نامحدود به جای هشتایی!!!!! که واقعا مزخرفه، اکشن سنتر پویا تر با ناتیفیکیشن های تعاملی، امکان انتخاب بکگراند بجای صفحه ی سفید یا سیاد در کل سیستم عامل، مالتی ویندو برای همه دستگاه ها، جدا شدن کامل هسته ی موزیک و فیلم از سیستم عامل و قابلیت هایی مثله افکت های صدا و اکولایزر و……، یک مقدار تغییر در رابط کاربری، پشتیبانی کامل ویندوز از برنامه های اچ تی ام ال که واقعا خیلی رو مخه، امکان انتخاب برنامه های پیشفرض،( همه ک نه حداقل مسیج و کیبورد و موزیک و فیلم و مرورگر با گالری) اجرا شدن کرتانا به صورت یک اسمال اپ یا یک پاپ آپ، امکان جواب دادن پیام های ورودی از هر برنامه توسط منوی پاپ آپ. وسلام..

    • عــــــامـــــــــر

      داداش نسبت به دوسال قبل خیلی عالی شده اگر تو وین 10 اینارو حل کنه دیگه هیچی نمیخوام من :Otg. WiFi direct, , برنامه ها بتونن با هم ارتباط داشته باشن، کیبورد شخص ثالث، کاشی های تعاملی، مالی تسک نامحدود به جای هشتایی!!!!! که واقعا مزخرفه، اکشن سنتر پویا تر با ناتیفیکیشن های تعاملی، امکان انتخاب بکگراند بجای صفحه ی سفید یا سیاد در کل سیستم عامل، مالتی ویندو برای همه دستگاه ها، جدا شدن کامل هسته ی موزیک و فیلم از سیستم عامل و قابلیت هایی مثله افکت های صدا و اکولایزر و……، یک مقدار تغییر در رابط کاربری، پشتیبانی کامل ویندوز از برنامه های اچ تی ام ال که واقعا خیلی رو مخه، امکان انتخاب برنامه های پیشفرض،( همه ک نه حداقل مسیج و کیبورد و موزیک و فیلم و مرورگر با گالری) اجرا شدن کرتانا به صورت یک اسمال اپ یا یک پاپ آپ، امکان جواب دادن پیام های ورودی از هر برنامه توسط منوی پاپ آپ. وسلام

  • برّه

    مگه کسی هم هست که ویندوزفون داشته باشه؟

    • A"hmadrez"A

      جوك باحالي بود خيلي خنديديم
      راستي كسي هست كه به حرفاي تو اهميت بده؟!!!

    • abolfazl_eslami

      داداش تو کامنتات خیلی کمر شکنه اینجا نمون حیف میشی برو اونجا خخخخخخخخخ
      -----------------------------------------
      فقط می خوام یک چیزی بگم مایکروسافت داره کاشی های شناور رو برای ویندوز 10 میاره می گن 830 ساپورت می کنه

    • KOHGAJ

      من

    • فرشاد

      خوب اگه می گفتی
      مگه کسی هم هست که تو ایران ماینکرافت داشته باشه؟
      بهتر بود نه اینکه از سایر بازی های مشابه فکری تره برای همین همه ک.... بازی میکنن
      اخه فکر کردن سخته خو

      • فرشاد

        وقت ویرایش بیشتر بود درست میشود
        نه اینکه از سایر بازی های مشابه فکری تره برای همین کسی اینجا بازیش نمی یاد
        و ادامه ...

    • KOROSHKKUNITED

      تا دلت بخواد هست! -_-

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی