ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در فروشگاه ویندوزفون و ایکس‌باکس بیت کوین قبول می کند

مایکروسافت قصد دارد در فروشگاه های ویندوزفون و ایکس باکس پرداخت های مبتنی بر بیت کوین را نیز قبول کند. این تصمیم فعلا برای کاربران مقیم آمریکا قابل اجرا خواهد بود و کاربران پلتفرم موبایل ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت قصد دارد در فروشگاه های ویندوزفون و ایکس باکس پرداخت های مبتنی بر بیت کوین را نیز قبول کند. این تصمیم فعلا برای کاربران مقیم آمریکا قابل اجرا خواهد بود و کاربران پلتفرم موبایل و کنسول گیم مایکروسافت می توانند با استفاده از بیت کوین به خرید اپلیکیشن ها، موزیک ها، ویدئوها، بازی ها و ... برای تلفن هوشمند یا کنسول بازیشان بپردازند.

بر اساس خبری که در همین رابطه در سایت Coindesk منتشر شده، مایکروسافت طی توافقی که با Bitpay انجام داده، پرداخت با بیت کوین را به فروشگاه هایش اضافه کرده است. البته فعلا پرداخت هایی که بر پایه بیت کوین انجام می شوند نباید بیشتر از ۱۰۰ دلار باشند و این پرداخت ها همانطور که اشاره شد محدود به کاربران ساکن در ایالات متحده هستند. همچنین استفاده از بیت کوین به عنوان واحد پولی خرید از فروشگاه های مایکروسافت فعلا تنها برای محصولات دیجیتال و نه کالاهایی مثل تلفن های نوکیا امکان پذیر خواهد بود.

به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد مثل دل و سایر شرکت ها، به جرگه کمپانی هایی بپیوندد که به جای پشت کردن به بیت کوین، از آن به عنوان یک راه پرداخت برای مشتریان بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • مهدی ق.

    درود دوستان. خدمت فارسی زیر واحد پولی «بیتکوین» را می‌پذیرد:

    «سی‌سی‌جی‌برگردان»
    به فارسی برگردانید، پول درآورید.
    http://ccgprojects3.tk/translation/

  • کیپ کالم

    خوب ما که بیت کوین نداریم

  • نیکلودئون

    سلام...با بیت کوین می توان تحریم ها مالی آمریکا دور زد و الانم خودم حساب بیت کوین دارم....:)

  • محمد|Dante

    آقا چطور میشه بیت کوین دریافت کرد یا درآورد !؟

  • 1person

    ایشالا بیت کوین مفتی گیرمون بیاد :)))))))

  • Divan Greedy

    با این بیت کویین ندارن ، اما دمش گرم / این یعنی رشد به جلو ، پیشبینی اینده

  • برّه

    مایکروسافت چرا اینقد می‌لوله؟
    هر که را بهر کاری ساختن. مایکروسافت هم تمرکزشو بذاره روی همون ویندوزش بهتره. بالاخره جهان سومی ها هم سیستم عامل برای پی سی نیاز دارن.

    • چاقالوی همبرگر خور

      بسیار زیبا ویندوز را توصیف کردید

    • abolfazl_eslami

      داداش من تو پست قبلی هم گفتم تو اینجا نمون حیف میشی برو اونجا خیلی کامنتات کمر شکنه در سطح ما نیست

      • برّه

        دیوان اونجاست. من دیگه جا نمیشم.

    • Divan Greedy

      بره عزیزم ، اخرین یاداوریت از گله ات به کجا رسید ؟؟؟ بدو بره جون برو پیش چوپان که نگرانته

  • TROOL

    این تصمیم فعلا برای کاربران مقیم آمریکا قابل اجرا خواهد بود
    دیوان بهت تبریک میگم :)
    --------------------------------------------
    درحال چیپلت خوردن , اغایون بفرمایین چیپلت

    • Divan Greedy

      بیت کویینم کجا بود ؟؟؟ اگه بیت کویین داشتم که الان باید تو هتل 5 ستاره زندگی می کردم و تو لاس وگاس و ... نه اینکه تا صبح مجبور باشم بیدار بمونم تا پروژه درس دراما رو تموم کنم

      • فرشاد

        اون زمانی که 10 دلار بود می خواستم بگیرم ولی نمی شد
        شما که می تونستی یه 100 دلاری می گرفتی او انوقتا که ده مه دلا ر بود
        شما که انوری چرا ؟؟!!!!!

      • abolfazl_eslami

        دیوان جان ایمیلتو چک کن برادر

  • عــــــامـــــــــر

    بیت کوین عالیه اگر استفاده بشه به زودی زود خیلی از خریدا با این واحد پول استفاده میشه و این میتونه کار رو برای خیلیا راحت کنه

    • علی امیری

      نه بدون شک اینطور نخواهد بود.بدست آوردن بیت کوین خیلی سخته و تعدادشم محدوده به شخصه فکر نکنم کسی به این راحتی از دستش بده.

      • TROOL

        راهی هست که بشه در هر دقیقه 2 کویین بیشتر دراورد؟
        ولی انصافن دهن CPU و GPU اسفالت میشه

        • علی امیری

          اطلاع دقیقی ندارم ولی شما اینو دریاب:
          http://www.thinkcomputers.org/insane-crypto-currency-mining-rigs/3/

          • TROOL

            با این وضع عکسایی که من دیدم باید 100 میلیون ناقابل جور کنیم فقط گرافیک بخریم :-D
            سوت بلبلی زده و به راهمون ادامه میدیم

  • علی امیری

    بیت کوین؟بیت کوینم کجا بود.من فعلا اینترنت پرسرعتم آرزوست.
    دوستان بیاین یه گلریزون برگزار کنیم یه سیستم ماینینگ جمع کنیم.

    • TROOL

      گلریزون بگیری , مگه سیستمی هم میشه جور کرد نهایتش بتونی پول 2 تا نون جور کنی :-D در هر صورت کولر خنک کننده سیستمتون با من !

      • علی امیری

        پس بیزحمت یه واتر کولر از برند coolermaster تهیه فرمایید. :-D

    • abolfazl_eslami

      داداش من میگم حالا که ما نمی تونیم به اونا برسیم پس بیایید هک یاد بگیریم اونارو به حال خودمون دربیاریم
      نه قرصامو خوردم ولی دو تا لباس سفید دارن میان منو ببرن

      • علی امیری

        چرا نشه؟میشه شما دعا کن.ایشا.. چن وقت دیگه یه سیستم عالی با هماهنگی دیجی به یکی از اعضا اهدا میشه.

    • TROOL

      نیستی چند وقتیه ؟

      • علی امیری

        آره.نبودم.درگیر کارای کارم بودم. :-D

مطالب پیشنهادی