ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

امکان چند پنجره کردن صفحه نمایش در تبلت جولا وجود خواهد داشت

کمپین موفق Jolla در Indiegogo برای ساختن تبلت مجهز به سیستم عامل Sailfish بودجه مورد نظرش را جمع آوری کرده. مبلغ جمع آوری شده برای این به پروژه ۱٫۸ میلیون دلار رسیده که نسبت به بودجه ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپین موفق Jolla در Indiegogo برای ساختن تبلت مجهز به سیستم عامل Sailfish بودجه مورد نظرش را جمع آوری کرده. مبلغ جمع آوری شده برای این به پروژه ۱٫۸ میلیون دلار رسیده که نسبت به بودجه مورد نیاز این شرکت که ۳۸۰ هزار دلار بود، بسیار بیشتر است.

حالا به همین دلیل شرکت جولا قابلیت های اضافه دیگری را هم به تبلت خود اضافه نموده که می توان به پشتیبانی از کارت حافظه microSD و قابلیت چند پنجره کردن صفحه نمایش اشاره کرد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

شرکت یاد شده همچنین میخواست قابلیت پشتیبانی از شبکه های 3.5G را در ازای پرداخت ۳۰ دلار بیشتر نسبت به قیمت اصلی فراهم بیاورد، اما برای انجام چنین کاری نیاز به ۲٫۵ میلیون دلار سرمایه دارد که البته این اتفاق دیگر نخواهد افتاد.

به تمام افرادی که مبلغی بیش از ۲۰۹ دلار را به این کمپین کمک کرده اند، یک دستگاه تبلت جولا در ماه می سال ۲۰۱۵ داده خواهد شد.

طبق گزارشاتی که قبلا منتشر شده، تبلت جولا مجهز به سیستم عامل انحصاری این شرکت با نام Sailfish OS 2 خواهد بود که امکان اجرای تمام اپلیکیشن های اندرویدی را هم دارد. ضخامت تبلت مورد بحث فقط ۷/۵ میلیمتر بوده و سخت افزار خوبی را هم ارائه میدهد که از جمله می توان به صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پردازنده مرکزی ۴ هسته ای اینتل اتم با فرکانس کاری ۱/۸ گیگاهرتز و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

The-Jolla-Tablet The-Jolla-Tablet-2 The-Jolla-Tablet-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • عبدالله

    سلام گیکهای عزیز منم خیلی از جولا خوشم میاد گوشیشو که خیلی دوست دارم تبلت هم خوشکله فقط یه چیزی سالبفیش اوپن سورسه یا نه مرسی

    • siamak Gol

      این فک کنم ارتقا یافته همون میگو ه. همون که رو گوشی n9 نوکیا بود.
      کل شرکتش که از مهندسای میگو نوکیان.
      میگو فک کنم اپن سورس بود پس اینم به احتمال زیاد بازه...

  • TROOL

    خوشگله مشخصات خوبی هم داره

  • mohammadmj

    محیط خیلی جالبی داره .....................................

  • SAEED DASTMARD

    خوش به حالمون شد.

  • reza_zarchi

    کاشکی قابلیت های لینوکس های دسکتاپ هم داشته باشه و امکان ترمینال و نصب پکیج ها هم در اون وجود داشته باشه.

  • DR.who

    تبلت خوبی به نظر میاد .

  • حسين

    از لحاظ طراحی خیلی خوشگله واقعا . قدرتش و مشخصاتش هم خیلی خوبه . فقط سیستم عاملش رو باید ببینیم چطور از آب در میاد اما همین که میتونه برنامه های اندروید رو اجرا کنه خودش میتونه کمکش کنه برای اول راه .

  • the next day

    طراحیش واقعا مدرن و جذابه...
    خوشم اومد ازش، کاملا متفاوت و هیجان انگیزی؛

  • مهردادششم

    ضخامت 67.5 میلی متر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • عــــــامـــــــــر

      The slate is only 7.5mm thin, and offers attractive hardware
      این متن فون آرناست به احتمال زیاد اشتباه شده

  • عــــــامـــــــــر

    2 ساعت قبل این پست کار شده نمیخواهید پست جدید بدید ، نکنه مشکلی پیش اومده ؟؟؟؟

    • Hossein Za

      خدارو چه دیدی شاید اول صبی بررسی داریم....بررسی آیپد ایر2...
      واااااای :))))))))

      • Divan Greedy

        http://digiato.com/article/2014/11/19/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%db%b2%d8%9b-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%a8/

      • عــــــامـــــــــر

        داداش ایر 2 که بررسی شده اینم لینکش : http://dgto.ir/1ubId4c
        تو همون شب رویایی دیجیاتو که از ساعت 6 بررسی داشتیم تا 10 شب ، وان e8 ، موتو 360 ، تبلت هواوی و حسن ختامش هم آیپد ایر2 بود

        • Hossein Za

          همه معذرت به کل ضایع شدم :(
          ببخشید اشتباه شد میخواستم mini 3 رو بگم:l

          • عــــــامـــــــــر

            به احتمال بررسی نشه و در کنار یه تبلت هم اندازه خودش مقایسه بشه داداش مثل تبلت زد3 سونی و یا تب اس سامسونگ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی