ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Candy Crush سرانجام برای ویندوز فون نیز عرضه شد

به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها و بازی های محبوب، از نسخه ویندوز فون نیز برخوردار هستند.

جدید ترین عضو سیستم عامل همراه مایکروسافت، بازی محبوب Candy Crush است که در سال گذشته توانست به تعداد دانلود خیره کننده ای در iOS و اندروید دست پیدا کند.

بازی کندی کراش برای ویندوز فون رایگان است و البته از پرداخت درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند. Candy Crush با WP 8 و WP 8.1 سازگاری دارد و جهت اجرا یک رم ۵۱۲ مگابایتی نیز برایش کفایت می کند.

Candy Crush

Candy Crush

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز فون حجم: ۵۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • شیدا

    من بازی کندی کراش رو روی گوشیم لومیا 640 ایکس ال نصب کردم ولی به یه مرحله ای که میرسه دیگه بازی باز نمیشه وقتی میخوام بازش کنم سریع اخارج میشه کسی میدونه باید چیکار کنم چند بار پاکش کردم دوباره نصب کردم ولی مشکل حل نشد

  • مرتضی

    راستی بتای mx player برای ویندوزفون اومد هنوز معلوم نیست واقعی هست یا نه اما اگه مثل اندرویدیش تمام فرمت هارو ساپورت کنه عالی میشه.

  • امیر پارسا

    اقای مهرداد ششم عزیز@
    اقا این مولی جلو و عقب نمیکنه زیدنویس رو
    یا من بلد نیستم
    توی هیچ فرومی هم ننوشته چجوری
    شما بگو تو رو خدا
    از این امیرحسین نام ها و دیوان گردی ها که ابی گرم نمیشه

  • fc bayern

    استوره وینفون داره کامل می شه ولی هنوز بعضی از اپهای اصلی ناقصن...
    مثلا line تایم لاین نداره
    یا اینستگرام هنوز رو نسخه بتاس...

  • مصطفی

    مایکروسافت تریپل کرد.
    ماینکرفت
    ام ایکس پلیر
    کندی کراش
    تو سه روز!

  • saeed_ebrahimi

    مرسی

  • دانیال

    امیر پارس جان من خودم تا حالا برا پخش فیلم های گانول به مشکلی برنخوردم خداییش! ئاسه همین زیاد نرفتم درباره کدک و ... سرچ کنم ببینم میشه یا نه!

  • امیر پارسا

    سپاس بسیار عامر و دانیال عزیز
    کارم راه افتاد
    اما هنوزم اینا با سینک زیرنویس کدک های صوتی مشکل دارن
    اما کاچی بهتره از هیچی
    ...
    این 1520 امانته و ماله یه ادم خیلی عزیزی
    گذاشته براش راه بندازم چون خودش خیلی ریلکسه!
    منو روانی کرده این دسته بندی های استور مایکی!

  • سروش

    تو این چند روزه ویندوز فونیا حسابی شاد شدن :)

  • SAEED DASTMARD

    تبریک به ویندوزی های عزیز.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی