مقاومت تلفن هوشمند Oppo R5 در برابر ضربه و فشار
امروزه، برخی تلفن های هوشمند، به ویژه محصولات چین، به طرز عجیبی طراحی باریکی دارند و این نیز باعث تشدید ترس کاربران از شکننده بودن و آسان خم شدن را به همراه دارد. به تازگی، ...
امروزه، برخی تلفن های هوشمند، به ویژه محصولات چین، به طرز عجیبی طراحی باریکی دارند و این نیز باعث تشدید ترس کاربران از شکننده بودن و آسان خم شدن را به همراه دارد. به تازگی، Oppo، ویدیویی منتشر کرده که استحکام R5 را به خوبی نمایش می دهد. قطعا موثر ترین فاکتور در استحکام بی نظیر این تلفن هوشمند منحصر به فرد، بدنه تمام فلزی آن است. در این ویدیو، Oppo R5، موارد مختلفی، از جمله یک سیب را در هم می شکند، بدون اینکه خود کوچک ترین آسیبی ببیند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
سیبی گاز زده؛ خیلی سخت است با مشاهده ی چنین منظره ای، لوگوی معروف شرکت اپل در ذهن تداعی نشود. مقاومتی که Oppo از خود به نمایش می گذارد، بی نظیر است؛ به خصوص پس از 'رسوایی' اخیر خم شدن آیفون ۶ پلاس که در شبکه های اجتماعی، با هشتگ #BendGate بازتاب یافت. با اینکه این دستگاه، با قطر ۵.۲ اینچی از فبلت اپل کوچک تر است، تفاوت خود را به خوبی ثابت کرده است.
اگر استفاده از این تلفن هوشمند چینی برای شکستن گردو به قدر کافی برایتان دردناک نبوده، نظرتان درباره استفاده از آن به عنوان چکش چیست؟ هرچند، قطعا تاثیر آن، با تاثیر چکشی واقعی قابل مقایسه نخواهد بود.
در آخر، آزمایش هیچ یک از تلفن های هوشمند، بدون رد شدن از روی آن ها با ماشین به پایان نمی رسد. نوع ماشین در ویدیو مشخص نیست، اما نکته قابل توجه این است که R5 به خوبی از این آزمایش نیز جان سالم به در برده است.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/R5-DoesitSMASH.mp4"]
Oppo R5، اجرام مختلف را به خوبی در هم می شکند. اما آیا خود نیز آسیبی را متحمل می شود؟ پاسخ منفی است. البته قطعا این تلفن هوشمند برای مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان چکش، یا زیر شدن توسط ماشین ها ساخته نشده. اما در دسترس داشتن ابزاری برای قاچ کردن میوه ها در مواقع اضطراری، همیشه خوب است.
نظر شما درباره این تلفن هوشمند شکست ناپذیر چیست؟ آن را با ما و دیگر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واسه خودش یه پا شمشیره
خیلی خوبه گوشی به این محکمی
اولا که نوع ماشین مشخصه، ماشین پژو هست، می تونی آرم ماشین رو وسط رینگ ها ببینی، همچنین این سبک چراغ فقط مخصوص پٰژو هست...
دوما، ایشون که آخر آزمایش خم شدن رو روش انجام نداد، کاش واقعا تست می کرد ببینه با دست خم می شه یا نه...وگرنه من هم ویدیو دارم BMW رو از رو آیفون ۶ رد می کنه و چیزیش نمی شه، حتی دوربین چلو رو می ذاره روشن و این صحنه رو باش فیلم می گیره...مهم اینه که ببینی با فشار دست خم می شه یا نه؟
خوشم اومد ولی اینا ی کاسه ای زیر نیم کاسشونه
سلام
الان ساعت پنج بامداده،۲۱آذر ماه،اینجا کرانه ی خلیج پارس شهرآفتاب تابان،لیان(بوشهر) دوستت داریم دیجیاتو
i LoVe digiato...
اقا گمونم رکورد جغدا رو شکستم
الان ساعت 4.19 دقیقه :)
جمعه است مثلا!!
چشم سعی میکنم در رکورد شکنی بعدی حواسم به روزای تعطیل باشه ;)
حالا من نمیخواستم بنویسم از دیروز ساعت 12 ظهر تا الانو یه ریز بیدارم و پشت کامپیوترم دیگه
اره خواستم ریا نشه :-D
نه نه
نشد باز قانع نشدم
چینی دیگه
نه اصلا نمی تونم قبول کنم بخرمش..
چه تبلیغ باحالی.
خوشم اومد :-))
من واقعا دیگه دارم وسوسه میشم که یه دیوایس چینی حالا oppo , one pllus one , xiaomi بگیرم.دیگه نمیشه.باید حتما یه امتحانی کرد.البته oppo واقعا گوشیاش حرف نداره.همین الانم میشه خیلی راحت تهیه کرد.2 تا سایت هستند که به روز وارد میکنن.واقعا هر وقت وان پلاس وان رو نگاه میکنم مجذوب این دیوایس میشم.دوستان نظرتون چیه ؟
خیلی خوب طراحی شده عجب بدنه ای داره