انتشار ویدئویی رسمی از جانب سونی برای آنلاک کردن بوت لودر تلفن های هوشمند این کمپانی [تماشا کنید]
آنلاک کردن بوت لودر بر روی ابزارهای اندرویدی قابلیت ها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها می توانند گجتی که دارای چنین شرایطی باشد را روت کرده و یا ...
آنلاک کردن بوت لودر بر روی ابزارهای اندرویدی قابلیت ها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها می توانند گجتی که دارای چنین شرایطی باشد را روت کرده و یا آن را با رام های سفارشی شده فلش نمایند.
در این رابطه برخی از کمپانی ها سیاست بسته تری دارند و سعی می کنند جلوی باز شدن قفل بوت لودر تلفن های هوشمندی که به بازار عرضه کرده اند را بگیرند، در حالیکه برخی دیگر چندان مخالفتی با این قضیه نداشته و با آن مقابله ای نمی کنند.
یکی از کمپانی هایی که با آنلاک شدن بوت لودر تلفن های هوشمندش مشکلی ندارد سونی است. این شرکت حتی اخیراً یک قدم فراتر رفته و ویدئویی را به صورت رسمی بر روی یوتوب منتشر کرده تا به کاربران محصولات موبایل خانواده اکسپریا، نحوه آنلاک کردن بوت لودر آنها را آموزش دهد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در ویدئوی مورد بحث برای نمونه از یک تلفن هوشمند اکسپریا Z2 استفاده شده که توسط یک کامپیوتر مجهز به سیستم عامل ویندوز بوت لودرش آنلاک می شود، مراحل انجام اینکار بسیار دقیق، با حوصله و با جزئیات بسیار بالایی توضیح داده شده اند.
اگرچه سونی در ویدئویش تاکید دارد که آنلاک کردن بوت لودر سبب خارج شدن موبایل شما از شرایط گارانتی می شود و به صورت معمول کاربران به این کار احتیاجی ندارند، ولی اگر توسعه دهنده هستید یا نیاز دارید دسترسی روت به تلفن هوشمند خود داشته باشید به جای دنبال کردن راهنماهای متفرقه می توانید راهنمای ویدئویی رسمی ارائه شده توسط خود این شرکت را دنبال نمایید.
در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا در صورتیکه که یکی از موبایل های اکسپریای برند ژاپنی مورد بحث را در اختیار دارید و می خواهید بوت لودرش را آنلاک کنید ویدئوی زیرین را مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/How-to-unlock-the-boot-loader-of-an-Xperia-device.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تشکر بابت اموزش
http://codeunlock.ir/sony
اقا من Android SDK وfast boot رو داتلود کردم حالا باید چیکار کنم؟
دوستان لطف کنید راهنماییم کنین
ببخشید بی ربط اس 4 تو وبگردی با اینترنت سیم کارت 2g
چقدر دووم میاره؟
تو سایت ها نوشته 8 ساعت و خورد های
گوشی من 3 و نیم ساعت دووم میاره
فوق العادست این قابلیت و ازادی عملی که سونی داره
ولی اون گوشی بنفش رنگی که اول ویدیو نشون میده z2 نیستش
m2 هستش
این ما اندرویدی ها نیستیم که نیاز به باز کردن قفل داریم،این کسای دیگه ان که باید گوشیشونو از زندان فراری بدن
منظورم دقیقا کلمه ی شکستن زندانه(jalebreak)
من تا نوت 3 اصن امکان نداشت گوشی روت نشده باشه دستم
بعد نوت 3 بیخیالش شدم دیگه
سیستم امنیتی سامسونگ knox از کار میافته و راهی برای برگشت اون هم نیست الانم اس5 خودم رو انلاک نکردم واسه همین
رام های غیر رسمی فقط برای گوشی های قدیمی خوبه نه گوشی های جدید من زد2 که همین الان تحت حمایت شرکت هست
من قبلا نوت ٣ داشتتم ناكس با روت كردن و فلش كردن رام جديد غير فعال شد اما بعد اموزش فعال كردنش تو يه سايت پيدا كردم تونستم خيلي راحت ناكس فعال كنم البته فقط براي مدل SM-n900 بود.
ویدیویی که گذاشتید کیفیتش واقعا پایینه. خواهش میکنم یه ویدیو با کیفیت بیشتر هم بزارید. نمیشه متوجه ویدیو شد .
http://fs2.filegir.com/maliazimi/How_to_unlock_the_boot_loader_of_an_Xperia_device_%5BiIdJg7KNH3A%5D_%5Btag22%5D.mp4
لينك داونلود مستقيم با كيفيت 720p
انقدر سرعت بالاست از خیر دیدنش گذشتم :D
بازم دم سونی گرم
مرسی
دم سونی واقعا گرم. من زد الترا دارم که بنا به علتی موقع نصب اپدیت رسمی شرکت خطا میده. حالا با این اموزش میتونم رام های رسمی و غیر رسمی رو نصب کنم. برو که رفتیم :D
کلن وقتی بوت لودر ی دستگاهی را باز می کنی ی حس جالبی بهت دست می ده.
هیچ وقت یادم نمی ره اولین بار ی تبلت دل را بوت لودرش را باز کردم چه ذوقی کرده بودم.