ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید موبایل های اقتصادی مایکروسافت جایگزین محصولات نوکیا X‌ می شوند [شایعه]

پیش از این در گزارش ها آمده بود که مجموعه ای از تلفن های هوشمند اقتصادی تحت پلتفرم ویندوز فون با شماره مدل های RM-1068، RM-1070، RM-1071، RM-1032 و RM-1034 به سازمان FCC ارجاع داده شده اند تا مجوزهای لازم ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیش از این در گزارش ها آمده بود که مجموعه ای از تلفن های هوشمند اقتصادی تحت پلتفرم ویندوز فون با شماره مدل های RM-1068، RM-1070، RM-1071، RM-1032 و RM-1034 به سازمان FCC ارجاع داده شده اند تا مجوزهای لازم را کسب نمایند.

بحث و گمانه زنی در مورد این موبایل ها تا به امروز در وب سایت هایی که اخبار پلتفرم ویندوز فون را دنبال می نمایند بسیار بالا بود و همه ی آنها سعی داشتند حدس بزنند که این سری محصولات جایگزین کدامیک از تلفن های هوشمند مایکروسافتی موجود در بازار خواهند شد، و حالا CNBeta با ارسال تصویری که در بالا آمده است تلاش کرده تا به این گمانه زنی ها خاتمه دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت مذکور در پستی آورده عکس بالا احتمالاً متعلق به تلفن هوشمند لومیا ۳۳۰ است که مجهز به نمایشگری با رزلوشن WVGA (هشتصد در ۴۸۰ پیکسل) و بدنه ای به ضخامت ۱۱ الی ۱۲ میلی متر خواهد بود.

همچنین سایت NokiaPowerUser نیز اطلاعاتی را در رابطه با لومیا ۴۳۵ که یک محصول اقتصادی دیگر است منتشر نموده و اعلام داشته این محصول نمایشگری ۴ اینچی با رزلونش WVGA خواهد داشت و به چیپست اسنپدراگون ۲۰۰ به همراه دروبین اصلی ۵ مگاپیکسلی مجهز گشته است.

با توجه به تائید FCC در مورد ارسال این محصولات از جانب مایکروسافت برای کسب مجوزهای لازم و توجه به این نکته که لومیا ۵۳۵ نیز به تازگی معرفی گشته، کاملاً منطقی به نظر می رسد که ردموندی ها تصمیم گرفته باشند مجموعه ای از موبایل های رده پایین و اقتصادی را تولید و به بازار عرضه نمایند.

WMPowerUser حدس می زند این تلفن های هوشمند جدید با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار یا حتی کمتر از آن عرضه خواهند شد و احتمالاً جایگزین سری محصولات نوکیا X که مبتنی بر پلتفرم اندروید بودند می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • TROOL

    ویندوز رویه دستگاه هایی که سخت افزار خوبی نداره خیلی راحت کار میکنه ولی اندروید لامصب فقط سخت افزار قوی میخواد

    • TROOL

      اغا یه موردی پرو فایلو بسپرم دست پسر خالم هر چند وقت یه بار بیاد به سایت سر بزنه رنک سایت نیوفته؟

      • A.R.T

        عمو ی طور میگی انگار نباشی سایت منفجر میشه. بخش کامنتا رو گرم و دوستانه میکنی درسته اما همه کاره ی سایت که نیستی عزیز! رنک سایت هم با این چیزا بالا نرفته که باهاشون پایین بیاد. تعداد بازدید کننده مطرحه نه کامنتها

        • A.R.T

          خود گویی و خود خندی , عجب هنر قشنگی

        • TROOL

          پس من میرم

          • A.R.T

            داش هر کاری صلاحه بکن

      • دادا

        مگه خودت دیگه نمی آیی ؟ تازه ما از کجا بفهمیم این خوده تروله میشه بش منفی داد یا نه پسرخالس باید آبرو داری کردD:

        • SAEED DASTMARD

          منفی میشه داد.

  • RAPture

    از سری X نوکیا خوشم نیومد هیچ وقت ی جورایی وصله ی ناجور بود واسه شرکت نوکیا. مثل این بود که ی تعداد دارند تو شرکت فشار میارند که وین فون آینده نداره پس بریم سمت اندرویید.
    حالا که خود مایکی همه ی کار ها گرفته دستش داره کم کم اون موارد را هم اصلاح می کنه. کلن از وقتی نادلا اومده اوضاع خیلی بهتر شده.

    • Divan Greedy

      نوکیا x رو خود مایکروسافت بوجود اورد نه نوکیا ، پلتفرمی برای کشورهای فقیر بود که دسترسی به سرویس های مایکروسافت رو فراهم می کرد با اپلیکیشن های اندرویید ، تو کشورهای اروپایی و امریکا هم ساپورت نمی شد ، در واقع هیچ لطفی به گوگل و اندرویید نمی شد ، می خواستن مردم از همون تلفن اول با اکوسیستم مایکروسافت رشد کنن

      • RAPture

        دیگه بدتر. کلن سری X اِندِ اشتباه اندر اشتباه بود.

    • abolfazl_eslami_1

      واقعا موافقم بنظر من نوکیا ایکس اصلا نباید بوجود میومد ولی خداییش همیشه مایکروسافت ( نوکیا سابق ) نشون داد که میشه به پایین ردش هم به اندازه بالارده هاش احترام گذاشت

  • abolfazl_eslami_1

    قیافش قشنگه مخصوصا اون حاشیه دور گوشی دوست داشتنیه ولی خداییش دوربین 5 برای یک پایین رده جالبه

  • bahram (در فراق زاخار)

    آخه این چه مشخصاتیه مایکروسافت جان؟

    • Divan Greedy

      اسمش روشه پایین رده با دوربین 5 مگا پیکسل ، انتظار نداری که روی موبایل زیر 100 دلار برات full HD بزارن

      • bahram (در فراق زاخار)

        ولی میتونست یه کم بهتر بزنه!

        • SAEED DASTMARD

          در مقابل هواوی نمیتونه حرفی بزنه با اون قیمت هاش.

        • Divan Greedy

          اکر کسی بهتر از 330 بخواد ، میره 435 می خره ، اگه بهتر می خواد می ره 535 می خره ، با مقداری تفاوت قیمت ، مایکروسافت داره تمام رنج قیمت و مشخصات رو وارد بازار می کنه ، دور نیست زمانی که لومیا با 50 دلار هم قابل خرید باشه

      • Divan Greedy

        ویندوز فون با این مشخصات به خوبی کار می کنه

  • SAEED DASTMARD

    خیلی هم خوب.

  • پرهام

    سری نوکیا x که واقعا افتضاح بوده ، پر از هنگ و صفحه بی کیفیت و دوربین ضغیف ،کیفیت ساختشم زیاد تعریفی نداشت ،حالا باید ببینیم این سری چی از اب در میاد

    • abolfazl_eslami_1

      داداش دیگه هنگ نمی کرد خالی نبند چون خودم داشتمش

      • پرهام

        من که xl دارم مدام هنگ میکنه

  • Kiomars shady

    درسته تو رده اقتصادى عاليه
    ولى فقط با وينفونش نه اندرويد
    من اندرويد رو فقط رو پرچمدارا ميپسندم اونم فقط جى٣ و نوت ٤

    • Divan Greedy

      پس m8 کبیر چی ؟؟؟

      • abolfazl_eslami_1

        داداش ایمیل دستت رسید

        • Divan Greedy

          اره داره دانلود می شه ، مطمئنی کاشی ها به 6 شکل مختلف در می یان ، هیچ عکسی راجب بهش ندیدم

          • abolfazl_eslami_1

            داداش اینم قیافش

            https://onedrive.live.com/redir?resid=4E4EAC1AB00F04EA!40058&authkey=!AASXuVo7Tg1IkYg&v=3&ithint=photo%2cjpg

          • Divan Greedy

            برادر pezhman دقیقن مشکلت چیه ؟؟؟ بگو تا حلش کنیم ؟؟؟

          • abolfazl_eslami_1

            داداش روی حالت continuum کاشی ها در حالت 3*2 3*4 3*1 به اینصورت بود ولی ببین باید با دستکاری رجیستری کونتینیوم رو بیاری ولی من مشکلی باهاش نداشتم تا الان نرم افزار اتو کد هم نصب کردم

      • Kiomars shady

        m8 گوشى خيلى خوش ساختيه دادا
        ولى براى من جذاب نبود
        نميدونم چرا به دلم نشست
        از جى٣ و نوت بيشتر خوشم اومد

        • bahram (در فراق زاخار)

          داداش تو مثه اینکه وضعت خیلی خوبه ها!!! :D
          جی3 . نوت4 :D

          • Kiomars shady

            دادا الان نميخرم ايشالله ارزون تر شد :D
            ولى خب برنامه دارم يه دست و رويى به گجتام بكشم بعد كنكور :D

          • SAEED DASTMARD

            میگم به کیومرث بگو واسه منم یه زی 2 بگیره.

        • Divan Greedy

          پس note edge چی ؟؟؟ خیلی بهتر از note 4 , امروز هم با edge کار کردم هم با gear s ، نظرمو راجب به gear s پست بعد می گم

          • Kiomars shady

            نوت اج رو هنوز تست نكردم
            ايشالله اونوهم ديدم ميگم نظرمو درموردش ؛)

        • SAEED DASTMARD

          من هم جی 3 رو میپسندم این روزا به هر کی نگاه می کنم جی 3 دستشه.

          • Kiomars shady

            جى ٣ انصافا فوق العاده ست
            واقعا يه گوشى خيلى بى نظريه
            حتما اينو ميخرمش كنار نوت نور الانور ميشه

      • SAEED DASTMARD

        m8 که سری رو سرهاست.
        نوت 4 رو هم خودم دوست دارم.

  • برّه (در فراق فُک)

    اگه شایعه‌ست پس چرا میذارید؟ هااااااا

    • abolfazl_eslami_1

      اینا چه اسمیه فک بز ببعی گوسپند مگه ........ اصلا یک چیز دیگه چرا با این نوع اسم ها طرفدار اپل هستید ولی دادا ادامه بده تو می تونی

      • Kiomars shady

        دادا بخدا اسم من عاديه طرفدار اپلم هستم ولى هميشه سعى كردم منطقى برخورد كنم :)
        اميدوارم وجه ما خراب نشه تو تصور شما دوستان عزيز :)

        • abolfazl_eslami_1

          نه داداش شما سروری ولی خدایش نمی دونم چرا میان اینجا وقتشونو تلف می کنن تازه فن های اپلی رو هم می برن زیر سوال ولی شما کلا اقایی

          • Kiomars shady

            ما كوچيكتيم دادا
            مخلصيم خيلى زياد :)

    • SAEED DASTMARD

      بزار تو حال خودم باشم من اصلا نمی پاشم.

      • Kiomars shady

        روحان پاشو بهت مجوز دادن

        • SAEED DASTMARD

          آل رایگت.

        • SAEED DASTMARD

          نکنه که فکر کردی بچه زرنگی.....

          • Kiomars shady

            نه بابا جون خودم مجوز دادن
            ميگم پاشو

    • Kiomars shady

      فُك كيه باز؟o.O
      بااين روحيه شادت در فراق هم ميرى؟ :D

مطالب پیشنهادی