ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید تلفن های هوشمند خط Galaxy U را متوقف کرد

سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را متوقف کند.

هنوز مشخص نیست این اتفاق به چه دلیلی رخ داده چرا که هیچ محصولی در این سری معرفی نشد و به همین دلیل این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته SamMobile سامسونگ تولید خط مذکور را بدون هیچ دلیلی متوقف کرده است. این وب سایت حدس می زند که احتمال دارد این کار به صورت موقت انجام شده باشد تا تمرکز کامل این شرکت به روی گلکسی اس ۶ باشد که احتمالا به زودی معرفی می شود. گفته شده این پرچمدار جدید نسبت به نسل قبلی خود تغییرات ظاهری زیادی خواهد داشت.

اما پیش از این شایعاتی در رابطه با یک محصول با شماره مدل SM-U500F منتشر شده بود. گفته شده این محصول دارای پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 SoC، دو گیگابایت رم، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰پی، دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسل عقب و جلو، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی، باتری ۲۳۶۰ میلی آمپری و همچنین اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با یک بدنه ۶.۳ میلیمتری است. بنابراین تفاوت آنچنان زیادی با پرچمدار جدید سامسونگ نخواهد داشت و این شرکت قصد دارد تعداد محصولات آینده را کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست این اتقاق چه مقدار حقیقت دارد و اینکه در آینده ما محصولاتی تحت سری Galaxy U خواهیم دید یا خیر. زمان تمام مسائل را مشخص می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • iPooya

    باید 4-5 تا گوشی بده تمام !
    s - s mini - note - note mini
    یعنی منظورم اینه الکی هی گروه گروه نکنه چون آدم گیج میشه ....

  • SAEED DASTMARD

    بدترین سریه بهترین کار رو کرده.

    • سیدرضا

      الان میشه شما یه توضیح بدی این سری هنوز معرفی نشده و هیچی هم ازش لو نرفته، چطو متوجه شدین بدترین سریه؟؟؟

      • SAEED DASTMARD

        از اسمش معلوم هست که بدن.

        • erfanm

          هنوز نخونده میای بد میگی؟
          بعد ادعات هم میشه یه کاربر عادی با سلیقه نرمالی و دشمنی با هیچ برندی هم نداری!
          سخنان گوهرباری میگی

    • Divan Greedy

      بزار یه تلفن لااقل از این سری بیاد بعد بگو بدترینه یا ....

  • مصطفی رضایی

    بنظرم دلیل خاصی نداره!
    فروش با تولید نمی خونه یا انتظارات رو باید و شاید براورده نکرده واسه همین تولیدشو متوقف کردن؛ کما این که در خیلی از کمپانیای گوشی هر روز یه مدل از بازار خارج میشه...
    اصن چیز عجیبی نیست که بخوایم روش بحث کنیم

  • erfanm

    کار خوبی کرده من که فقط پرچمدار هاش برام مهمه.
    سامسونگ باید فقط 5 سری گوشی داشته باشه
    1-سری S
    2-سری Note
    3-سری Alpha
    4-سری Grand
    5-سری Ace

    • Heisenberg

      تازه به نظر من سری ایس یا گرندم باید حذف بشه

    • ali.n

      ببین چند سری داشتن ذاتاً خوبه اما سری های پایین هم باید حداقل کیفیت رو داشته باشن.. با توجه به برند سازی پرچمدارا مردم میشنون که فلان پرچمدار گلکسی خوبه، بعد فکر میکنن فلان گلکسی چهارصد هزار تومانی هم خوبه، این کم فروشی رو در پایین رده ها، سامسونگ، الجی، اچ تی سی و سونی دارن،، به نظرم تاحالا پایین رده خوب فقط هواوی، نوکیا و موتورولا ساختن،،، البته تو میانرده هاو میانرده های رو به بالا کمی خوبن سامسونگ و....

    • َAlchemist

      1-S series
      2-Note series
      3-A series
      4-E series
      5-Ace series

      Just this and nothing.

    • erfanm

      خداییش سری های سامسونگ زیاده اما الان فک میکنم میبینم باید زیادم باشه...
      یکی سخت افزار میخواد بدنه براش مهم نیست
      یکی بدنه میخواد سخت افزار براش مهم نیس
      یکی هیچی مهم نیس براش فقط گوشی میخواد
      یکی نمایشگر بزرگ و ارزون
      یکی نمایشگر بزرگ و گرون
      یکی دو سیمکارت کوچیک
      دو سیمکارت بزرگ!
      حق داره خداییش

      • erfanm

        تا وقتی درست گوشب ها گروه بندی بشن تعدد مشکلی نداره
        مشکل وقتی شروع میشه که گوشی های زیادی توی یک گروه قرار داشته باشن
        الان کسی هست گوشی نشون من بده از سری note و S قویتر باشه توی سامسونگ؟
        فقط به نظرم نسخه mini پرچمدار باید حذف بشه...دلیلی نداره

  • دانیال

    به نظر من ساممسونگ باید تنوع گوشیاشو کمتر کنه چون اینطوری میتونه کیفیتشونو اساسی ببره بالا!

  • fg

    حمایت می کنیم از سامسونگ که کاری کرده که مشتریای گوشیاش همیشه سرافکنده باشن و تا میان پرچمدار بخرن می بینن بیست تا پرچمدار دیگه دراومد :)

    • Divan Greedy

      سامسونگ 2 تا پرچمدار بیشتر نداره ، یکی s یکی دیگه note / به نظرت ace و alpha شبیه پرچمدارن ؟؟ اگه اره پس iPhone 5c هم پرچمداره

      • سیدرضا

        دیوان جان بهتره وقت خودت رو واسه این متعصب های اپلی تلف نکنی، چون هر چی توضیح بدی بی فایدس!! بزار فک کنم اینم پرجمدار بوده :-)

    • erfanm

      اشتباه گرفتی اون شرکت سونیه!

مطالب پیشنهادی