سامسونگ تولید تلفن های هوشمند خط Galaxy U را متوقف کرد
سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را ...
سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را متوقف کند.
هنوز مشخص نیست این اتفاق به چه دلیلی رخ داده چرا که هیچ محصولی در این سری معرفی نشد و به همین دلیل این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
به گفته SamMobile سامسونگ تولید خط مذکور را بدون هیچ دلیلی متوقف کرده است. این وب سایت حدس می زند که احتمال دارد این کار به صورت موقت انجام شده باشد تا تمرکز کامل این شرکت به روی گلکسی اس ۶ باشد که احتمالا به زودی معرفی می شود. گفته شده این پرچمدار جدید نسبت به نسل قبلی خود تغییرات ظاهری زیادی خواهد داشت.
اما پیش از این شایعاتی در رابطه با یک محصول با شماره مدل SM-U500F منتشر شده بود. گفته شده این محصول دارای پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 SoC، دو گیگابایت رم، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰پی، دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسل عقب و جلو، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی، باتری ۲۳۶۰ میلی آمپری و همچنین اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با یک بدنه ۶.۳ میلیمتری است. بنابراین تفاوت آنچنان زیادی با پرچمدار جدید سامسونگ نخواهد داشت و این شرکت قصد دارد تعداد محصولات آینده را کاهش دهد.
هنوز مشخص نیست این اتقاق چه مقدار حقیقت دارد و اینکه در آینده ما محصولاتی تحت سری Galaxy U خواهیم دید یا خیر. زمان تمام مسائل را مشخص می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
باید 4-5 تا گوشی بده تمام !
s - s mini - note - note mini
یعنی منظورم اینه الکی هی گروه گروه نکنه چون آدم گیج میشه ....
بدترین سریه بهترین کار رو کرده.
الان میشه شما یه توضیح بدی این سری هنوز معرفی نشده و هیچی هم ازش لو نرفته، چطو متوجه شدین بدترین سریه؟؟؟
از اسمش معلوم هست که بدن.
هنوز نخونده میای بد میگی؟
بعد ادعات هم میشه یه کاربر عادی با سلیقه نرمالی و دشمنی با هیچ برندی هم نداری!
سخنان گوهرباری میگی
بزار یه تلفن لااقل از این سری بیاد بعد بگو بدترینه یا ....
بنظرم دلیل خاصی نداره!
فروش با تولید نمی خونه یا انتظارات رو باید و شاید براورده نکرده واسه همین تولیدشو متوقف کردن؛ کما این که در خیلی از کمپانیای گوشی هر روز یه مدل از بازار خارج میشه...
اصن چیز عجیبی نیست که بخوایم روش بحث کنیم
کار خوبی کرده من که فقط پرچمدار هاش برام مهمه.
سامسونگ باید فقط 5 سری گوشی داشته باشه
1-سری S
2-سری Note
3-سری Alpha
4-سری Grand
5-سری Ace
تازه به نظر من سری ایس یا گرندم باید حذف بشه
ببین چند سری داشتن ذاتاً خوبه اما سری های پایین هم باید حداقل کیفیت رو داشته باشن.. با توجه به برند سازی پرچمدارا مردم میشنون که فلان پرچمدار گلکسی خوبه، بعد فکر میکنن فلان گلکسی چهارصد هزار تومانی هم خوبه، این کم فروشی رو در پایین رده ها، سامسونگ، الجی، اچ تی سی و سونی دارن،، به نظرم تاحالا پایین رده خوب فقط هواوی، نوکیا و موتورولا ساختن،،، البته تو میانرده هاو میانرده های رو به بالا کمی خوبن سامسونگ و....
1-S series
2-Note series
3-A series
4-E series
5-Ace series
Just this and nothing.
خداییش سری های سامسونگ زیاده اما الان فک میکنم میبینم باید زیادم باشه...
یکی سخت افزار میخواد بدنه براش مهم نیست
یکی بدنه میخواد سخت افزار براش مهم نیس
یکی هیچی مهم نیس براش فقط گوشی میخواد
یکی نمایشگر بزرگ و ارزون
یکی نمایشگر بزرگ و گرون
یکی دو سیمکارت کوچیک
دو سیمکارت بزرگ!
حق داره خداییش
تا وقتی درست گوشب ها گروه بندی بشن تعدد مشکلی نداره
مشکل وقتی شروع میشه که گوشی های زیادی توی یک گروه قرار داشته باشن
الان کسی هست گوشی نشون من بده از سری note و S قویتر باشه توی سامسونگ؟
فقط به نظرم نسخه mini پرچمدار باید حذف بشه...دلیلی نداره
به نظر من ساممسونگ باید تنوع گوشیاشو کمتر کنه چون اینطوری میتونه کیفیتشونو اساسی ببره بالا!
حمایت می کنیم از سامسونگ که کاری کرده که مشتریای گوشیاش همیشه سرافکنده باشن و تا میان پرچمدار بخرن می بینن بیست تا پرچمدار دیگه دراومد :)
سامسونگ 2 تا پرچمدار بیشتر نداره ، یکی s یکی دیگه note / به نظرت ace و alpha شبیه پرچمدارن ؟؟ اگه اره پس iPhone 5c هم پرچمداره
دیوان جان بهتره وقت خودت رو واسه این متعصب های اپلی تلف نکنی، چون هر چی توضیح بدی بی فایدس!! بزار فک کنم اینم پرجمدار بوده :-)
اشتباه گرفتی اون شرکت سونیه!