ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

ارائه شارژ 50 و 100 هزار تومانی همراه اول

شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) اعلام کرد بزودی مشترکان می توانند شارژهای 500 هزار و یک میلیون ریالی دریاف نمایند. البته این دو نوع اعتبار به صروت الکترونیکی به فروش می رسند. بر این اساس کاربران ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) اعلام کرد بزودی مشترکان می توانند شارژهای 500 هزار و یک میلیون ریالی دریاف نمایند. البته این دو نوع اعتبار به صروت الکترونیکی به فروش می رسند.

بر این اساس کاربران سیم کارت های اعتباری می توانند از ابتدای دی ماه اعتبار 50 و 100هزار تومانی را از طریق سیستم های الکترونیکی دریافت نمایند. به نظر می رسد این کار به خاطر راه اندازی شبکه نسل سوم تلفن همراه انجام شده تا مشترکان برای شارژ اینترنت خود با مشکل مواجه نشوند.

بدین ترتیب زین پس کارت های کاغذی شارژ همراه اول در مبالغ 20، 50 و 100 هزار ریال و اعتبارهای الکترونیکی علاوه بر این 3 عدد در مبالغ 10، 200 و 500 هزار و 1 میلیون ریالی نیز ارائه خواهد شد.

علی رغم درخواست مشترکین 3G همراه اول، این شرکت هنوز بسته های جدید خود را برای ارائه به کاربران عرضه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • رضا

    با اینکه ایرانسل نسل چهارم اینترنت همراه رو معرفی و تجاری سازی کرده اما هنوز همراه اول تو بیشتر مناطق تهران حتی مناطقی با پتانسیل بالا هنوز نسل دوم اینترنت همراه رو ارایه میکنه!

  • گم نام

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد مردیم از اینهمه دلخوشی-!

  • عــــــامـــــــــر

    از همراه اول هیچ استفاده ای ندارم حتی یه 1 تومانی و این بیشتر میتونه برای مدیرا و اینجور چیزا خوب باشه

  • shaham_samie_adel_1

    اول بیاد وضع افتضاح آنتن دهیشو درست کنه بعد فکر پول رو بکنه ...
    سه روزه تو خیابان جی اصفهان که جزو محل های پر رفت و آمده آنتن نداریم و هرچی هم زنگ می زنیم اپراتور می گه مشکل شبکه است !!! می پرسیم کی درست می شه ، می گن معلوم نیست !!!
    انگار که یه چیز طبیعیه و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده !!!
    انگار نه انگار که زندگی کسبه این منطقه سه روزه ریخته به هم ...
    یه منطقه به این بزرگی سه روزه بدون آنتن هستن اونوقت ...
    باید به کجا شکایت کرد ؟!!!

    • آقا حسین

      اصلا اصفهان وضعیت آنتن همراه اپل خوب نیست. یه هفته است وضعیت اینترنتش هم افتضاح شده. یعنی هر 10 دقیقه 10 ثانیه وصل میشه

      • احمدM2

        منم همون حول و حوش جی هستم
        اقا اصلا موبایلو بزاری کنار ابرومند تره
        شده مثل اون اوایل که موبایل تازه اومده بود
        یکی از فامیلای نزدیک رفته کربلا 11 روزه خانوادش نتونستند باهاش تماس بگیرند تازه امشب زنگ زده که رسیدم به مرز ... نزدیک بود همشون قبض روح بشند ... اصلا نمیشه فهمید تو عصر پارینه سنگی زندیگی میکنیم یا تکنولوژی

  • Kiomars shady

    و انگاه روزى كه جسارت اين دزد بيشتر ميشود!يكى نيس بگه تو قبضاتو درست حسابى صادر كن شارژ بيشتر نخواستيم
    خجالت هم خوب چيزيه

  • تایسون

    تخته کنید در این اپراتور هارو
    علاوه بر اون شرکتهای سرویس دهنده اینترنت که یکی از یکی دزدتر ند

  • ali.n

    چقدر خوبه که ما تو کشورمون اپراتورهای پیشرویی داریم که بهترین خدمات رو با قیمت مناسب ارائه میدن. دستشون درد نکنه.تازه شنیدم قراره همراه اول 3g و4g ارائه کنه که خیلی عالیه هر چند الانم 2g خیلی خوبی داره و همه جا آنتن میده، واقعاً این عزیزان همگام با اپراتور های سایر نقاط دنیا و با قیمت های عالی پیش میرن، به امید پیشرفت روز افزون این عزیزان که مایه افتخار ایران و ایرانی هستند.

    • رضا

      میگن دارن مقدمات 6g و 7g و ... رو هم راه میندازن پوز اپراتورهای خارجی رو به خاک بمالونن.

    • Divan Greedy

      برو توی پست دادگاه اپل ببین اقای golyrid چی گفتن ، به نظرت چیکار کنم ؟؟ راه چاره بده

      • ali.n

        لازم نیست جواب همچین آدمی رو بدی، چون کسی که توهین میکنه مشخصه منطقی نداره، اگر داشت و جوابی بلد بود از توهین استفاده نمیکرد.اگرم جواب بدی فقط با توهین دوباره مکدرت میکنه ... به هر حال رفت دیگه.

    • Kiomars shady

      دوتا نتيجه از حرفت گرفتم
      يااينكه به تمسخر گفتى و مسخره شون كردى
      يا به قول دوستمون سرت به ديوارى جايى خورده :D

      • ali.n

        ای بابا،،، صداقت داره میچکه، بعد شما شک داری!

    • CafeAndroid

      حالت خوبه؟سرت به جایی نخورده؟

    • دانیال

      بابا خدماتشون بخوره تو سرشون! سر سایت ایرانسل زده یاسوج 3G داره! ولی فقط چن تا جتی خاصه! بعدشم بعد این همه ساااااااااااااااااااااااااااااااااااال تازه میخان 3G رو سراسری کنن!

      • ali.n

        ایرانسل که قلبونش بلم خدمات خیلی پیشگامی عرضه کرده، همین 3g که در یاسوج داره میده، آیا شما میدونی از نمونه خارجی چقدر بهتره... در غرب که در منجلاب استکبار به سر میبره شما میدونی اصلا 3g نمیدونن چیه و فقط 4g دارن تازه اونم اینقدر بده که بدبختا الان دنبال راه اندازی 5g هستن.

        • دانیال

          واقعا دلم برا این خارجیا میسوزه با این پشتیبانی بدی که دارن :-(

        • Ala_Sabzpoosh

          فکر کنم قیمت دلار رفته بالا و بورس هم افت کرده ، بعضیها حالشون خوب نیست

مطالب پیشنهادی