آزمایش زیر دریل قرار دادن آیفون ۶ [تماشا کنید]
همیشه در اینترنت افرادی پیدا می شوند که آزمایش های عجیب و غریب به روی گجت های شان بگیرند. در برخی موارد ما میبینیم که شخصی تلفن هوشمند خود را داخل یخ گذاشته و پس ...
همیشه در اینترنت افرادی پیدا می شوند که آزمایش های عجیب و غریب به روی گجت های شان بگیرند. در برخی موارد ما میبینیم که شخصی تلفن هوشمند خود را داخل یخ گذاشته و پس از یک روز مجددا از آن استفاده می کند. در برخی موارد دیگر با انواع و اقسام اسلحه ها و مواد شیمیایی به جنگ تلفن هوشمند نگون بخت می روند و نهایتا گجت مذکور روانه سطل آشغال می شود.
هرکدام از این آزمایش ها به غیر از دلسوزی برای گجت مذکور، باعث شگفتی ما می شوند. اما شاید هیچ وقت فروکردن یک دریل در حال کار به روی آیفون ندیده باشید. در این آزمایش شخصی یک دریل را روشن کرده و به روی نمایشگر فشار می دهد.
به واقع نتیجه نهایی باعث شگفتی ما شد چرا که ما انتظار داشتیم آیفون ۶ این آزمایش به طور کامل سوراخ شود که البته چنین اتفاقی رخ نداد. پیشنهاد می کنیم ویدیوی این تست عجیب و جالب را از دست ندهید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What-Happens-If-You-Drill-an-iPhone-6.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خدا یه عقلی به این بده یه پولی هم به ما
۱. متأسفم برای خودم که این خزعبلات رو میخونم.
۲. متأسفم برای این سایت که این خزعبلات رو منتشر میکنه.
۳. این اسمش «آزمایش» نیست بلکه «نمایشه».
این پست تکراریه. قبلا گذاشته بودین :-؟؟
این پسره اسم کانالش توی یو.تیو.ب TechRax همه چی داغون میکنه از ایکس باکس One که تازه گرفته بود (جلوی فروشگاه مایکروسافت داغونش کرد) تا همین آیفون 6 :| خودشم توی کانالش نوشته: Smashing technology :|
یارو دیوونس شما به دل نگیرید :))
واقعاً این آزمایش درستیه؟ چرا از مته به این باریکی استفاده کرد؟ خب این همه مته با متریال های مختلف، چرا باید با یک دریل که دور موتور قوی نداره و با باطری کار میکنه این امتحان رو انجام میدن!
اگر دریل درست درمون رده متوسط بازار رو بیارن حتما آیفون سوراخ میشه!
فکر کنم دیر رسیدم
همرو گفتین شماها
واقعا هم همینه میزنن به راحتی یه اپل 6 رو میترکونن خنده ام میکنن
حالا ما 1100 میخوره زمین میشینیم تو سر میزنیم:\
والا
be bazaar man iPhone bet 1000 dollar ta oskolai mese ina rooosh test nakonan .enghar ke apple ba ameye in androida joftghiri karde.avazi haye nafahm hamatoon berin be jahanam digiato toam lotf kon o inaro jam kon ghorbe dastesh be ghoost nemirese mighe pif pif
پول که زیادی کنه همین می شه!! :))
آنگاه ک آیفون زور دیوالت را قورت داد....
عاغا با آ.اه.گ هم برام یه تستی بزن ... منتظرما :))
کاش حداقل شیوه درست گرفتن دریل را بلد بود بعد آزمایش میکرد