کاربران فون آرنا اندروید ۵ را در طراحی از iOS 8 بهتر می دانند
سایت فون آرنا هفته گذشته از کاربرانش خواست که به Android 5.0 و iOS 8 در چند موضوع خاص رای دهند تا بتواند با توجه به رای کاربرانش این دو سیستم عامل را از نظر ...
سایت فون آرنا هفته گذشته از کاربرانش خواست که به Android 5.0 و iOS 8 در چند موضوع خاص رای دهند تا بتواند با توجه به رای کاربرانش این دو سیستم عامل را از نظر طراحی مقایسه کند.
در ادامه با ما باشید تا جزئیات بیشتری در خصوص این نتایج بدانید.
در این مقایسه، کاربران به وضوح در اغلب بخش ها نسخه جدید اندروید را از لحاظ طراحی و رابط کاربری بهتر و کاربردی تر از نسخه 8 از iOS دانسته اند.
در این مقایسه کلا ۲۱٫۳۱۲ رای توسط کاربران برای اندروید ۵ ثبت شده و تعداد آرای iOS به ۸٫۱۵۴ رای می رسد. تقریبا در تمامی زمینه ها اندروید ۵ با اختلافی واضح از iOS 8 پیش افتاده. اما در خصوص اپلیکیشن دوربین ۲۳۹۸ نفر از کاربران به iOS رای داده اند و در مقابل ۲۱۳۸ نفر اپلیکیشن دوربین اندروید ۵ را انتخاب کرده اند.
در ادامه جزئیات این آمارها را مشاهده کنید.






نظر شما چیست؟ شما در هر یک از این بخش ها امتیاز خود را به کدام سیستم عامل می دهید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هر دوتاش خوبه ولی من با اندروید راحت ترم
من نظر شخصیم اینه هنوز گوگل به اون انتظارات از meterial design نرسیده
نمونش بروزر وب تو اندروید 5 هست،واقعات وقتی یه سایت باز میکنی از حالت متریال خارج میشه،اگه یکم دیگه رو کار کنه مثلا 5.2 یا 5.4 اونوقت میشه روش حساب کرد
به شخصه ios رو ترجیح میدم چون هیچی از زیبایی کم نداره گرچه اندروید هم با این طراحی بیشرفت زیادی کرده
آیا میشه اندروید 5 خام روی هر گوشی نصب کرد؟ چطوری؟
واینکه ایا رام رسمی اندروید 5 برای s4 mini 9192 و Huawei mediapad x1 میاد؟
ن Android ن iosفقط ویندوززززز کافیه فقط یک هفته باهاش کار کنین بهتون قول میدم ک طرف هیچکدومش نرین فقط یک هفته با ویندوز کار کنید و از دیجی عزیز خواهش میکنم خبرای وینفون رو بیشتر کنن
من اپل نداشتم و دوست ندارم که داشته باشم. اندروید بهتره ولی درصورتی که گوشی درست حسابی باشه .
با توجه به تعداد كاربري أندرويد اگه آمار ديگه اي بدست ميومد تعجب داشت . كاملا قابل پيش بيني بود هر كي به برند خودش راي داده .
جفتشون یه مزیت ها و یه سری مشکلات دارن ... با این حال پیشرفت رابط کاربری اندروید در نسخه 5 خیلی خوب بوده و قابل تقدیر و ستایشه ...
منم امشب تولدمه..!چه ربطی داشت؟:/هیچی فقط چون تنها بودم شب تولدم اومد پیش شما.
سروش کم نوی
من نمی دونم مگه الان اندروید ۵ بجز رو ۲تا از نکسوس ها و جی۳ رو کدوم گوشی اومده که نصف بچه های سایت هر دو گوشی آیفون و اندرویدی رو دارن، تازه اندرویدشون هم به اندروید ۵ آپدیت شده؟؟