ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شکار اردک در روز کریسمس به Wii U خواهد آمد

25 دسامبر امسال، کنسول بازی Wii U یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک تری عناوین نینتندو را به خود خواهد دید: Duck Hunt. این بازی از طریق سرویس Virtual Console در روز کریسمس عرضه خواهد ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

25 دسامبر امسال، کنسول بازی Wii U یکی از قدیمی ترین و نوستالژیک تری عناوین نینتندو را به خود خواهد دید: Duck Hunt.

این بازی از طریق سرویس Virtual Console در روز کریسمس عرضه خواهد شد و شما قادر خواهید بود با استفاده از ریموت کنسول Wii، هدف گرفته و پرنده های بخت برگشته را شکار کنید. در حقیقت، ریموت Wii جایگزین لایت گان های نارنجی و خاکستری کنسول NES می شود.

18j2pyo8f8zeyjpg

هنوز صحبتی در رابطه با قیمت ارائه نشده اما معمولا بازی های NES روی Virtual Console قیمتی معادل 4.99 دلار دارند که برای زنده کردن یک خاطره قدیمی از دوران کودکی ناچیز است. فقط فراموش نکنید که این بازی، یک پورت مستقیم از همان عنوان قدیمی است، بنابراین هنوز هم نمی توانید به سگ بیچاره شلیک کنید.

نینتندو سال 2014 را با موفقیت پشت سر گذاشت و دو بازی انحصاری آن یعنی Bayonetta 2 و Super Smash Bros تاکنون جوایز "بهترین بازی سال" بسیاری را دریافت کرده اند. با این وجود، کنسول بازی Wii U موفقیت بالایی در بازار تجربه نمی کند و میل عمومی مردم بیشتر به سوی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان است.

سال آینده، بازی جدید از سری "افسانه زلدا" منتشر خواهد شد و احتمال می رود که تمایل گیمرها نسبت به این کنسول افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Saeid

    خندهاش حالمو بهم میزده ... در حدی ک انگار زنگ ورزش قرار بود امتحان بدیم !!

  • rozhan

    هنوزم سوالی تو ذهن من هست
    که چطور در اون زمان هدف ها رو درست میزدیم
    و اتاری از چه نوع سنسوری استفاده میکرد

  • Guney

    طریقه کار بسیار ساده ست. سنسور داخل تفنگ یک گیرنده مادون قرمزه که به نور حساسه .
    وقتی شما شلیک میکنید تمام صفحه به جز هدف که همون اردکه بود سیاه میشه .در کسری از ثانیه . یک شصتم ثانیه . "و تا اونجایی که فهمیدم خود هدف هم در این مدت زمان به شکل یک مربع سفید در میاد"
    حالا اگر تفنگ دقیقا روی هدف گرفته شده باشه سنسور تشخیص میده و اردک جان به جان آفرین تسلیم میکنه.
    در غیر این صورت سنسور نوری رو دریافت نمیکنه . یعنی اردک تیر نخورده و سگه از لا چمنا میاد بیرون کر کر میخنده !!!

    • The Azerila

      اتفاقا سوال منم بود ممنون از توضیحاتت

  • TURK Oglan

    من هنوز هم تو فکر اینم که اون تفنگش چطوری کار میکرد !

  • kamyab98

    دوستان فلن خداحافظ :/

    • steve

      داداش جداقل بعضي موقع ها كه وقتت ازاده يه نظري بده. دلمون برات تنگ ميشه :(

      • kamyab98

        چشم سعیمو حتما میکنم
        امیدوارم اوقات خوبیو با هم بگذرونید

    • عــــــامـــــــــر

      داداش نکن اینکارو بخدا بعد از ر ۳ یا ۴ روز یه بار اومدن سخت نیست چرا همتون دارید رفیق نیمه راه میشید

      • kamyab98

        داداش شرمنده ...البته مطالبو هر روز چک می کنم ولی متاستفانه دیگه نظر نمیدم البته الان هم خیلی وقته کمرنگ شده بود نظر دادانم...

    • فرشاد

      نگو که شما هم به جمع تارکان پیوستی :(

      • kamyab98

        متاستفانه بله به علت یه سری مشغله احتمالا تا سال دیگه نمیتونم بیام

  • عــــــامـــــــــر

    وای خدا این بازب روی سگا چه حالی میداد وقتی اون تفنگشو خرید به نظرم خلاقانه ترین دسته واسه یه کنسول بود خداییش خیلی خیلی باحال بود هییی یه دفه رفتم به ۱۷-۱۸ سال قبل ، صبح تا ظهر،خودم بازی میکردم ظهر تا عصر هم بابام دیگه دسته رو نمیداد دستم عشقمم این بود و ماریو
    ------
    بهرام عزیز ، حمید جان ، سهیل آقا ، سعید دستمرد گل کجایید رفقا

    • Banksy

      مال سگا نیست مال میکرو هستش

      • آقای دوربینی

        خواست بگه من یادمه . یه قوپی ای اومد دیگــــــــه

    • فرشاد

      عجب نوستالژی
      حداقل تصویر گیم آور با قسمت دیگه عوض میکردین

مطالب پیشنهادی