فروش آیفون از پیش بینی های قبل بیشتر خواهد بود
تحلیلگران موسسه مالی Morgan Stanley آمار فروش ۷۰ میلیون آیفون را برای این سه ماهه برای آیفون برآورد کرده اند. با این تخمین، در صورتی که قیمت میانگین هر دستگاه آیفون ۶۰۵ دلار حساب شود، ...
تحلیلگران موسسه مالی Morgan Stanley آمار فروش ۷۰ میلیون آیفون را برای این سه ماهه برای آیفون برآورد کرده اند. با این تخمین، در صورتی که قیمت میانگین هر دستگاه آیفون ۶۰۵ دلار حساب شود، اپل درآمدی ۴۲٫۳ میلیارد دلاری در این فصل خواهد داشت.
پیش از این تحلیلگران پیش بینی فروش ۶۲ میلیون آیفون را کرده بودند. اما در صورتی که تخمین های تازه درست از آب در آید اپل یکی از پرسودترین فصل های خود را خواهد داشت.
به گفته اپل، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس از موفق ترین محصولات این شرکت از زمان تاسیس آن بوده اند.
علاوه بر موسسه مورگان استنلی، موسسه UBS نیز پیش بینی کرده اپل در این فصل ۷۰ میلیون دستگاه آیفون را به فروش می رساند. این اولین بار نیست که ما درباره رکوردشکنی های اپل در یک فصل می شنویم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان اینجا اصلا کامنت های ضد اپلی نذارید مثل مور و ملخ منفی میخورید :-D
گذشته از سخت افزار خوب اون تو اجرا گرافیکی بیشتر نمود داره نه چیزی مثل باطری یا دوربین که بخوان اولین باشن طراحی بسیار نذولی رو در پیش گرفت در حدی که یه اپل پرست اطراف من بود برگشت دری وری گفت به ۶ و گفت آدم فکر میکنه گوشی چینیه
من خودم باور نکردم تا این که گوشی رو از نزدیک گرفتم دستم، واقعا طراحی سیر نذولی داشته در حدی که وقتی دست کسی میبینی باید هی نگاه کنی ببیتی آیفون یا چیز دیگه.
بعضیا یه واژه اپن سورس یاد گرفتن حس انتلکتوال بودن بهشون دست میده
یعنی شما با یه گوشی هسته اتم میشکافی ایا؟!
یا با گوشی همه مسایل پیرامون بیگ بنگ رو حل میکنی؟!
فکر کردی این چند صد میلیون ادمی که کاربر کلوز سورس هستند نمیفهمن فقط شما میفهمی!
خوبه ادم از روی عقل حرف بزنه وگرنه چرت و پرت پروندن سادست!
ولی در آینده نزدیک بازار از حالت 2 قطبی در میاد منظورم . اپل و سامسونگه . چون بلک بری حرف های زیادی برای گفتن داره مایکروسافت حرف های زیادی برگفتن دار و هم چنین شرکت های چینی حرف های زیادی برای گفتن دارند .
(همیشه اینو گفتم هر وقتی سیستم عامل موبایل مایکروسافت مانند ویندوز دسکتاپ گسترش پیدا کنه دیگه جلوشو نمیشه گرفت دیدی 90 % بازار دستشه )
"گزینه پاسخ برای امین نیومد برای شما زدم ….
ببین امین جان همین طور که شما میگی برای تجربه بیشتر تو اندروید میرید کاستوم رام میریزید یا روت می کنید!"
خب پویا جان. این وسط یه نکته می مونه!
آیا جیلبریک کردن کاری قانونیه؟؟
دسترسی به فایل های سیستمی و Read/Write کردن یک سیستم عامل کلوزسورس غیرقانونیه. شما به این آزادی ها رسیدی درسته. ولی با نقض قانون. یه راننده هم توی خیابون میتونه خیلی آزاد باشه ولی زمانیه که به قوانین عمل نکنه.
روت کردن توی سیستم عامل ها، عملی غیر قانونی نیست. حتی Mac هم سه سوت با دسترسی روت قابل استفاده میشه. ولی جیلبریک کاری غیرقانونی هست. وگرنه اگه قانونی بود، اپل همون روز اول iOS رو کلوزسورس عرضه نمی کرد که بعدش قرار باشه با هکرا در بیفته سر این قضیه.
دوست من لطفا اطلاعات غلط ندین، عرضه جیلبریک و استفاده از اون به هیچ وجه غیر قانونی نیست، در کل این قضیه بر میگرده به باگ ها و اکسپلویت هایی که از اونها برای توسعه جیلبریک استفاده میشه که میتونه قانونی یا غیر قانونی باشه همه اینها چارچوب و موازینی داره که قانونی بودن یا نبودن یک جیلربیک رو معلوم می کنه، به عنوان مثال تا ورژن 7.0.6 عرضه جیلبریک کاملا قانونی بوده ، ولی عرضه pangu و taig به این شکل نبود توسعه دهنده ها چینی بودن و به دلیل نبود کپی رایت دستشون برای جیل کردن باز بود،
ما هر ساله موازی با WWDC کنفرانس WWJC هم داریم که برگزار کنندش خود آقای jay freeman(saurik هستند که در آمریکا آخرین دستاورد های جامعه جیلبریک به اشتراک گذاشته میشه، تمام توسعه دهنده های معروف و به نام جیلبریک به اسم و فامیل شناخته میشند، توسط HITB و دیگر شرکت ها کلاس های آموزشی برگزار میکنند و قول خودشون داستان جیلبریک رو برای بقیه تعریف می کنند،،،
این قضیه خیلی گسترده است و قدمت بالایی داره لطفا بدون آگاهی و اینقدر سطحی در موردش اظهار نظر نکنید.
اطلاعات بیشتر: https://theiphonewiki.com/
منم با آقای تیری آنری موافقم یعنی "مشتری وفادار".
تو دنیای تجارت یکی از مهمترین چیزها همین "مشتری وفادار" هستش. اصلن تو کلاس های چگونگی برخورد با مشتری مبحث "مشتری وفادار" تدریس می شه.
ولی این که چگونه ی شرکتی می تونه "مشتری وفادار" ایجاد کنه خودش کلی بحث می خواد.
اپل تونسته و داره سودش را می بره. ولی خوب این که اپل این گونه مشتری ها را داره و هر سال بیشتر هم می کنه هنر خاصی می خواد که اپل این هنر را بهتر از هر شرکت دیگه ای فعلن بلده.
من خودم به جز ی آی پد هیچ دستگاه اپلی دیگه ای نداشتم و با این که ios واقعن سیستم عامل خوبی هستش ولی اندرویید را بیشتر پسندیدم حتا ی مدت با ی لومیا 525 کار کردم و از وین فون هم بیشتر از ios خوشم اومد.
ولی چه می شه کرد اپل درس ایجاد "مشتری وفادار" را بهتر از هر شرکت دیگری بلد هستش و حتا منی که دوستش ندارم باز هم کلاهم را به احترامش از سرم بر می دارم.
ایول ایفون .
چه عکسی گذاشتید
آیفون در فضا سیر می کنه.
چیزی که هست توهم فضایی بودن اپل و ایجاد یک حص خاص و لوکس بودن باعث فروش زیاد میشه بخدا امروز دوستم فایو اس خرید سه بار هنگ کرد پدرمون در اومد ای دی رو بهش بشناسیم خیلی محدودیت داره ولی بازم می گم اپل تو طراحی دست هر چی سیستم عاملو از پشت بسته
این همه منفی که به شما دادند . همون برند سازی استیو جابز که این همه سینه چاک متعصب داره
و آدم های کمی هستند که ارزش واقعی ایفون ها رو بدونند وگرنه براش این همه سر و دست نمی شکستند . این همه این همه .....................................................
قسمت منطقی:
عه! شما هم از اون مایکرویی هایی هستی که ضد اپله؟؟ ;)
اونایی که برای لوکس بودن سمت اپل میرن خیلی کمن.
درسته. اپل هم هنگ میکنه. کلا هر سخت افزاری می تونه هنگ کنه. گلکسی و آیفون و لومیا هم براش فرقی نمی کنه.
محدودیت هاش نسبت به iOS7 و قبلتر خیلی کمتر شده. ولی خب بازم خیلی با ایده آل فاصله داره.
قسمت سلیقه ای:
طراحی هم سلیقه ایه.
به نظر من طراحی سری نکسوس (مخصوصا 4) خیلی عالیه. من نکسوس 4 میبینم اصن به وجد میام ولی آیفون می بینم خیلی تفاوتی برام نمی کنه.
طراحی سیستم عامل هم به نظر من اوبونتوتاچ. تا اینجا کاربردی ترینشون بوده
واقعا چرا این همه علاقه مند داره یه سیستم عامل کلوز سورس
البته خیلیم نیستن
دلیلش کاملا واضحه!
1) تبلیغات، که کاربر رو تحت تاثیر قرار میده
2) سیاست بازاریابی (مخ زنی) اپل و شرکا
3) ساده بودن کار با سیستم عامل (iOS مثل مک هست. ساده و بی شیله پیله. هر کسی میتونه ازش استفاده کنه. این سیستم عامل ها بیشتر برای عموم عرضه میشن. مثل Windows)
4) دلیل آخر رو نمیگم چون دعوا میشه. حوصله ی بحث رو امشب ندارم. فردا پایان ترم دارم باید بشینم نقشه ی استراتژیک زمین بقل دانشگاه رو بکشم.
:D
خب پس میشه گفت تنبلی یکی از عوامل استفاده از سیستم عامل کلوز سورسه
هم موبایل هم کامپیوتر
مسئله اینه که یک کاربر عادی نیازی به فکر کردن به اپن سورس یا کلوز سورس بودن سیستم عامل نداره.
سیستم عامل هایی مثل ویندوز، مک و آی او اس به خوبی برای کاربر عادی کار میکنن. اصلا اگه یه کاربر معمولی از اوبونتو هم استفاده کنه، فرقی براش نمیکنه.
من خودم شخصا تو مبایل از آیاواس استفاده میکنم ولی تو لپتاپم دبیان دارم، چون کلا تو مبایل واسم فرقی نمیکنه و از سرعت و تعداد اپها و ... آیاواس راضیم.
خب شما خودتون گفتید کاربر عادی بله یه کاربر عادی که فقط کارش آهنگ گوش دادن عکس دیدن بازی کردن نت گردیه ویندوزم از سرش زیاده(با عرض پوزش)
ولی کسی که آزادی رو دوست داره شخصی سازی رو دوست داره فکر کردن رو دوست داره یا کنجکاوه و دوست داره راههای جدید یاد بگیره و به مشکل بربخوره و حلش کنه
اصلا اکو سیستم بسته به دردش نمیخوره
توی موبایل هم کسی که اهل تنوع باشه اپل به هیچ کارش نمیاد نهایتا بتونه بک گراندشو عوض کنه همین
کاملا نمیشه گفت تنبلی.
ولی خب اصولا استفاده از سیستم عامل iOS برای اینه که کاربر حوصله ی دردسر نداره. یعنی سرش شلوغه بیشتر وقتا. نمیتونه به گوشیش برسه. برای همینه که بیشتر سلبریتی ها و آیدول ها و باقی افراد مشهور دارن از آی دیوایس استفاده می کنن. چون یه حس اطمینان بهشون میده و خیلی خودشون رو توی زحمت نمی اندازن.
یعنی وقت نمی کنن گیگ بازی از خودشون در وکنن ;) . واسه همین سیستم عاملی رو انتخاب می کنن تا دردسرش خیلی کم باشه و بتونن به راحتی کارای روزانه شون رو باهاش انجام بدن. کارایی که خود سیستم عامل و برند در اختیارشون گذاشته و کاربر هم بی چون و چرا ازش استفاده میکنه. چون لازم ندونسته که کاری غیر از این انجام بده.
پوریا جان برای شما هم گزینه پاسخ نبود برای رسول زدم
خب همه اینایی که شما گفتی رو که اگه یه سیستم عامل انجام نده که باید بندازیش سطل آشغال.
من منظورم از آزادی و شخصی سازی و ... یه چیزای دیگه بود
شما هیچوقت تو سیستم عامل بسته به مشکلی بر نمیخوری که بخوای بگی وای حالا اینو چیکارش کنم!!!
فوقش یه سرچ کوچیک میزنی یا از پسرخالت میپرسی ردیف میشه
ولی شما وقتی به سیستم عامل باز کار میکنی شمارو درگیر میکنه که هر جور شده جواب مشکل رو پیدا کنی و کلا ذهنتو مثه سورسش باز میکنه :D
حالا بحث خیلی منحرف شد ببخشید
گزینه پاسخ برای امین نیومد برای شما زدم ....
ببین امین جان همین طور که شما میگی برای تجربه بیشتر تو اندروید میرید کاستوم رام میریزید یا روت می کنید!
میخوام بدونم شما تا حالا با سیدیا یا توییک flex کار کردید ؟ ما زمان ios 3-4 حتی لانچر های خیلی خیلی بهتر از اندروید میریختیم یا همین الان تو آیفون 6 ، ویندوز میریزیم یا تم نصب می کنیم اپ ها رو با اثر انگشت قفل میکنیم ،هر چیزی که تو گوشی خوشم نیاد رو پاک یا عوض یا ادیت میکنم (قفل و صفحه اصلی و...) یا با ifile به فایل های سیستمی دسترسی دارم تو گوشی حتی من خودم چند تا برنامه مثل وایبر و اینا رو چند سال پیش فارسی کرده بودم .... یا بدون جلبریک اپ میریزیم ... با وای فای گوشیو سینک میکنیم (هرچی بخوایم میریزیم ...) صفحه و صدای گوشی رو با وای فای می اندازم رو ویندوز و با موس کیبورد کار میکنم و بلوتوث فعال می کنم و با pwntunes از my copmuter موزیک و اینا میریزم ...
بله همه اینا تو کلوز سورسه
اینا همه از مزیت های داشتن مشتریان وفاداره!
چیزی که باعث شد نوکیا هم حداقل اسمش بعد اون دوران وحشتناک زنده بمونه.
(نظر شخصیه منه) آیفون 6 جز صفحه نمایش بهبود خاصی نسبت به 5اس نداشت.
بدنش به شکل عجیبی سُر میخوره توی دست حس امنیت نداره آدم (یخاطر آلومینیوم و پشت تخت و ظرافت خیلی زیاد )
مشکلات ذکر شده هم که خیلی تاثیر میذاره مطمئنا تو فروش یه محصول.
من یکی از دوستای خودم 6 رو گرفته و میگه وای فایش مشکل داره.
ولی خب مشتری وفاداره دیگه چه میشه کرد!
از 2011 تا الان گوشی جز ایفون دستش نگرفته
دوست من، من خودم آيفون 6 دارم. اين صحبتها همشون شايعه ست. سر ميخوره يعني چي؟ عالي ترين و خوش دست ترين آيفون تا به امروز همين بوده. متاسفانه هميشه حرف و حديث و شايعه درباره محصولات اپل زياد بوده. شنونده بايد عاقل باشه
شما حرص نخور حالا!
کسی نگفت 3 میلیون ریختی تو جوی که اینطوری جوش میاری
من دارم صحبت از قدرت اپل میگم تو اینکه باعث میشه خیلی از مشتریاش تحت هر شرایطی اپل رو به بقیه برندا ترجیح بدن
یا به اصطلاح مشتری وفادار!
دوستان اپلی خواهش میکنم تمنا میکنم کامنت رو درست بخونید بعد بیایید پاسخ بدید.
من کاری به سر خوردنش ندارم.
ولی خدایی خوش دست ترین آیفون آیفونِ 6 بوده؟
یا شما معنی خوش دستی را نمی دونی یا می خوای الکی جو بدی.
مثل این که بگیم نوت 4 خیلی از نوت اصلی خوش دست تر هستش.
عزیزم شاید بشه گفت آیفون 6 بهترین آیفون تاریخ تا به این لحظه هستش (بحث در این مورد به عهده اپل دوستان) ولی مطمئنن خوش دسترین نیست و این با توجه به سایز صفحه نمایشش طبیعی هم هستش.(چون اپل با این که افزایش سایط صفحه نمایش علاقه نشون داده و لی به کم کردن حاشیه دور بیزل نه پس نمی تونه خوش دست ترین باشه.)
سخت افزار رو خب اکثریت قبول دارید که الان همه چیز تموم و فوق العاده نیست، مثل زمان اولین آیفون ها، هر چند عالیه اما بهترین از بیشتر لحاظ نیست،، من قبول ندارم که فروش بالا به خاطر تبلیغ و، کلاس داشتن، و... هست، یعنی کل مردم دنیا مشکل شخصیتی دارن که بخوان به گوشیشون مباهات کنن؟؟!! به نظر من نه،،، من فکر میکنم این به خاطر سیستم عامل عالیش با کلی اپ متنوع و با کیفیت و اجرای عالیه اونه...دوستان اپلی، اگه آیفون اندروید بود بازم میخریدید؟؟
من مطمئن نیستم که نظر شما پاسخ به من بود چون هیچ ربطی به کامنت من نداشت!
من دارم از قدرت اپل تو زیاد کردن مشتریای وفادارش صحبت میکنم بعد شما چیزی میگی که هیچ ربطی ندار به حرفای من
من کی گفتم افراد به خاطر کلاس ایفون میخرن؟
اصلا مگه من حرفی از اکوسیستم اپل زدم؟!
دوست عزیز قبل از اینکه جوش بیاری لطفا یه بار کامنت رو درست بخون
"ولی خب مشتری وفاداره دیگه چه میشه کرد!"
یاد جمله ی استالمن می افتم تو این جور مواقع. خنده م میگیره.
:D