ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش پلی استیشن 4 در ژاپن افزایشی چشمگیری یافت

چندی پیش به شما خبر از فروش 800 هزار واحدی پلی استیشن 4 در ژاپن دادیم و حالا نوبت آن رسیده که به پیش بینی های مان از بازار اعتماد بیشتری داشته باشیم. این کنسول ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش به شما خبر از فروش 800 هزار واحدی پلی استیشن 4 در ژاپن دادیم و حالا نوبت آن رسیده که به پیش بینی های مان از بازار اعتماد بیشتری داشته باشیم.

این کنسول تنها 100 هزار واحد تا یک میلیونی شدن فاصله دارد و هیچ بعید نیست در دو هفته باقی مانده از سال 2014، سونی به این مهم دست پیدا کند و عملا دستاورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

در هفته منتهی با 14 دسامبر، پلی استیشن 4 در ژاپن بیش از 68 هزار واحد فروخت و بیش از پیش به ثبت رکورد جدیدش نزدیک شد.

PS4_Japan_December_14_2014-656x425

همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم، با توجه به سنت "اوتوشیداما" و پیشنهادهای خیره کننده ای که آخر هر سال ارائه می شود، بعید نیست که سونی بتواند مرز یک میلیون را تا پایان امسال رد کند. تا آخرین ساعت روز 14 دسامبر، دقیقا تعداد 906566 کنسول فروخته شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ایمان

    دادا اینجا خیلیا جغدن و هنو نخابیدن نترس تنها نیستی هرچند الان خابی :)

  • AmirReza

    مدیونید فک کنید میخواستم بگم الان 4 و نیمه و منم بیدارم :D

  • Haj Amir

    ماشالله سونی

  • امیرحسین

    "با توجه به سنت “اوتوشیداما” و پیشنهادهای خیره کننده ای که آخر هر سال ارائه می شود، بعید نیست که سونی بتواند مرز یک میلیون را تا پایان امسال رد کند. تا آخرین ساعت روز ۱۴ دسامبر، دقیقا تعداد ۹۰۶۵۶۶ کنسول فروخته شده."
    نمی دونستم ژاپنی ها هم بلک فرای دی دارن!
    تو ایران البته برعکسه.

  • mahdi Mostafaviii

    من پولام رو جمع کرده بودم پلی فور بگیرم، ولی دیگه پول نداشتم پونصد تومن بدم واسه سه تا بازی.منصرف شدم:-(

  • TURK Oglan

    Xbox هم جلو داره بوق میزنه

    • محمد

      بوق،بوق،بوق!!!!!!

  • erfanm

    خدارو شکر سونی خیلی خراب شده واقعا نمیدونم امیدی هست بهش هنوز یا نه...
    اخه حرکت دیگه ای جز این پلی استیشن نزده....

    • تایسون

      چند چندی با خودت داداش؟!
      خیلی پرتی اگه فکر میکنی سونی تو بحران قرار گرفته!!
      خراب شده!!!!!!!! امیدی بهش هست؟!!!!!!!!!
      سونی تمام بخش هاش سود ده هستش به جز بخش موبایل که اونم پیش بینی میشه از حالت ضرردهی خارج بشه.

      • erfanm

        اتفاقا سوال من از شماست که با خودت چند چندی؟
        من خیلیییی وقته چیز امیدوار کننده ای از سونی ندیدم
        خداروشکر پلی استیشن 4 رو داد و ایکس باکس ضعیف عملکرد وگرنه اوضا از اینم بدتر بود.
        فقط بخش موبایل مشکل داره؟
        نزدیک 13 هزار کارمند هم رفتن تعطیلات مال موبایل بودن نهڈ

      • erfanm

        همچین طرفداران متعصبی فقط توی سونی دیدم!
        بخش تی وی اوضاش خرابه
        لبتاب رو داد رفت
        بخش سونی پیکچرز از هم پاشیده با این اتفاقات اخیر
        دعوا های حقوقی داره اضافه میشه
        بخش موبایل هم که خیلی وقته به گل نشسته
        ساختمون های اجاره ای دارن و توی لیست درامد همیشه جزو other هستن یکم چشماتو باز کن بابا

    • ali.n

      http://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C

    • ali.n

      البته فروش آلبوم های موسیقی، کنسرت ها، فیلم ها، دوربین های فوق حرفه‌ای و سینمایی، تجهیزات پخش تلویزیونی، خدمات تجاری و بیمه در ژاپن، تلویزیون های گرانقیمت، دوربین های خانگی، سنسور های دوربین، باتری های مختلف منجمله باتری گوشی، نیمه رسانا ها و تجهیزات صوتی حرفه ای و خانگی و بازی ها وموبایل ها و تجهیزات جانبی سایر تولیدات و..... رو فراموش نکن،،، فعلاً بحران سونی پیکچرز رو رد کنه و بخش موبایلشم سود ده بشه حله.

    • Amir_Amirson

      سونی همیشه زنده است دوست عزیز
      همیشه

مطالب پیشنهادی