فروش پلی استیشن 4 در ژاپن افزایشی چشمگیری یافت
چندی پیش به شما خبر از فروش 800 هزار واحدی پلی استیشن 4 در ژاپن دادیم و حالا نوبت آن رسیده که به پیش بینی های مان از بازار اعتماد بیشتری داشته باشیم. این کنسول ...
چندی پیش به شما خبر از فروش 800 هزار واحدی پلی استیشن 4 در ژاپن دادیم و حالا نوبت آن رسیده که به پیش بینی های مان از بازار اعتماد بیشتری داشته باشیم.
این کنسول تنها 100 هزار واحد تا یک میلیونی شدن فاصله دارد و هیچ بعید نیست در دو هفته باقی مانده از سال 2014، سونی به این مهم دست پیدا کند و عملا دستاورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.
در هفته منتهی با 14 دسامبر، پلی استیشن 4 در ژاپن بیش از 68 هزار واحد فروخت و بیش از پیش به ثبت رکورد جدیدش نزدیک شد.
همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم، با توجه به سنت "اوتوشیداما" و پیشنهادهای خیره کننده ای که آخر هر سال ارائه می شود، بعید نیست که سونی بتواند مرز یک میلیون را تا پایان امسال رد کند. تا آخرین ساعت روز 14 دسامبر، دقیقا تعداد 906566 کنسول فروخته شده.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دادا اینجا خیلیا جغدن و هنو نخابیدن نترس تنها نیستی هرچند الان خابی :)
مدیونید فک کنید میخواستم بگم الان 4 و نیمه و منم بیدارم :D
ماشالله سونی
"با توجه به سنت “اوتوشیداما” و پیشنهادهای خیره کننده ای که آخر هر سال ارائه می شود، بعید نیست که سونی بتواند مرز یک میلیون را تا پایان امسال رد کند. تا آخرین ساعت روز ۱۴ دسامبر، دقیقا تعداد ۹۰۶۵۶۶ کنسول فروخته شده."
نمی دونستم ژاپنی ها هم بلک فرای دی دارن!
تو ایران البته برعکسه.
من پولام رو جمع کرده بودم پلی فور بگیرم، ولی دیگه پول نداشتم پونصد تومن بدم واسه سه تا بازی.منصرف شدم:-(
Xbox هم جلو داره بوق میزنه
بوق،بوق،بوق!!!!!!
خدارو شکر سونی خیلی خراب شده واقعا نمیدونم امیدی هست بهش هنوز یا نه...
اخه حرکت دیگه ای جز این پلی استیشن نزده....
چند چندی با خودت داداش؟!
خیلی پرتی اگه فکر میکنی سونی تو بحران قرار گرفته!!
خراب شده!!!!!!!! امیدی بهش هست؟!!!!!!!!!
سونی تمام بخش هاش سود ده هستش به جز بخش موبایل که اونم پیش بینی میشه از حالت ضرردهی خارج بشه.
اتفاقا سوال من از شماست که با خودت چند چندی؟
من خیلیییی وقته چیز امیدوار کننده ای از سونی ندیدم
خداروشکر پلی استیشن 4 رو داد و ایکس باکس ضعیف عملکرد وگرنه اوضا از اینم بدتر بود.
فقط بخش موبایل مشکل داره؟
نزدیک 13 هزار کارمند هم رفتن تعطیلات مال موبایل بودن نهڈ
همچین طرفداران متعصبی فقط توی سونی دیدم!
بخش تی وی اوضاش خرابه
لبتاب رو داد رفت
بخش سونی پیکچرز از هم پاشیده با این اتفاقات اخیر
دعوا های حقوقی داره اضافه میشه
بخش موبایل هم که خیلی وقته به گل نشسته
ساختمون های اجاره ای دارن و توی لیست درامد همیشه جزو other هستن یکم چشماتو باز کن بابا
http://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C
البته فروش آلبوم های موسیقی، کنسرت ها، فیلم ها، دوربین های فوق حرفهای و سینمایی، تجهیزات پخش تلویزیونی، خدمات تجاری و بیمه در ژاپن، تلویزیون های گرانقیمت، دوربین های خانگی، سنسور های دوربین، باتری های مختلف منجمله باتری گوشی، نیمه رسانا ها و تجهیزات صوتی حرفه ای و خانگی و بازی ها وموبایل ها و تجهیزات جانبی سایر تولیدات و..... رو فراموش نکن،،، فعلاً بحران سونی پیکچرز رو رد کنه و بخش موبایلشم سود ده بشه حله.
سونی همیشه زنده است دوست عزیز
همیشه