ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر از بدنه یکپارچه آلومینیومی گلکسی اس ۶ لو رفت

همیشه پس از گذشت چند ماه از معرفی پرچمداران هر کمپانی، شایعات و بعضا تصاویر لو رفته از محصولات بعدی آن شرکت در فضای اینترنت قرار می گیرد. حال تصاویری از از کهکشانی بعدی سامسونگ، ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همیشه پس از گذشت چند ماه از معرفی پرچمداران هر کمپانی، شایعات و بعضا تصاویر لو رفته از محصولات بعدی آن شرکت در فضای اینترنت قرار می گیرد. حال تصاویری از از کهکشانی بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۶ منتشر شده که نشان از بدنه یک پارچه آلومینیومی می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این موارد شاید جدی ترین تصاویر از این محصول سامسونگ باشند که لو رفته و همانطور که در تصویر مشخص است، سامسونگ تحت عنوان "پروژه صفر" اقدام به باز طراحی کامل پرچمدار خود نموده. به نظر می رسد کره ای ها بالاخره تصمیم گرفته اند که پرچمداران خود را با یک ظاهر کاملا جدید عرضه کنند.

Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame

در یکی از تصاویر ما تعداد زیادی بدنه آلومینیومی می بینیم و طبیعتا نمی توان نسبت به اینکه این عکس ها به طور قطع به گلکسی اس ۶ تعلق دارند، اطمینان داشته باشیم.

Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame (2)

استفاده از بدنه آلومینیومی چند سال است که توسط اپل برای محصولاتی مثل آیفون، آیپد و مک بوک ها انجام می شود و اما در مورد اندروید شرکت های کمی مثل HTC از این ماده برای بدنه استفاده کرده اند.

مثل همیشه باید فعلا صبر کرد و دید آیا سامسونگ طراحی کلاسیک و قدیمی و همچنین استفاده از پلاستیک در پرچمدارانش را رها کرده یا خیر. شما کدام را ترجیح می دهید؟ آلومینیوم یا پلاستیک؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • مبین

    مهمترین ملاک برای خرید گوشی از نظر من سخت افزار و کیفیت تصویر و کیفیت ساخت هستن.
    سامسونگ فقط سخت افزارش رو داره.
    نرم افزاری که بعداز یه مدت هنگ میکنه و ناخواسته ریست میشه.
    کیفیت تصویرهم که آدم عاقل نمیاد پیکسل نو بزنه رو گوشی ای که اینهمه تراکم داره هررررررکی باشه واسه اینکه از فروش سود ببره پیکسل های بازیافتی میزنه رو گوشی که عمر کمی دارن.
    بعدشم کلی پول بدی که یه تیکه پلاستیک بخری بعد زور چپون کنی که چرمه چرمه کاره درستی نیست.
    سامسونگ باید بره همون تو بازار چین گوشی بفروشه. منکه پول به پلاستیک بی استعداد نمیدم.
    بخوام گوشی بگیرم یا اپل یا اچ تی سی یا هواوی.
    به شماهم میگم نخرررررریییید آغا نخرید پول حروم کردنه

  • Rasool Entertainment

    شما کدام را ترجیح می دهید؟ آلومینیوم یا پلاستیک؟

    هیچ کدوم. اصلا اهل جنس بدنه نیستم.
    من با سیستم عامل حال می کنم. نه با جنس گوشی.
    سامسونگ تا زمان اس4 طرفدارش بودم چون رابط کاربریش بهترین رابط کاربری تا اون زمان بود. اندروید رو هم که به باقی سیستم عاملا ترجیح میدادم
    ولی از اس5 به بعد که تاچ ویزش از ایده آل بودن فاصله گرفت (ایده آل از نظر من) دیگه کاری بهش نداشتم و جذب رابط خام اندروید و سری نکسوس شدم.
    الان هم که با اومدن اوبونتوتاچ دیگه اندروید هم از چشمم افتاده
    کلا این وسط من به سیستم عامل و رابط کاربریش اهمیت میدم. نه جنس بدنه و برند و ساخت کدوم کشور و فلان و ....
    آدم نباید همش درگیر حاشیه ها باشه. مهم اینه که از گجتش به خوبی استفاده کنه.

  • عــــــامـــــــــر

    امیدوارم پروژه صفر تنها ایرادی رو که به گوشی های سامسونگ وارده رو ار بین ببره

  • Ghazanfar Didindipour

    من لومیا رو ترجیح می‌دم :D
    بعدش اپل =))

  • SAEED DASTMARD

    طراحی چشم نواز میخایم.

  • رامين

    اون برجستگي هاي بيرون زده چين؟ قراره همينجوري بمونه يعني؟

  • آریا

    بدترین مشکل سامسونگ رابط کاربری تاچ ویزشه که هم پیچیدست هم سنگین. به طوری که آدم احساس نمیکنه گوشی اندرویدیه

    • قاسم شیخی

      اتفاقا من اصلا نمی تونم سامسونگ رو فقط به خاطر رابط کاربریش دوست دارم تاچ ویز فقط مزیتش اتفاقا همین سادگیش هستش من اصلا زیاد به سخت افزار اهمیت نمی دم به غیر از باطری

  • Amir

    دوباره میخواد چه گندی بزنه...

  • masounn

    واقعا سامسونك نتونسته تو طراحي هيچ وقت نظرم جلب كنه شايد فقط S2
    با شاهكار اپل در حال حاضر Htc واقعا زيباست
    ولي المينيوم اپل كجا و. ... ؛)

  • Milad

    مشکل گوشیاش فقط جنس بدنه نبود !
    کاش کلا طراحیشو عوض کنه!
    اس 2 که اومده بود خیلی چشم نواز بود ولی بعد اون رفته رفته طراحیاش دل آدمو زد :)
    به نظرم اگر میخواد جلوی گوشیای 2015 تو ظاهر کم نیاره باید خیلی جدی تر رو طراحی کار کنه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی