ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیس بوک تصاویر آپلود شده توسط تلفن های هوشمند را بهبود می بخشد

یکی از نقاط مثبت گوگل پلاس از دید بسیاری از کاربران قابلیت بهینه سازی خودکار تصاویر به منظور ایجاد جلوه ای بهتر در آنها توسط این شبکه ی اجتماعی است و حالا فیس بوک هم ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۹ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از نقاط مثبت گوگل پلاس از دید بسیاری از کاربران قابلیت بهینه سازی خودکار تصاویر به منظور ایجاد جلوه ای بهتر در آنها توسط این شبکه ی اجتماعی است و حالا فیس بوک هم ظاهراً قصد دارد به کاربرانش امکانی مشابه را ارائه نماید.

هم اکنون تصاویری که از طریق تلفن هوشمند آیفون بر روی شبکه ی اجتماعی مذکور آپلود شوند به صورت پیش فرض مقدار نور، سایه ها و رنگشان تا حدی بهبود می یابد و البته کاربران قادر خواهند بود بهینه سازی های صورت گرفته بر روی عکس را به صورت کامل حذف یا مقدار آنها را افزایش دهند.

تصاویر آپلود شده توسط تلفن های هوشمند اندرویدی نیز به زودی شرایطی مشابه را تجربه خواهند کرد اما گمان می رود قابلیت جدید فیس بوک فعلاً به موبایل ها محدود شده باشد و این کمپانی قصد آوردن آن به پلتفرم دسکتاپ خود را ندارد.

در اصل فیس بوک تلاش می کند تا تصاویر تهیه شده توسط تلفن های همراه که معمولاً به وسیله ی دوربین هایی نه چندان با کیفیت گرفته شده اند را بهبود بخشد تا از این طریق در مجموع همه ی کاربران تایم لاین هایی زیباتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • rozhan

    هنوزم کسی فیسبوک میره واقعا ؟؟

  • Banksy

    دیروز دیجیاتو توی هفت سنگ بازی بینظیر Brothers in arms 3 رو معرفی کرد منم دیشب دانلودش کردم و ضمن پوزش به خاطر بیربط بودن اینجا بررسیش کردم
    خیلی وقت پیش ورژن اول این بازی رو روی سیمبین تجربه کرده بودم و اون بازی هم تو اون زمان (سال ۲۰۰۷) تجربه گرافیکی جدیدی رو به همراه داشت به طوری که هرکی میدید واقعا تعجب میکرد( حجمش هم نسبتا زیاد بود فک کنم ۳۰ مگی میشد)
    در رابطه با این نسخه باید بگم خیلی عالی کار شده و باز هم گیمر رو تعجب زده میکنه سبکش تقریبا مثل همون ورژن انگیجش هست ولی با چند تفاوت اساسی گرافیک عالی ٬ صداگزاری بینظیر و داستانی جذابتر ( توی تصویر پایین پیشرفتش طی هشت سال مشخصه)
    من بیشتر بازی های کمپانی Gameloft رو تجربه کردم ولی این یکی اولین بازی بود که هیچ مشکل و باگی به همراه نداشت و حتی اگه تنظیمات گرافیک رو روی اخرین حالت بزاریم بازم لگ نداره ( گوشیم p768 هست سخت افزارش در حد s2 هستش این اسکرین شات پایین رو هم خودم گرفتم)
    علاوه بر نورپردازی و رنگ بندی عالی یک ویژگی جدید بهش اضافه شده که تا بحال توی هیچ بازی اندرویدی تجربه نکردم و اونم blur شدن قسمتی از صحنه هست (واضح بودن قسمتی که دوربین روش تمرکز داره و تار بودن زمینه) که حتما مشابهش توی بازی های کامپیوتری جدید دیدین
    علاوه بر اینها موسیقی حماسی و عالی و صداگزاری بی نقص بازی از نقاط قوت این اثر زیبا هستن
    امیدوارم از این بازی خوشتون اومده باشه

    • فرشاد

      اقا شماره 2 شم بد نیست البته 3 پیشرفتهای زیادی داشته ولی کلا من مدرن کامبت پک ش رو بیشتر دوست دارم

  • ســـــــــپهــــــــر

    توجه کردین اکثرا برا تبلیغای اپ ها از ایفون استفاده میشه؟
    :APPLE:

    • rozhan

      توجه کردی اکثر ادمهای خاص اپل دارن ؟
      توجه کردی این برند واقعا خاص هست ؟
      توجه کردی خیلی بهتر از برند های دیگه هست ؟
      توجه کردی الان یه عده ... منفی میدن

    • ســـــــــپهــــــــر

      :apple:
      :D

    • Divan Greedy

      متن رو خوندی ؟؟؟ فعلن این قابلیت واسه ios اومده ، هر وقت واسه اندرویید اومد نکسوس می زاره جای ایفون / دیگه اینم افتخار داره / اگه می خوای استیکر بزاری باید همه حرف ها رو کوچیک بزاری نه بررگ

      • SAEED DASTMARD

        : microsoft :

        • Divan Greedy

          :microsoft:
          نقطه ها رو به چسبون به کلمه

          • SAEED DASTMARD

            :microsoft:

  • حمید رضا

    سلام . آقای قاسمی چند روزی هست با هریک از مروگر های مختلف از طریق ویندوز به سایت سر می زنم همش سایت شما کش می شود یعنی مطالب چند ساعت پیش را باز میکنه رفرش هم میکنم باز هم همینطوره باید حتما ctrl+f5 را بزنم تا سایت با مطالب جدید بالا بیاد .

    • حمید رضا

      جالب اینکه تو تبلت چنین مشکلی ندارم یعنی تا سایت را باز میکنم سریع مطالب جدید باز میشه چه از طریق خوده اپلیکیشن سایت و چه از طریق مرورگر های تبلت ( اندورید).

      مشکل چیه از . چون من ویندوز هم عوض کردم مشکل حل نشد. (قبلا اینجوری نبود از وقتی که اپلیکیشن دیجیاتو را گذاشتید اینجوری شده )

      • عــــــامـــــــــر

        آقا من الان با ویندوز اومد و با مرورگر کروم ، گوشیم هم وینفونه مشکلی ندارم ، شما یه بار داده های مرورگر رو پاک کن و برو بیرون دوباره بیا شاید مشکلت حل شد یا اینکه مرورگر رو دوباره نصب کن

        • حمید رضا

          انجام دادم بازم حل نشد و با سایت های دیگه مشکلی ندارم . جالب اینکه فقط تو صفحه اصلی مشکل هستش یعنی الان تو همین مطلب رفرش کردم برای دیدن نظرات جدید بدون ctrl +f5 باز شد و نظرات جدید اومد.

          • مازیار

            احتمال داره شما صفحه دم دیجیاتو رو بوکمارک کرده باشی یبار کامل تایپش کن شاید درست شه.
            اینو گفتم چون یبار برا خودم پیش اومده بود

  • عــــــامـــــــــر

    شما با برنامه ccleaner کل فایلای سیستمی کروم رو پاک کن و بعد دوباره نصب کن ببین مشکلت حل میشه ، ببخشید اگر زیاد کاری از دستم ساخته نیست

    • حمید رضا

      همین که زحمت میدی پاسخ میدی یه دنیا ممنون.

  • عــــــامـــــــــر

    معمولا تو گوشی دستت به جایی بند نیست و اینکه تغییراتی که اعمال میشه میتونه عکس هارو زیباتر کنه اما برای دسکتاپ طرف میتونه با کلی ویرایش و فتوشاپ عکسشو آپلود کنه و کلی لایک بگیره :D البته برای موبایل هم نرم افزارهای ویرایش هست اما خب با تنظیمات pc یه چی دیگست / فقط یه خواهش ازش داریم اونقد خوشگلمون نکنه که همه بگن چی جیگری شده واقعیمون رو که دیدن کلی فحش بارمون کنن :)

    • Divan Greedy

      کاربران قادر خواهند بود بهینه سازی های صورت گرفته بر روی عکس را به صورت کامل حذف یا مقدار آنها را افزایش دهند/ دست خودته نه فیسبوک

      • فرشاد

        دیوان خان مرسی توصیه شمارو دیدیم رو چشم

      • عــــــامـــــــــر

        یه مزاح کوچیک بود :)

        • SAEED DASTMARD

          شوخی حالیش نیست آدم جدی هست.

مطالب پیشنهادی