مدیرعامل همراه اول: راه اندازی 4G بعد از تکمیل 3G
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد: نصب سایت های 4G همزمان با 3G در 15 شهر آغاز شده اما شبکه نسل چهارم پس از اجرای کامل نسل سوم راه اندازی خواهد شد. وحید صدوقی گفت: اولویت ...
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد: نصب سایت های 4G همزمان با 3G در 15 شهر آغاز شده اما شبکه نسل چهارم پس از اجرای کامل نسل سوم راه اندازی خواهد شد.
وحید صدوقی گفت: اولویت همراه اول راه اندازی 3G است. با توجه به 60 میلیون مشترک این اپراتور و انتقال ترافیک تماس و اینترنت از 2G به نسل سوم باید به کاربران آموزش های لازم برای استفاده صحیح از این فناوری ارائه گردد.
وی افزود: برنامه های همراه اول برای نصب 900 سایت نسل سوم شبکه موبایل تا پایان دی ماه تکمیل خواهد شد و پس از آن فاز دوم راه اندازی 3G در شبکه ارتباطات سیار آغاز می شود.
10 روز پیش، عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بهمن ماه را پایان مهلت رفع اختلالات همراه اول جهت راه اندازی 3G اعلام کرده بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام به همه ی دوستان عزیز.یکی از دوستان من تو مخابرات کار میکنه و قسم میخورد تمام هزینه هایی که به فکرتون میرسه مخابرات داره متقبل میشه همش از همین ابونمان تامین کامل میشه.یعنی هزینه ی تعمیر و نگهداری و حقوق کارمندا و همه و همه تنها با همین ابونمان رفع و رجوع میشه.پس مابقیه پولی که تو قبض ها ازمون میگیرن دزدیشونه،زیاده خواهیشونه.تورو خدا از هیچیشون استفاده نکنین تا مادرشون گاییده شه.به جاش یه سیم بین المللی بگیرین که هزینه ی اینترنت بالای ۲۰_۳۰ مگش فقط ۳_۴ دلاره،یا همین حدودا
واقعا عمرمون به فنا رفت چرا داریم از اینترنت همراه اول استفاده می کنیم در حالی که دوستامون دارن از ایرانسل استفاده می کنن با سرعت چندین برابر باید دل کند و رفت ایرانسل
همراه اول باید ادب شه
تو شهرستان مینودشت که من ediesel دارم با سرعت 2 مک بخدا سایت رو به زور باز میکنه یا اگه بخواهم یک برنامه 30 مگابایت رو دانلود کنم نیم ساعت طول میکشه علتش چیه من نویز گیر به مودمم وصل نکردم امکان داره سرعتم پایین بیاد
سلام چرا اینترنت 3g همراه ائل تنقدر ضعیف هی قطع وصل می شه از ایرانسل هم ضعیف تره و سرعتش از رایتل کمتر در صورتی که هر 3 3g هستن ولی باهم خیلی فرق دارن چه از لحاظ سرعت و چه از لحاظ قیمت با تشکر.
بچه ها بحث خوبیه.هر کی پایه است بیایید یه گروه تشکیل بدیم تو واتساپ
۰۹۳۶۱۹۰۸۴۴۲
اد کنید
سلام دوستان عزیز بزارید یه چیزی رو خدمتتون عرض کنم من برای شرکت سونی اریکسون توی پروژه های رایتل و هوآوی درپروژه های ایرانسل و مبین نت کارکردم اول که باید بگم عده زیادی شبانه روز فعالیت میکنن برای تعمیرونگهداری وتست سایتها وزیرساخت های مخابراتی که از طرف شرکتهای پیمانکار راه اندازی وتست میشه و تایید نهایی رو اپراتورها انجام میدن.
این تایید نهایی بااستانداردهای جهانیه.
دوم اینکه بسته به فاصله شما باسایتهای مخابراتی و موانع سر راه سیگنال و شدت سیگنال آنتنی که شما بهش وصل میشی سرعت کم وزیاد میشه
سوم اینکه قیمت اینترنت درایران به مراتب کمتراز خیلی ازکشورهاست.
چهارم اینکه بخاطر هزینه های فوق سنگین برای اپراتورها فعلن تا بازگشت سرمایه گذاریهای چهار یا پنج ساله اخیربرای تغییر نسل دوم به بالاتر تعداد سایتها ایده آل نیست ولی درآینده نزدیک بیشترخواهدشد
پنجم اینکه متاسفانه چیدمان سایتهای مخابراتی درتهران باتراکم بسیارزیاد و غیراستاندارد ازچپ وراست داره مایکروویو به خورد مردم میده که سرعت پایین واختلال شبکه درمقابلش موردخاصی نیست
به هرحال سود شرکتهای مخابراتی در بالابردن هرچه بیشترسرعتهاست ولی این سرعت با بالارفتن تعداد سایتها و افزایش شدت سیگنال فراهم میشه که جای نگرانی داره
سرعت 3g همراه اول خیلی هم خوبه بندرعباس سرعتش به یک مگ و نیم میرسه راضی ام ازش
افا هم همراه اول هم ایرانسل سرعتش تو منطقه ماخوبه من با ایرانسل1.5مگابایت درثانیه با3gگرفتم تو چالوس امیدوارم همین سرعت بمونه کم نشه4gهمراه اول کی به چالوس میاد؟؟
من اوایل فکر میکرم 3G ایرانسل عالیه ولی واقعا پوشش دهی ضعیفی داره و 3G همراه اول (اگه تو تهران هستین) خیلی بهتره.
- 3G هر دو اپراتور به خاطر عدم پوشش دهی مناسب هنگام حرکت با وسایل نقلیه کیفیت اینترنت خیلی افتضاحی دارن!
- انتخاب 3G در وضعیت فعلی با توجه به کم بودن تعداد آنتن ها منجر به "تخلیه خیلی سریع باطری" گوشیهاتون میشه (حتی اگه از دیتا استفاده نمیکنین!!)
3G رو ارایه بدین 4G پیشکش.این 3G همراه اخر همش قطعه دیگه شورشو دراورده.
فقط ایرانسل با 300 کیلوبایت دانلود میکنم. سایه ایرانسل همیشه بالای سرمون باشه