کیف ضد سرقت ایرانی همراه با شوکر و گاز اشک آور
محققان ایرانی موفق به ساخت کیف ضد سرقت شدند که در بدنه آن شوکر الکتریکی قرار دارد و پس از سرقت می تواند بر روی سارق گاز اشک آور و رنگ های مخصوص بپاشد. این ...
محققان ایرانی موفق به ساخت کیف ضد سرقت شدند که در بدنه آن شوکر الکتریکی قرار دارد و پس از سرقت می تواند بر روی سارق گاز اشک آور و رنگ های مخصوص بپاشد.
این کیف در پارک علم و فناوری پردیس توسط پژوهشگران ایرانی ساخته شده است. مدیرعامل شرکت دانش بنیان «تک سازان ایده پرداز» گفت: این محصول طوری طراحی شده که پس از ربوده شدن، قابلیت دسترسی به داخل آن توسط سارق وجود ندارد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
احمد زاهدی با اشاره به اینکه کالای مذکور دارای کنترل از راه دور است، توضیح داد: اطراف این محصول، شوکر الکتریکی قرار دارد که در صورت سرقت فعال شده تا دزد نتواند کیف را در دست خود نگه دارد.
وی با اشاره به پیاده سازی این سیستم حتی بر روی کیف های پارچه ای، افزود: این محصول مجهز به سیستم مکان یاب (GPS) است و در صورت ربوده شدن می تواند به صاحبش پیامک داده و با پلیس 110 تماس برقرار نماید. البته این کیف در زمان سرقت آژیر خواهد کشید.
زاهدی گفت: هنگام دزدی این کیف قادر به پاشیدن گاز اشک آور و رنگ های مخصوص بر روی سارق است که قابلیت پاک شدن در همان لحظه را ندارد.
این محصول ثبت اختراع شده و توسط پلیس آگاهی تاییده شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جال بود ....
حالا جداً سازنده های این کیف هیچکدوم یه موبایل نداشتن ازش یه عکس بگیرن برا خبرگذاریها بفرستن؟!!
دمشون گرم
میشه حتی از این ایده برای موبایل ها هم استفاده کرد.
مثلا تصور کنید موبایل یه کاور داشته باشه که در صورت سرقت بتونید شوکرش رو فعال کنید.
بوخودا جون صادق
زمان بچگیم یهسری کیف چینی بود که همچین قابلیتی رو داشت البته بدون پاشش رنگ!
چندتا باطری نیمقلمی توی قسمت داخلی زیر قفل (رمز) قرار میگرفت و برق کیفو برای چند ماهی (در صورت استفاده نکردن امکان ضدسرقت) تأمین میکرد.
الآن کل نوآوری این کیف همون رنگیه که میپاشه؟
دمشون گرم به همه چی فکر می کردم به غیر از این!!!!!
فقط خدا کنه چینی نباشه اون وقت ممکن بود.......
خخخخخخخ
چه ایده های مسخره ای می دن مردم به خدا....
نمی دونم اینا پارتی دارن ، باباشون رئیس پارک علم و فناوریه؟ چیه که اینقدر راحت ایده هاشون رو قبول می کنن و بابتش بشون وام و تسهیلات می دن....اونوقت ما این همه ایده عالی و زیبا داریم، هیچکس جدی مون نمی گیره...
پژوهشگران مارو تورو خدا...... اینم شد نوآوری؟؟؟؟؟؟؟؟
ااااووووهههه این همه وسیله داخلشه جابرای وسایل ماهم گذاشتن!
دزد تو عکس آخرش فرار کرد یا نه؟
لامصب چقدر مجهزه شوک الکتریکی، آژیر، GPS ، گاز اشک آور، پاشیدن رنگ!!!