ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ذخیره پلی استیش 4 در اروپا رو به اتمام است

تقاضا برای پلی استیشن 4 در اروپا بسیار بالا رفته و سونی در پاسخ به این نیاز چالش بزرگی را تجربه می کند. این اتفاق درست زمانی رخ داده که کمتر از یک هفته تا ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۳۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقاضا برای پلی استیشن 4 در اروپا بسیار بالا رفته و سونی در پاسخ به این نیاز چالش بزرگی را تجربه می کند. این اتفاق درست زمانی رخ داده که کمتر از یک هفته تا آغاز تعطیلات کریسمس فاصله داریم، یعنی ایامی که میل مردم به خرید کالاهایی چون کنسول های بازی بسیار افزایش می آیبد.

اندرو هاوس، مدیر اروپای بخش سرگرمی های سونی کامپیوتر در گفتگو با رویترز به این مسئله اشاره کرد که شرکت در هفته منتهی به تعطیلات سال نو، با چالش ذخیره کنسولی مواجه است.

البته وی معتقد است مردم می توانند پلی استیشن 4 در بازار پیدا کنند اما احتمالا تعداد آن ها اندک خواهد بود و بیشتر در فروشگاه های بزرگ بتوان کنسول را پیدا کرد.

رویترز در گزارش خود می گوید که اندرو هاوس از میزان تقاضا صحبتی به میان نیاورده اما سونی اطمینان داده که تمام تلاش خود را در ارتباط با این موضوع به کار گرفته است تا مشکلی در عرضه کنسول ها وجود نداشته باشد.

هاوس می گوید ماه دسامبر همیشه برای خرید و فروش کنسول ها ماه قدرتمندی بوده و افزایش رقابت از سوی مایکروسافت با کاهش قیمت اکس باکس وان، شرایط را برای سونی سخت تر هم کرده است. بنابراین نتیجه این می شود که در ماه نوامبر، پس از یک سال، مایکروسافت گوی رقابت را از سونی می رباید و پر فروش ترین کنسول ماه در ایالات متحده و انگلستان تبدیل می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • افشین

    ما که پول نداریم بخریم
    فقط اخبارش رو دنبال میکنیم

    • کسرا

      والا ما هم نداریم پولشو فقط اخبارشو دنبال میکنیم

  • pooya

    خدا لعنت کنه clash of clans رو
    من دارم از خواب میمیرم :(

  • رضا

    آخی دیگه نمی تونن پلی 4 بازی کنن
    چقدر مظلومانه :)

  • پایا فضلی

    نسل قبل 360 رو خیلی دوست داشتم...امسال کلی تحقیق کردم برای خرید به هر دری زدم که منطقمو زیر سوال ببرم one بخرم ولی نشد اخرش ps4 خریدم

  • سیب کوچولو

    عجب فروشی داره این پلی استیشن 4
    ------------------------------------------------------------------------
    ساعت یک بیست یک دقیقه به وقت جغد های دیجیاتو!!

  • Sayonara

    نمیشه یکیشو بدن به من ؟؟؟؟

  • SONY means CREATIVE

    دلم حسابی برای سونی میسوزه
    خبرای بد پشت سر هم از سونی
    تازه داشت به سود دهی میرسید

    نوکیا حیف شد...
    سونی دیگه واقعا حیفه...

  • بهنام

    من ایکس باکس 360 دارم ولی تو نسل جدید برنده بازی Ps4 ! تنها برگ برنده ایکس باکس کینکته !

    • Divan Greedy

      از نظر بازی که ایکس باکس وان خیلی سرتره ، از نظری کاربردی هم همین طور مثلن تلویزیون و همچنین برنامه ها که همیشه زودتر واسه ایکس باکس می یاد/ از نظر بازی منظورم امساله هنوز سال بعدی نیومده و پیشبینی واسه سال بعد زوده / الان در حال دیدن پاورچین روی برنامه یوتیوب ایکس باکس وان /

      • پایا فضلی

        متاسفانه نظرم تایید نشد در جواب دوست عزیزم دیوان

      • پایا فضلی

        سلام دوست عزیزم...
        از نظر بازی به نظرت ps4 سرتر نیست؟به نظرت سال 2015 مایکروسافت میتونه رقابت کنه با سونی؟
        BloodBorn,Uncharted4,The Order 1886,No Man Skys,GrandTurismo,Until Down,Let it Die,God Of War
        حتی اگه اخبار دنبال کرده بشی احتمالا تایتان فال 2 هم مولتی پلتفرم خواهد بود...
        البته من به شخصه علاقه ی زیادی دارم به xbox ولی کلا واقع بینانه نگاه میکنم به همچی و بیشتر دوست دارم چیزیو انتخاب کنم که لذت ببرم حتی اگه برند مورد علاقم نباشه!
        البته نظرات شما هم کاملا واسم قابل احترامه

      • تایسون

        کنسول سر و ته و پایین و بالاش برا بازیه که از این حیث کنسول سونی برنده ی محضه
        چه از نظر سخت افزار، چه از نظر انحصاری، جه از نظر طراحی و ظاهر و مهندسی کنسول.
        پلی4 بی برو برگرد یه غوووله.
        کاربردی و این صحبتها را توی پلی 4 هم میشه پیدا کرد.
        سونی بیست ساله داره تو دنیای بازی فرمانروایی میکنه قرار نیست ماکروسافت بیاد براش قانون تعریف کنه.
        ماکروسافت جلوی سونی از نظر انحصاری کاملا دست و پا بسته ست
        حتی 10 دیقه بازی the last of us را با کل خاندان ایکس باکس و انحصاریاش حاضر نیستم عوض کنم.
        شاهکارهای ناتی داگ حسرت شماهاست بیخودی هم جو ندید خواهشا، چون عین واقعیته.

      • امیرحسین

        :|
        استفاده ي خيلي سنگيني داري ميكني!
        بورو بتاي هيلو ٥ رو دانلود كن(البته اگر جزو بتا تستر هاي اكس باكس وان هستي).

        • Divan Greedy

          چرا می زنی ؟؟؟
          داره دانلود می شه ، تو این فاصله و زمان نهار هیچی بهتر از یه کمدی خوب نیست

          • امیرحسین

            شوخي كردم بابا.

    • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

      اوايل به پيروزيps4 شك نداشتم اما الان ...!
      xbox داره خودشو محصولي {جذاب تر} نشون ميدن

مطالب پیشنهادی