ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ۸.۲ از iOS محصولات اپل را جهت همراهی با اپل واچ آماده می کند

روز گذشته وب سایت 9to5mac مجموعه تصاویری را منتشر کرد که گفته می شود به نسخه ی ۸.۲ از iOS تعلق دارند و در صورتیکه این تصاویر صحت داشته باشند می توان گفت به زودی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته وب سایت 9to5mac مجموعه تصاویری را منتشر کرد که گفته می شود به نسخه ی ۸.۲ از iOS تعلق دارند و در صورتیکه این تصاویر صحت داشته باشند می توان گفت به زودی شاهد پشتیبانی رسمی ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل از واچ کیت و ساعت هوشمند اپل خواهیم بود و برخی از قابلیت های اصلی Apple Health نیز که تا کنون در دسترس نبودند قابل استفاده خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اسکرین شات های مورد اشاره، کمپانی ساکن کوپرتینو مجدداً موتور اندازه گیری میزان قند خون را به اپلیکیشن Health خود باز گردانده و اینبار کاربران می توانند برای آن به صورت دلخواه یکی از واحد های mg/dL (میلی گرم بر دسی لیتر) و یا mmol/L (میلی مول بر لیتر) را انتخاب نمایند تا مقدار قند خون آنها بر حسب این واحد انتخابی نمایش داده شود.

همچنین در مورد قند خون و اهمیت آن نیز توضیحاتی به کاربران ارائه گشته و به آنها گفته شده که در اصل گلوکز یا مقدار قندی به حساب می آید که در خون آنها وجود داشته و یکی از منابع اصلی انرژی بدنشان است، البته در داخل اسکرین شات های منتشر شده می توانید جزئیات بیشتری از این توضیحات را مشاهده نمایید.

بعد از به روز رسانی ۸.۲ اینطور به نظر می آید که آیفون آماده ی همراه شدن با ساعت هوشمند اپل خواهد بود و باید منتظر بمانیم تا اندکی بعد و در بهار ۲۰۱۵ گجت پوشیدنی مورد بحث وارد بازار شود، البته به شرط اینکه بازهم در زنجیره ی تولید اپل مشکلی پیش نیاید که سبب تاخیر در ارائه ی این ساعت هوشمند گردد.

iOS-8.2-update-screenshots (1) iOS-8.2-update-screenshots (2) iOS-8.2-update-screenshots (3) iOS-8.2-update-screenshots (4) iOS-8.2-update-screenshots

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • احمد

    هدفون فقط و فقط بیر داینامیک

  • عــــــامـــــــــر

    ایولا به اپل
    امیدوارم روز به روز قلبلیت تاچ ایدی بره بالاتر و کاربرا ازش استفاده کنن

  • امیرپارسا

    این تحلیل قند خون عالیه
    بچه های جوون دیابت رو شوخی نگیرید
    میشید مثله من که به دیابت نزدیکم و توی فاز کنترل خوراکی ام و اون موقع بزرررگترین ارزوی زندگی تون میشه خوردن
    بستنی!
    جدی میگم
    دیابت شوخی نداره

    • فرشاد

      انشاا... به زودی خوبشی آره بیماری خطر ناکی

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

    دیجی عاشقتم روانیتم ترکوندی واسه امشب بچه ها واسه من از صندلی های جلو یکی رو نگه دارید

    • فرشاد

      اقا لژ رو برای بچه ها دیجیاتویی کنار گذاشتن ولی شما هر جوری راحتی

  • فرشاد

    این اپل واچ بیاد ببینیم چی هست من که از ساعت های هوشمند خوشم میاد ولی نه با این قیمتها مخصوصا اینجا که دلالان دیگه جای فکر هم نذشتن
    -----
    برا خرید هدفون رفتم یا رو کلی پول اضافه داره بابت گمرک .... میگیره میگه گرانتیش 1 سال میگم جهانی 2 ساله است میگه اره جهانی میگم پس پول گمرک و نمایندگی وحمل نقل چیه این وسط!!!!!!
    اخر هم نخریدم

    • Mehdi7

      چه هدفونی میخواستی بگیری؟

      • opda511

        سلام، توقینت

        • Mehdi7

          سلام ترول جان :))

      • فرشاد

        یه مدل سانهایزر بود ولی الان منتظر یه مدل سونیم که هم از نظر قیمت مناسب هم نویز کنسلیگ داره هم فرکانس پوشیشی و حساسیت صوتیش با سانهایز یکی قیمتش هم یکی و کاسه هدفونش هم بزرگتر وراحت تره

        • Mehdi7

          چه مدلی بود؟
          تا حالا ده ها هدفون امتحان کردم هیچکدومشون راحتی مدل های سنهایزر نداشتن.
          از رو اعداد و ارقام هدفون انتخاب نکن هر کمپانی استانداردهای خاص خودش داره.
          واسه خونه بخوای HD 558 و HD 598 خیلی خوبن.البته فقط آیفون و آیپاد میتونن خوب درایوش کنن بقیه گوشی ها امپ ضعیفی دارن صداشون در نمیاد.
          من HD 800 دارم فوق العاده است این هدفون.

  • Mostafa

    khobe :|

مطالب پیشنهادی