ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

قیمت بسته های اینترنت موبایل ایرانسل دو برابر شد

شرکت ارتباطی ایرانسل که دیروز خبر ارزان شدن مصرف آزاد خود را انتشار داد، همزمان تعرفه برخی از بسته های اینترنت همراه خود را تا دو برابر گران کرد. ایرانسل که ماه گذشته بسته های ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت ارتباطی ایرانسل که دیروز خبر ارزان شدن مصرف آزاد خود را انتشار داد، همزمان تعرفه برخی از بسته های اینترنت همراه خود را تا دو برابر گران کرد.

ایرانسل که ماه گذشته بسته های بلند مدت را برای استفاده کاربران از دیتای موبایل عرضه کرد، از امروز بسته های جدیدتری را به سبد پیشنهاد های اینترنتی خود افزود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این قیمت گذاری جدیدبسته های اینترنت همراه، تنها چهار تعرفه قدیمی توسط ایرانسل افزایش یافته است. بدین ترتیب بسته یک روزه 150 و 500 مگابایتی به ترتیب از یک هزار و 2 هزار و 500 تومان به 2 و 6هزار تومان تبدیل گشت.

همچنین قیمت بسته های 30 روزه 2 و 5 گیگابایتی به ترتیب از 10 و 20 هزار تومان به 20 و 40 هزار تومان تغییر کردند. البته به غیر از این تغییرات در بسته های جدید و بلند مدت ایرانسل تغییری دیده نمی شود.

جدول بروز شده بسته های اینترنت همراه ایرانسل
جدول بروز شده بسته های اینترنت همراه ایرانسل

هنوز دلیل این افزایش قیمت ها از طرف مسئولان این اپراتور اعلام نشده است. احتمال می رود این تغییرات به خاطر راه اندازی شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G) صورت گرفته باشد.

ایرانسل در روز های 29 آبان و 12 آذر به ترتیب اینترنت نسل چهارم خود را در مشهد و سراسر کشور راه اندازی کرد. باید منتظر بود و دید واکنش مردم، وزیر ارتباطات، کمیسیون تنظیم مقررات و رگولاتوری در قبال تغییر تعرفه چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (195 مورد)
  • hmmm

    namusn man yki dg khatamo khamush mikonm ham irancell ham rightel :|in ch vaseshe akhe kolle mamlekatmun shode dozd harumkhoran dausa

  • علی

    پس ولش کن همون رایتل خیلی قیمت تعرفهاش به صرفه هستش و سرعتشم عالیه خداحافظ ایرانسل

  • حامد

    متاسفم واسه این اپراتور
    بماند ک قیمت رو سه برابر کردن ،جدیدا هم حجم هم زود تموم میشه
    من 500 مگ گرفتم هیچ استفاده ایی هم نکردم اما ظرف سه روز تموم شد. با این حال ک قبلا با همین مقدار حجم 15 روز طی میکردم و مقدار استفادمم زیاد کردم
    واقعا جای تاسف داره
    به این ها باید درس ادب داد
    فقط بلدا جیب مردم رو خالی کنن و هیچ سودی نرسونن

  • رسول

    دولت قول داده بود که اینترنت علاوه بر افزایش پهنای باند ارزونم بشه.واقعا باید پیگیری کنن

  • علی

    سلام من چندروز بسته اینترنتی میخرم پیام فعال شدنش میاد بعدازاینکه نت گوشیم روشن میکنم ومیرم تواینترنت چیزی ام دانلودنمیکنم ولی از حجم بسته ای که خریدم کم میکنه لطفأیکی راهنماییم کنه که چکار کنم.

  • sarah009

    ای خدا من چکار کنم چرا بسته ی 24 گیگابایت شبانه رو حذف کردن دیگه نمیتونم فیلم و سریال دانلود کنم .آیا ممکنه که دوباره بسته 24 گیگ شبانه رو برگردونن ای خدا ااااا ااااا. من چکار کنم

  • مهدی

    ینی واقعا چون ایرانی هستیم باید اینترنتمون اینجوری باشه؟
    همه جا ادعا میکنید ایران اینجوری ایران اونجوری
    واقعا تأسف باره که کشورایی مثه ارمنستان و افغانستان سرعت اینترنتشون از ایران بیشتر باشه
    جالبیش اینه با اینکه سرعتی نداره باز میان قیمتشو هم دوبرابر میکنن
    واقعا چه وضعشه
    نمیخواین به خودتون بیاین؟

  • سعید

    گرونیها توی ایران امر طبیعی ای هست مشکلی نیست داریم تحریم ها رو با کمک مردم عزیز و انسان دوست دور میزنیم
    اها یادم رفت کشتی بعدی حامل مواد غذایی اماده اعزام به تمامی کشورهای عربی سواحل خلیج فارس است.
    لطفا کمکهای نقدی خود را به حساب 100000000000000هزار دول عربی واریز نمایید.

  • دوره های آموزشی آنلاین

    ایرانسل همش داره دست و پا می زنه که نتیجه دو برابر کردن قیمت پکیج اینترنتش رو مردم فراموش کنند.در ضمن شاید خیلی ها از پکیج ایرانسل دیگه استفاده نکنند ولی باز هم این تعداد کمتر از 50 درصد هستند و در بدترین حالت توی این پیک افت مشتری ، باز هم سود ایرانسل ثابت می مونه.یعنی حتی اگر نصف کسانی که از بسته 10 هزارتومنی ایرانسل استفاده می کردند بسته خودشون رو تمدید نکنند و 20000 تومنی نگیرند باز هم ایرانسل ضرر نمی کنه اما به نظر من حداکثر این افراد 20 درصد مشتریای اینترنت ایرانسل هستند

  • ميلاد

    هر وقت هر چي و اعلام کردن که گرون نميشه دقيقا يکي دو روز بعد گرونه ميشه گرون ميشه گرون ميشه سه بار گفتم چون تاکيد داشتم
    بعد ميگن چرا ملت تا ميشنون يه جنسي داره ارزون ميشه ميرن کلي از اون جنس ميخرن .
    خب اين تجربه بهشون نشون داده که تا شما اعلام ارزوني يا ثبات قيمت مي کنيد يني يه خبري از گروني هست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی