ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ ایسوس و ZenFone جدید با دو دوربین اصلی [تماشا کنید]

ایسوس یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ای در رابطه با یک ZenFone جدید را منتشر کرده است. تلفن هوشمند مورد نظر در مراسم CES ماه آینده رونمایی می شود و دارای دو دوربین اصلی است. در ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایسوس یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ای در رابطه با یک ZenFone جدید را منتشر کرده است. تلفن هوشمند مورد نظر در مراسم CES ماه آینده رونمایی می شود و دارای دو دوربین اصلی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدیوی منتشر شده به سرعت ۲ لنز در کنار یکدیگر نشان داده می شود و سپس متنی تحت عنوان "ببینید آنچها را که دیگران نمی توانند ببینند" به روی صفحه قرار می گیرد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این دو دوربین امکان تعویض تمرکز عکس ثبت شده را همانند دوربین های Lytro به کاربر می بخشند یا خیر. این احتمال وجود دارد که ایسوس قصد داشته باشد برخی قابلیت های مشابه با دوربین دو گانه HTC One M8 را هم در محصول بعدی خود اضافه کند.

آنطور که مشخص شده، ایسوس قصد دارد بیش از یک مدل را در مراسم آتی معرفی کند و گفته شده که یکی از آنها، فبلتی ۵.۵ اینچی خواهد بود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Asus.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سام

    ایسوس فبلت هاش عااااالیه ، من الان فونپد نوت۶ دستمه که به K00G معروفه !!! هیلی ازش راضیم و به هیچ گوشی دیگه ای فکر هم نمیکنم چون هیچ گوشی دیگه ای به اندازه ی این گوشی کامل نیست و باکیفیت نیست

  • (بــانــو هــایــده)

    تو هیچ سایتی اینقدر چاپلوس ندیدم...بسه چاپلوسی؛ تو همه پست ها ملت همیشه در صحنه کارشون چاپلوسیِ سایت و نویسنده هاست

    • ali.n

      ابراز خرسندی از سایت و فعالیت سایته خب. به جاش دوستان انتقاد و اعتراض و...هم میکنن،.

  • عــــــامـــــــــر

    منتظر شاهکاری دیگه هستیم ، دوربین های دوتایی با اچ تی سی وارد فاز جدیدی شد امیدوارم بقیه شرکت ها بتونن این راه رو هرچی بهتر ادامه بدن

  • SAEED DASTMARD

    :just :asus

  • SAEED DASTMARD

    آقا همه دو چشمی شدن فکر کنم جای آدم میخان بگیرن.

  • سوتابایت

    تو سری اول zenfone اون طور که توقع داشتم نشد!! امیدوارم طبق اتنظاراتم بشه سری جدیدش!! همین طور zenwatch طبق انتظارم نبود!!
    کلا هر دو شون به پای قدرت و برتری و طراحی سری zenbook نرسیدن!

    • بهزاد

      سلام من ی تبلت فون پد 7 ایسوس رو دارم ازش هم خیلی راضیم هر کاری رو که بخوایین باهاش انجام دادم تازه مراحله تست ضربه رو از سر گذرونه وکسانی که میگن ایسوس بدرد نمیخوره و خوب کار نمیده بیان پیشه من... .کسی از دوستان میدونه که Asus zenfone 2 ze551mlکی به بازار میرسه ممنون میشم جواب بدین

    • سوتابایت

      تشکر ویژه به خاطر دیشب!! عالی بود!! پر از استرس !! عالییی!!

      • بهزاد

        استرس چرا؟ وقتي زد٣ به آسفالت نزديك ميشد و ميگي؟

مطالب پیشنهادی