مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمند اپل در اوایل سال ۲۰۱۵ وارد خط تولید انبوه می شوند
طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند. منابع تامین قطعه اپل ...
طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند.
منابع تامین قطعه اپل گزارش کرده اند که مک بوک ایر ۱۲ اینچی اپل از پردازنده های Broadwell اینتل و یک طراح بسیار باریک تازه بهره می برد. انتظار می رود تولید این مک بوک ایر جدید به چند سازنده محدود ارجاع داده شود.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود اطلاعات و شایعات نشان می دهد اپل در پی توسعه لپ تاپی ۱۲ اینچی در رده مک بوک ایر است که با طراحی و امکانات خاص و بدون فن خنک کننده به تولید و عرضه برسد.
در ماه نوامبر اینتل از نسل جدید پردازنده های کم مصرف Broadwell Core M خود رونمایی کرد که به نظر می رسد توسط اپل در این مک بوک های جدید مورد استفاده قرار گیرند.
در کنار ظاهر جدید، طراحی باریک و پردازنده تازه در این مدل، اپل همچنین در نظر دارد مدل ۱۲ اینچی مک بوک ایرش را در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری تولید کند و احتمالا این محصول تا اواسط ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مک ایر طلایی؟!
همیشه به مک طلایی فکر میکردم
منتظرم بی صبرانه
man fek mikonam in hamoon tabi bashe ke mighoftan roosh mac has ,va man omidvaram inchenin chizi tolid kone ta pooz in samsung va macrosaft ba in surface haye birikhtesh be zamin bemale .
hame applehash eshalaaaa
oonai ke mighin fek mikonim folan chiz nafrookhte ba in harfa be shouor khodetoon darin tohin mikonin.
بي صبرانه منتظر ساعتش خواهم نشست
البته نيومده نميشه نظر داد !
در مورد مك بوك اير هم كه ديگه همه چي روشنه ! البته انتخاب بين سرفس و اين يه چيز كاملا مربوط به سليقه هستش ! رقابت جالب خواهد بود !
رقابت سرفیس پرو ۴ با این دیدنیه...
سلام برو بچ -
اميدوارم اي واچ در مورد باتريش تلاش هاي اپل نتيجه داده باشه . چون واقعا مدت زمان ١روز كمه .
اما در مورد ايپد پلاس كه به نظر ميرسه همون مك اير با طراحي جديد باشه . اميدوارم عمر ١٢ ساعته باتري اير بازهم بهبود پيدا كنه . اما شايعات مربوط به ديجي تايمز كمي با سايرين متفاوته كه اكثر سايت ها به اين نظرند كه اپل پردازنده A9 رو در ايپد پلاس ميزاره درحالي كه ديجي تايمز برودول . در واقع بين اينكه محصول جايگزين اير فعلي كلاس لب تاب باشه يا تبلت تعريف شه بايد منتظر موندبايد منتظر موند و دقيقا اين ايپد maxi(اولين شايعه) دقيقا چه محصوليه !!
به به آقا رضا کجایی شما دلمون خیلی براتون تنگ شده بود.
هر دو فروش خوبی را خواهند داشت
محصولاتی کاملا شیک
مکش بیاد cpuش چطوریه؟
قیمت چی؟
می ارزه خرید؟
یه لایک مفت برا آواتارت خیلی با این رام حال می کنم...
پردازنده های broadwell ببینیم چه در چنته دارند فک کنم بترکونه یعنی امیدوارم
آمدهام، آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی زگناهم بده ای حرمت ملجا درماندگان دور مران از در و راهم بده ای حرمت ملجا درماندگان دور مران از در و راهم بده لایق وصل تو که من نیستم لایق وصل تو که من نیستم اذن به یک لحظه نگاهم بده رضاجان
شهادت امام رضا رو هم تسلیت میگم بچه ها
فکر نمی کنم ساعتش بتونه فروش خوبی داشته باشه مک بوک هاشم باید یکم حاشیه هاش کم بشه لمسی بشه
راحت باش همه دوستان شمارو ميشناسن بگو بايد سرفس بشه...
از نظر شما دوستان ٦ هم نميتونست فروش خوبي داشته باشه و هنوزم اعتقاد داريد موفق نبوده خخخ
نه کی گفته من اعتقاد به ایفون 6 دارم ولی دلیل دارم که می گم ساعتش فروش خوبی نداره اول از همه محدودیتش بیشتر از ساعت های دیگس بعدش گرونتر هستش ولی باز هم می گم توهم لوکس بودن اپل باعث فروش خوبش میشه
توهم؟!؟
بهت توصيه ميكنم محصولات اپلو از نزديك ببيني
نگو كه خودم داشتم و اين حرفا كه باور نميكنم ...يه اپل ايديم بخر :))
هرچي هي فن بازي دراوردي هيچي نگفتم اما يادت باشه به كل طرفداراي اپل توهين كردي تو يكي از كامنتات
جواب كامنتمم نده بحث بات فايده نداره منم حوصله ندارم