با 12 تبهکار دیوانه و خطرناک دنیای بازی های ویدیویی آشنا شوید
بازی سازها اندکی خشونت، دیوانگی محض و دوری از اخلاقیات را دوست دارند. همه را درون یک کاراکتر غیر قابل پیش بینی قرار می دهند و می شود بدترین شخصیت سال بازی های ویدیویی. گاهی ...
بازی سازها اندکی خشونت، دیوانگی محض و دوری از اخلاقیات را دوست دارند. همه را درون یک کاراکتر غیر قابل پیش بینی قرار می دهند و می شود بدترین شخصیت سال بازی های ویدیویی.
گاهی اوقات، شمار آدم بدها از شخصیت های خوب داستان بیشتر می شود و به قدری جذبه دارند که تمام داستان را یدک می کشند. نمونه های زیادی در دنیای فیلم و تئاتر هم وجود دارد. گاهی اوقات آدم خوب ها فقط روایت کننده داستان تبهکاران هستند و نه بیشتر.
در ادامه مطلب، لیستی از 12 شرور را آورده ایم که عقلانیت خود را از دست داده اند و به خطرناک ترین تبهکاران دنیای خود تبدیل شده اند.












دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببخشید پاگان مین چش بود؟
دلایل خوب بودن.
1. اول بازی شمارو نمیکشه و حتی به شما کمک میکنه
2. اگه تو اول بازی پای میز بشینی همچیو بهت میگه که نتیجه اش اینه که شورشی ها بد بودن
3. وقتی با شما حرف میزد خیلی با ادبانه حرف میزد مثل واس نبود که همش میگفت f*ck ?
4. همیشه بی دلیل کاری نمیکرد اونقدر مذاکره ای بود که همیشه می گفت هر کاری یه نتیجه داره.
5. فکر کنم پدرمون بوده باشه. البته پدر نا تنی
6. آخر بازی اگه نکشیش ریاست رو به تو میده.
7. اگه تو آخر بازی بعد از اینکه ریاست رو داد به تو اگه با موشک هلیکوپترش رو بزنی به خودکار طلایی از جنازه اش میفته که روش نوشته تقدیم به عشق زنگی ام آشیر (گرچه نمیدونم درست یا نه :-|
به هر حال ولی جای makarov خالی بو پدرمونو در اورد تا بمیره.
جوکر و makarov
farcry 3 رو که قبول دارم اون شخصیت رو ولی 4 رو گرفتم هنوز بازی نکردم.
یعنی چی .چرا makarov رو نذاشتید این یارو پدر ما رو در آورد
جوکر واقعا بدترینشون هست ...
شخصیت Makarov تو سه گانه Call of Duty: Modern Warfare هم میتونست تو این لیست باشه...همچنین شخصیت The Didact در Halo 4 که باعث مرگ Cortana شد.
شیطان سبز دشمن مرد عنکبوتی فراموش شد که؟؟؟؟
جای کریتوس، اریس، زئوس از بازی خدایه جنگ اینجا خالیه، من که اینارو نمیشناسم...
هیچکدومشونو نمیشناسم کم انقد پسر گلی هستم
هیچکدوم به اندازه Jocker برای من جذاب نبوده!
البته بگم که Vaas رو هم خیلی دوست دارم اما اینکه داستانش خیلی محدود و کوچیک بود و خیلی زود هم مرد.
Pagan Min هم جالبه اما نه به اندازه Vaas.