ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند میان رده HTC A12 در ماه فوریه معرفی می شود [شایعه]

@upleaks خبر از تلفن هوشمند میان رده ای متعلق به HTC و با نام HTC A12 داده که ظاهراً قرار است در فوریه ۲۰۱۵ عرضه شود. این محصول دارای چیپست ۶۴ بیتی ۴ هسته ای اسنپدراگون ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۰:۱۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

@upleaks خبر از تلفن هوشمند میان رده ای متعلق به HTC و با نام HTC A12 داده که ظاهراً قرار است در فوریه ۲۰۱۵ عرضه شود. این محصول دارای چیپست ۶۴ بیتی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود و به یک گیگابایت حافظه ی رم در کنار نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزلوشن HD مجهز شده است.

از سایر مشخصه های آن می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۱.۳ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۴ به همراه رابط کاربری Sense-d اشاره داشت. ابعاد فیزیکی HTC A12 نیز عبارتند از ۱۳۹.۸ در ۶۹.۵ در ۹.۵ میلی متر و در آن یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری به کار بسته شده است.

موبایل مورد بحث در ابتدا توسط چندین اپراتور مخابراتی در ایالات متحده عرضه خواهد شد و سپس احتمال دارد به سایر بازارهای جهانی نیز راه یابد، باید منتظر بمانیم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به صورت رسمی در رابطه با این محصول میان رده انتشار یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • A.s.r.a.M

    چه خوب میشه تمامی برند ها از چیپست اسنپدراگون استفاده کنند
    بخصوص سری جدید و 64 بیتی !
    این گوشی واقعا ده برابر میارزه تا گوشی هایی با چیپ مدیاتک

  • hemn_kanigulzar

    این مطلب تو منبعش یعنی تو gsmarena سه تا نظر خورده تا حالا...خدایش ملت همیشه در صحنه ای هستید...

  • عــــــامـــــــــر

    کار به کجا کشیده 4.7 شده میانرده و مینی خداییش مینی از کامپکت که گذشت دیگه هیچ

  • مهرداد

    می دونم که نربوط به پست نیس. اما باید بگم این رسوایی رو.
    اون سایتی که بعد نارنجی تاسیس شد و اسمش خیلی شبیهش بود، زمانی که دیجیاتو اومد هی می گفتن بازدیداش واقعی نیستو دارن سوء استفاده از شهرت می کنن و اینا.
    حالا که دیدن اون ویدئوی دراپ تست ترکونده تو اینترنت، گذاشتن تو سایتشونو و منبع ذکر کردن و چیز جالب اینه کاربرا از این اخلاق حرفه ای تشکر کردن!!!!!! خیلی ها اصن نفهمیدن دیجیاتو ساخته اینو نه اونا، باز گفتن شما اولین هستین تو کشور. ملتی هستیم بخدا.

    • Fantastic Boy

      اره منم دیدم بزار خوش باشن دیجیاتو رو عشقه

    • فرشاد

      نه مهرداد خان لینک منبع رو گذاشته اما متن خبر کمی گمراه کنند هست

  • فرزاد

    چرا هرچی گوشی جدید معرفی میشه اندروید 4.4 روشه؟

    • Ali.N.M

      پس دوست عزیز انتظار داری با آندروید 2.3 معرفی شه؟؟
      خوب قطعا گوشی جدیده باید جدیدترین ورژنم باشه دگ

      • فرشاد

        5 رو ایشان میگه شما ورژن معکوس میگی

        • ALI.N.M

          اصلا تو معرفی شده ها 5 نذاشتن که ایشون بخوان بگن،
          خودشون میگن 4.4 بعد شما....

          • فرزاد

            علی جان دیر جوابتو دادم منم میدونم 2.3 نباید دیگه رو هیچ گوشی باشه منظورم این بود که با وجود اندروید 5 چرا هنوز 4.4؟ اگه یادت باشه وقتی 4.4 اومد گوشیایی که بعدش معرفی شدن همه 4.4 داشتن

          • فرشاد

            اولا من کاملا واضح نوشتم ؟؟؟
            دوما مجبور نیستین وقتی چیزی رو نمی فهمید جواب بدی
            سوما این رو همه می دوند کسی اندروید پایین تر نمی زاره رو ی گوشی
            چهارم سوال دوستمون دو نکته داره گوشی جدید و اندروید 4.4
            الان اندروید 5 امده
            شیشما چرا هوچی گری میکنی کسی اینجل دعوا نداره

          • ALI.M.N

            دوست عزیز اینکه کسی رو گوشی جدید آندروید 2.3 نمیذاره دونستنش افتخار نیس!
            شما الان اومدی اینجا به خیال خودت از همه بیشتر بلدی!
            نه داداش مسئول رسیدگی به نظرات نیستی که خودتو میندازی وسط لطفا یکمم احترام خوب چیزیه که بعضیا ندارن

          • فرشاد

            اره حتما ؟؟؟ رو هم برای خنده گذاشتن
            ----
            البته خود ایشون هستن و من هم قصد پاسخ نداشتم ولی دیدم شا دیگه خیلی قضیه رو دست کم گرفتی

          • Ali.N.M

            من که منظورتونو نفهميدم!اصلا نتونستم بخونم، ولی ماکه دعوا نداریم ایشون سوال پرسیدن جوابشونم گرفتن نیاز به جوابم بود خودشون میدادند،
            موفق باشید

    • فرشاد

      هنوز باگ هاش زیاد سیستم اینکریپت خودکارشم هم روی سی پی یو فشار می یاره و رم هم بیشتر اشغال میکنه یه مقداری رفع باگ شه برای گوشی های میان رده پایین رده هم که اندرویدوانه

      • فرزاد

        مرسی از جوابت

  • Fantastic Boy

    یعنی جزوه اولین نفرهایی هستم که پرچمدار سال آینده htc رو میخرم :D

    • Saeid

      خوشآ ب سعادتت

      • Fantastic Boy

        قربونت داش بعد 2 سال و خورده ای میخوام یه گوشی دیگه بگیرم گوشی فعلی htc one s هنوزم که هنوزه صرف نظر از باتریش قفل و هنگ نداره فقط قدیمی شده

  • steve

    بد نيست خوبه ولي من منتظرhtc hima هستم :)

    • ساخت اپلیکیشن اندروید فقط با 80 هزار تومان

      اون که حرف نداره. فقط من دارم فکر میکنم که وقتی بیاد قیمتش چند میشه!

    • فرشاد

      اره اگه فقط طراحی زیباش رو خراب نکنه چون دوربینش که انقدر تبلیغ کرد ....
      طراحیش همون قبلی عالی عالی فقط دوربین شو درست کنه

مطالب پیشنهادی