راهنمای خدمات الکترونیک: استعلام نمره منفی گواهینامه
همانطور که می دانید طبق قوانین راهنمایی و رانندگی برخی از تخلفات انجام شده توسط رانندگان، نمره منفی برای آنها در بر خواهد داشت. این نمره منفی برای تخلفات از 3 تا 20 است. اگر ...
فهرست مطالب
همانطور که می دانید طبق قوانین راهنمایی و رانندگی برخی از تخلفات انجام شده توسط رانندگان، نمره منفی برای آنها در بر خواهد داشت. این نمره منفی برای تخلفات از 3 تا 20 است.
اگر نمره منفی فردی به 30 برسد برای اولین بار 3ماه گواهینامه او ضبط شده و مبلغ 400 هزار ریال از او دریافت می گردد. برای دومین بار اگر امتیاز او به 25 برسد گواهینامه برای 6 ماه ضبط شده و 600 هزار ریال نیز باید پرداخت شود.
در نهایت و برای سومین بار گواهینامه باطل شده و راننده مذکور پس از طی مدت زمان مشخص شده توسط راهنمایی رانندگی ضمن پرداخت یک میلیون ریال باید دوره های آموزشی را گذرانده و دوباره آزمون رانندگی دهد تا بتواند دوباره گواهینامه دریافت کند.
اما چگونه می توانیم از نمره منفی گواهینامه خود با خبر شویم. برای اطلاع از این موضوع با دیجیاتو همراه باشید.
سامانه استعلام نمره منفی
این سامانه بخشی از سایت راهنمایی و رانندگی کشور است. برای استعلام نمره منفی باید وارد این صفحه اینترنتی شوید.

قبل از وارد کردن شماره گواهینامه باید پایگاه داده این سامانه آفلاین است و نمره منفی شما تا تاریخ اعلام شده (کمتر از یک هفته تاخیر) اعلام می شود.
شماره گواهینامه خود را در قسمت مورد نظر وارد کرده و کد امنیتی را بنویسید. سپس دکمه جستجو را بزنید.

پس از زدن دکمه جستجو، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تعداد نمره منفی و تعداد تخلف خود را ببینید.

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام وقت بخیرمن چارسال میشودکه 10نمره منفی گیریفتم اماتاحال پاک نشده میگم که سرشیش ماه پاک میشوداما ازمن پاک نشده خواهشن رانمایی من کنیم ممنون میشم تشکر
واقعا نمی دونم کی به راننده های وانت که در سطح جاده شمال چالوش تردد می کنند وحشتناکه امسال نزدیک بود با سبقتی که از ما گفت ماشین مارا به ته دره بفرسته
پلیسی که بادیدنش من باید احساس ارامش کنم ازش می ترسم چون سرپیچ و دزدکی پشت تونل ها و میانبرها قایم شده و فقط باید جریمه کنه دارم باهاشون قرار گذاشتم که دسته چکم را امضاکنم و بدم بهشون
این آدرسش مشکوک نیست ... واقعا مال پلیس راهوره؟
تو شهره ما ...
قانون ماشین سواری عین بازی جی تی ای هست
هرکی زودتر بره ..
ماشین های تک سر نشین پر ...
و راهنما زدن مثه فحش خواهر و مادر میمونه برای رانندگان عزیز شهر ما ... تاکسی های عزیز شهره من هرجا دلشون بخواد ترمز میکنن و میپچن ..
:)
علی بود خدا رو شکر من نمره منفی نداشتم
راستی این داستان جی ال ایکس چیه دیروز یکی میگفت قند خون اندازه میگیره
دیجیاتو جان یه خبر در مورد این بزار ببینیم
شماره گواهينامه تون رو به ١١٠١٢٠٢٠٢٠ اس ام اس كنيد تعداد نمره منفي رو براتون ميده.
ميتونين با فرستادن VIN (شماره عمودي پشت كارت ماشين كه متشكل از عدد و حرف هست) به همين شماره خلافي هم بگيريد.
مرسی دیجیاتو.
این بخش "راهنمای خدمات الکترونیک" واقعا عالیه.
خدا قوت.
تو مدرسه که هر منفی بیست و پنج صدم بود اینجا چجوریه؟
با خط کش هم تنبیه میکنن؟! :D
من که نه ماشین دارم نه گواهی نامه اما تو همین ماه میرم ثبت نام.