ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کاربران دیجیاتو برترین دوربین اندرویدی سال 2014 را انتخاب کردند: سونی اکسپریا زد 3

در شب یلدا مجموعه ای از عکس های 5 پرچمدار اندرویدی را در دیجیاتو منتشر کردیم و از شما درخواست کردیم تا در انتخاب برترین دوربین موبایل در سال 2014 به ما یاری رسانید. در ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۲۱:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در شب یلدا مجموعه ای از عکس های 5 پرچمدار اندرویدی را در دیجیاتو منتشر کردیم و از شما درخواست کردیم تا در انتخاب برترین دوربین موبایل در سال 2014 به ما یاری رسانید.

در آن مطلب برای حفظ بی طرفی در نظرسنجی، اسم دستگاه ها را ذکر نکردیم، اما اکنون و پس از ثبت بیش از ۱۰۰۰ رای، می خواهیم نتایج را اعلام نماییم.

در آن نظر سنجی موبایل شماره ۱ توانست با اخذ ۵۸ درصد آرا، رتبه اول را به خود اختصاص دهد و با فاصله بسیاری از دیگر رقبا، عنوان برترین دوربین موبایل در سال 2014 را از آن خود کند.

موبایل شماره ۱ همان اکسپریا زد ۳ بود که پیش از این سمت کاربران دیجیاتو، به عنوان برترین موبایل اندرویدی در سال ۲۰۱۴ نیز انتخاب شده بود.

نتایج کامل نظر سنجی دیجیاتو به شرح زیر هستند:

۱. Sony Xperia Z3 - 58%

۲. Samsung Galaxy Note 4 - 14%

۳. HTC One M8 - 13%

۴. LG G3 - 9%

۵. Samsung Galaxy S5 - 5%

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (112 مورد)
  • erfan

    سلام من نمیدونم با چه عقلی Z3 اول شده!!!!!!!!!! اول برید با Z2 مقایسش کنید بعد بیاید نظر سنجی بذارید و بعدش برید Note4 رو با Note3 مقایسه کنید ببینید چی تغییر کرده!؟ پردازنده زد3 قوی تره که نیست. صفحش با کیفیت تره که نیست. دوربینش قوی تره که نیست. امکاناتش خیلی زیاده که نیست. 64 بیتی هست که نیست. اینا همش نسبت به نوت 4 بود عزیزانم. قلم نوت 4 رو حساب نکردم چون فقط مخصوص خودشه. چند تا چیز دیگه سنسور اثر انگشت داره که نداره دوربین سلفیش بهتره که اونم نیست از لحاظ بدنه هم نوت 4 نیمه فلزی هستش که نمیتونید بهش خرده بگیرید. اینا همه رو باید در نظر بگیرید بعد نظرسنجی کنید.

  • آرین

    همه ی گوشیا خوبن . ولی قبول کنید که حتی دیجی کالا هم با اینکه فققط سامسونگ رو برتر میدونسته ، ایندفعه عیب سونی دو تا گذاشت که بنظرم مسخر بود : 1 - لکه و اثر انگشت زیاد در رنگ مشکی و نبود سنسور IR . ولی همه خوبن . یه سریم به سایت اکسپرین بزنید که سنسور تمام گوشی ها رو حتی جی 3 هم سونی زده بجز اس 5 و نسخه ی اگزینوس نوت 4 . والسلام این همه دعوا نداره . در ضمن اون سایت DXO هم کاربرا رای دادن آقایی که میگی اونجا عالیه :|

  • A.s.r.a.M

    بهترین زیادند و از دید خیلی ها چیز هایی دیگه ای هست !
    نباید گفته بشه بهترین گوشی !!!


    بلکه بگید بالاترین امار رای مربوط به فلان گوشی !

    الان یکی که به ایفون 6 یا جی 3 یا ... رای داده ( از دید خودش *)
    باید بهش بقبولونیم زی 3 بهتره ؟ ن دگ

  • AAA

    اخه چطور ممكنه كه دوربينm8از s5 بهتر باشه؟؟؟؟اينو ديگه كل دنيا ميدونن s5بهتره!!!!
    ولي طرفداراي سوني چقدر خوشحال شدناااا
    ديجياتو ثواب كردي!بهترين گوشي-بهترين دوربين!:)))))))
    نميخوام تهمت بزنم ولي اين نظرسنجي با بقيه نظر سنجيا تناقض زيادي داره،سامسونگ هيچ وقت تو دوربين اخر نميشد!!يه نظرسنجي صفحه هم بذارين قول ميدم توش سوني اول ميشه!!!

    • MH.Tgh

      چیه.باورت نمیشه زد3 بهترینه.
      مشکل طرفدارای سامسونگو اپل اینه که فک میکنن تا ابد برترینن. نه جونم. شکی نیست که بهترین صفحه نمایش متعلق به زد3 هست. از امولد اشباع رنگی که بهش مینازینو قرمزو نارنجی نشون میده بهتره.

  • سعید قائدی

    البته هیچی لومیا نمیشه

  • arya

    اصلا این کار درست نیست ، چطوره که در سایت ها ی معتبر خارجی z3 حتی از g3 هم دوربینش عملکرد بدتری دارد ، تازه شما غولی به نام note 4 را پایین تر قرار دادید که در همه جا رتبه ی اول دارد

    • MH.Tgh

      دوست عزیز یه سری سایتا واسه تبلیغات میان این کارو میکنن که توش از یه شرکت مدنظرشون حمایت میکنندو همرو میکوبونن. قرار نیست که سامسونگ نا ابد خوب باشه. قبول کنید بهترین گوشی و کامل ترین گوشی جهان زد۳ هست. بقیه نقص های بیشتری دارند علی رغم چیزای خیلی خوبشون

  • محمدرضا

    ای جان سامسونگیا دارن میترکن چرا نمیخاید کیفیت سونی رو ببینین چشاتونو باز کنین

  • محمدرضا

    ای جان سامسونگیا دارن میترکن

  • علی

    lمن عاشق برند سونی هستم و خوشحال شدم که اول شده ولی من انتظار نداشتم با این فاصله اول بشه
    ای کاش کمی ارزون بود و ما هم میتونستیم تو دستمو بگیریمش :-(

  • سروش

    دوربین ام8 مزخرف بعد اس5 چسب زخم خوبه ??!

    lol

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی