ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر سر گجت هایی که دوست نداریم چه بلایی می توانیم بیاوریم؟ [تماشا کنید]

هدیه گرفتن همیشه لذت بخش است، اما وقتی در انتظار گجت محبوب خود باشید و در ازایش دستگاهی دیگر را کادو بگیرید، آن وقت حسابی خلقتان تنگ می شود. وبلاگ انگجت برای چنین مواقعی یک ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۴ دی ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هدیه گرفتن همیشه لذت بخش است، اما وقتی در انتظار گجت محبوب خود باشید و در ازایش دستگاهی دیگر را کادو بگیرید، آن وقت حسابی خلقتان تنگ می شود.

وبلاگ انگجت برای چنین مواقعی یک ویدیو آموزشی را درست کرده است. در این ویدیو شما با راه هایی آشنا می شوید که به وسیله آن ها می توانید خشم خود را بر سر گجت نگون بخت خالی کنید.

دیدن این ویدیو برای کسانی که مشکل قلبی دارند، توصیه نمی شود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Don't like what Santa gave you- Destroy it - Engadget.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • ایمان

    عجب وحشیایی بودنا

  • LG Forever

    این چه کاریه اخه !!!!!!!!!

  • dorani

    دیونن!

  • محمد|Dante

    مردتیکه مشکل روانی داره !
    از آرخام فرار کرده .

  • کاکتوس

    روانی!
    میشه استفاده های خاص ازش کرد، به عنوان دوربین مدار بسته، موزیک پلیر مخصوص ورزش، ایجاد هات اسپات
    و اگر نیاز به اینا ندارید میتونید بدینش به یکی که از داشتنش خوشحال میشه! همیشه میشه مفیدتر عمل کرد!

  • M7MX

    بفروشیم ارز بخریم!
    خونه پایین رفت دلار بالا رفت من بیچاره اندازه یک BMW i8 ضرر خالص نوش جان فرمودم توی 5 ماه!
    امیوارم تا برای خودم حداقل درس عبرتی باشد

  • SONY means CREATIVE

    سرعت لود ویدیوها توی آی ویوید خیلی پایینه

  • دادا

    پول دارن ولی کاری برای انجام دادن ندارن!!!

  • حسين

    من ترجیح میدم بفروشم گجتمو تا اینکه به خاک سیه بشونمش !

  • goodboy...

    خداوند تمام بیماران جهان راشفا دهد من اشکم در اومد خو نامرد تو که نمیخواستی همه شو یه جا زیر قیمت میدادی به ما بچه ها برای اونی که پول دارن و نمیدونن چیکار کنن دعا کنید شفا پیدا کنن

    الهی الغفور الهی الغفور الهی شفاهم مریضا اسکولا بی شعوره ان خوششانسوهو الهی سرطان بگیرنندندی کثافطاییون!دلم برا گوشی سوخت!مثلا وقتی داشت لنز اچ تی سی رو سوراخ میکرد من حس میکردم چشام داره سوراخ میشه!!برامن از فیلم احظارم ترسناک تر بود!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی