تکنولوژی
بر سر گجت هایی که دوست نداریم چه بلایی می توانیم بیاوریم؟ [تماشا کنید]
هدیه گرفتن همیشه لذت بخش است، اما وقتی در انتظار گجت محبوب خود باشید و در ازایش دستگاهی دیگر را کادو بگیرید، آن وقت حسابی خلقتان تنگ می شود. وبلاگ انگجت برای چنین مواقعی یک ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰
هدیه گرفتن همیشه لذت بخش است، اما وقتی در انتظار گجت محبوب خود باشید و در ازایش دستگاهی دیگر را کادو بگیرید، آن وقت حسابی خلقتان تنگ می شود.
وبلاگ انگجت برای چنین مواقعی یک ویدیو آموزشی را درست کرده است. در این ویدیو شما با راه هایی آشنا می شوید که به وسیله آن ها می توانید خشم خود را بر سر گجت نگون بخت خالی کنید.
دیدن این ویدیو برای کسانی که مشکل قلبی دارند، توصیه نمی شود.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Don't like what Santa gave you- Destroy it - Engadget.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (23 مورد)
مطالب پیشنهادی
عجب وحشیایی بودنا
این چه کاریه اخه !!!!!!!!!
دیونن!
مردتیکه مشکل روانی داره !
از آرخام فرار کرده .
روانی!
میشه استفاده های خاص ازش کرد، به عنوان دوربین مدار بسته، موزیک پلیر مخصوص ورزش، ایجاد هات اسپات
و اگر نیاز به اینا ندارید میتونید بدینش به یکی که از داشتنش خوشحال میشه! همیشه میشه مفیدتر عمل کرد!
بفروشیم ارز بخریم!
خونه پایین رفت دلار بالا رفت من بیچاره اندازه یک BMW i8 ضرر خالص نوش جان فرمودم توی 5 ماه!
امیوارم تا برای خودم حداقل درس عبرتی باشد
سرعت لود ویدیوها توی آی ویوید خیلی پایینه
پول دارن ولی کاری برای انجام دادن ندارن!!!
من ترجیح میدم بفروشم گجتمو تا اینکه به خاک سیه بشونمش !
خداوند تمام بیماران جهان راشفا دهد من اشکم در اومد خو نامرد تو که نمیخواستی همه شو یه جا زیر قیمت میدادی به ما بچه ها برای اونی که پول دارن و نمیدونن چیکار کنن دعا کنید شفا پیدا کنن
الهی الغفور الهی الغفور الهی شفاهم مریضا اسکولا بی شعوره ان خوششانسوهو الهی سرطان بگیرنندندی کثافطاییون!دلم برا گوشی سوخت!مثلا وقتی داشت لنز اچ تی سی رو سوراخ میکرد من حس میکردم چشام داره سوراخ میشه!!برامن از فیلم احظارم ترسناک تر بود!