ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در سال 2015 موبایل های ارزان قیمت بیشتری تولید خواهد کرد

HTC در طول سالیان اخیر توانست نام خود را به عنوان تولید کننده ای با کیفیت جای بیندازد؛ سازنده ای که محصولاتش از استانداردهای بالایی بهره می برند و تجربه مطلوبی از کار با تلفن ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

HTC در طول سالیان اخیر توانست نام خود را به عنوان تولید کننده ای با کیفیت جای بیندازد؛ سازنده ای که محصولاتش از استانداردهای بالایی بهره می برند و تجربه مطلوبی از کار با تلفن هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهند.

اما به تازگی مدیر بخش آسیا شمالی HTC اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد استراتژی جدیدی را در سال 2015 در پیش گیرد. سازنده تایوانی برای افزایش درآمد خود، چشم به بازار تلفن های ارزان قیمت دوخته و تصمیم دارد با تولید مدل هایی اینچنینی در سال ۲۰۱۵، سود بیشتری را روانه حساب های خود کند.

موبایل های ارزان قیمت HTC قرار است از اتصال 4G پشتیبانی کنند و از طریق اینترنت به فروش رسند. به نظر می رسد موفقیت شرکت هایی مثل شیائومی در فروش محصولات به صورت اینترنتی، HTC را وسوسه کرده است تا تمرکز بیشتری را بر روی این موضوع قرار دهد.

در نهایت جک تانگ، مدیر آسیا شمالی HTC، در سخنان خود از فروش مطلوب دوربین HTC RE خبر داده و اعلام کرده است که از این دستگاه تا کنون بیش از ۲۰ هزار عدد فروخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • ایفون تصویری

    سلام و خسته نباشید می گم به شما و همه دستان عزیز
    ممنون از سایت عالی و پر محتواتون
    خوشحال می شم یه سری هم به سایت ما بزنید
    http://www.irancommax.com/

  • آیدا

    htc باز که باشی هیییییچ گوشی دیگه ای نمی تونی دستت بگیری!

  • reza

    گیت من htc

  • سلاله

    حالا htc خوبه یا بد؟؟؟ میخوام بخرم یه دل دو دلم

  • A.s.r.a.M

    HTC
    خداکنه از پردازنده های مدیا تک استفاده نکنه
    اسنپدراگون !



    کی میشه معماری CORTEX A7 جمع بشه ؟
    واقعا تکراری شده بین اسمارت فون ها

  • milad

    به نظرم موبایل ویندوز فونی تو میان رده بگیره آدم بهتره اخه لومیا 530 که 320 تومن پولشه چهار هسته سی پی یو داره آسفالت 8 رو هم باز میکنه ولی میان رده اندروید با 300 400 تومن فکر نکنم :) خودم گلکسی فیت دارم 2 سال پیش موقع گرونی 500 خریدمش هر چشمم میخوره بش اعصابم بهم میریزه خخخخخخ راستی دست دومشو چند ور میدارن 180 ور میدارن گوشیمو ؟

    • goodboy...

      توی میان رده ویندوز اچ تی سی اس8 عالیه
      گوشی شمام150میره اگه تمیز باشه

  • HamedMJ

    واقعا HTC و Sony رو خیلی قبول دارم واقعا گوشی های خوبی میزنن ولی عدم تبلیغات باعث شده یه سری شرکت آفتابه سازی فروش های خفن داششته باشن

  • ....

    واسه دیزایر 610 اندروید 5 میاد

  • امیرحسین

    HTC یدونه باشه...

  • مهراد

    قبول کردن گوشی های پایین رده برای سیستم عامل اندروید یکم سخته چون واقعا اندروید به سیستم عامل قوی نیازمنده به نظرم سیستم عامل ویندوز فون توی گوشی های ارزان قیمت بهترین عملکرد و داره...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی