ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با این ماسک LED در اوج آلودگی هوا نیز لبخند بزنید

دلایل بی شماری برای استفاده از ماسک های پوشاننده دهان و بینی وجود دارد. در چین و برخی کشور های آسیای جنوب شرقی، این ماسک ها به عنوان محافظی بر ضد آلودگی هوا به کار ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دلایل بی شماری برای استفاده از ماسک های پوشاننده دهان و بینی وجود دارد. در چین و برخی کشور های آسیای جنوب شرقی، این ماسک ها به عنوان محافظی بر ضد آلودگی هوا به کار برده می شوند؛ در حالیکه در ژاپن، از دریافت بیماری هایی که از طریق هوا منتقل می شوند، مانند آنفولانزا،  جلوگیری به عمل می آورند. با وجود کاربرد فراوان، چنین ماسک هایی بر تعاملات اجتماعی روزانه، تاثیری منفی دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول که Unmask نام دارد -و نسخه اولیه و آزمایشی آن نیز آماده شده است،- به افراد اجازه می دهد احساسات خود را از این طریق ابراز کنند. با بهره بردن از یک بورد Arduino، صفحه نمایش LED و اجزایی دیگر‌، Unmask یکی از این وضعیت ها را به نمایش می گذارد: خنثی، خندان، متعجب و بوسه زدن.

هیچ برنامه ای برای استفاده تجاری از این محصول وجود ندارد اما این تیم به توسعه این ماسک جالب ادامه خواهد داد و در آینده، سعی در استفاده از موادی متفاوت و اجزایی کوچک تر خواهد داشت. نظر شما درباره این ایده چیست؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/UnMask.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • دادا

    واقعا درد آوره !!! انسان جدی داره مثل توی فیلم ها میشه با فناوری مشکلاتی که ایجاد کرده را باز بدتر می کند فرار رو به جلو

  • SAEED DASTMARD

    چه جالب!!!!!!

  • میطی

    چقدر مضحک... از این به بعد غیر از چت، تو دنیای واقعی هم احساسات با پرانتزها و نقطه‌ها منتقل میشن...

  • Emiliano

    داداش بیارش تو گرد وخاک خوزستان و بارون ا اسیدی اهواز ببین خودبه خود با این ماسک گریه میکنی

    • SAEED DASTMARD

      گرد خاک ایلام رو یادت رفت از اهواز بدتره.

  • عــــــامـــــــــر

    بعضی وقتا یه لبخند میتونه خیلیا رو شاد میکنه ، شاید خیلیا ندونن اما لبخندنشون لامصبا انگار انرژی توش تزریق کردن میتونه نماد زیبایی باشه تو جاهایی که خیلی مشکلات لبخند رو از یاد آدما برده هرچند مصنوعی :)

    • Sayonara

      آره من خودم یکی که بهم محبت میکنه یا فقط تحویلم میگیره آنچنان روحیه ای میگیرم که انگار دنیا رو بهم دادن

      • عــــــامـــــــــر

        همیشه اینجوره داداش و همه اینجورن یه حس حوبیه احترام و محبت ،
        یه کامنت یه سری برات گذاشتم فکر کنم ندیدی داداش گفتم یه عکس پروفایل خوشگل برای خودت انتخاب کن اگر حرفمو مبنی بر فضولی نمیدونی البته

مطالب پیشنهادی