ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم برداری با درون از قصر ورسای [تماشا کنید]

ورود درون ها، کوادکوپترها و پهپادها به زندگی روزمره ما کم کم نمودهای عملی بیشتری به خود می گیرد. این ابزارها هر روز در حوزه های بیشتری به چشم می آیند. و در همین زمینه ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۵ دی ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ورود درون ها، کوادکوپترها و پهپادها به زندگی روزمره ما کم کم نمودهای عملی بیشتری به خود می گیرد. این ابزارها هر روز در حوزه های بیشتری به چشم می آیند. و در همین زمینه یک ویدئونگار ۲۹ ساله هم با راه اندازی بلاگی، کاربرد آنها در فیلمبرداری های جذاب را بیشتر به نمایش گذاشته است.

Jan Hiersemenzel بلاگی به نام TravelByDrone را از ماه مارس ۲۰۱۴ راه اندازی کرده که در آن به انتشار ویدئوهای جذابی که با کمک Drone ها فیلمبرداری شده اند پرداخته است.

او در رابطه با این وبلاگ می گوید: 'سخت ترین بخش این کار پیدا کردن و انتخاب مکان های مناسب برای فیلمبرداری است.' فاکتورهای متعددی در انتخاب یک مکان مطلوب برای فیلمبرداری دخیل هستند.

او در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در خصوص انگیزه اش در راه اندازی این بلاگ و چالش هایی که در این مسیر با آن مواجه شده گفته است. این مصاحبه از اینجا در دسترس است.

در ادامه می توانید یکی از ویدئوهای Jan را که با همین ابزار و تکنیک از قصر ورسای در نزدیکی پاریس فیلمبرداری شده را تماشا کنید. توصیه می شود این ویدئوی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Chateau-de-Versailles_France-TV-Sport_Tour-de-France-2013.mp4"]

حجم ویدئو این ویدئو ۲۰٫۶ مگابایت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • xxx_A.A_xxx

    ياد اسسين كريد يونيتي افتادم

  • علی

    سلام دوستان
    خیلی ویدیوی جالبی بود
    کلا علاقه ی زیادی به مناطق دیدنی دنیا و دانلود ویدیو جالب دارم
    فورا به سایتش رفتم و کلی ویدیو برای دانلود گذاشتم
    چقدر سایتش ویدیو داشت...
    ناگفته نماند همین چرخ کوچولو توی سایتش و انتخاب ویدیو و فقط انتخاب نه دیدنشون 300 مگ پام اب خورد...
    اخ اخ اخ

  • حمیدرضا

    اتفاقا یک گروه مشهدی یا سبزواری هستن که ویدئوهایی به همین شکل بصورت تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی میسازن، کارشون خیلی خوبه فقط الان اسمشون رو یادم

  • Ferty

    فکرش رو بکن سوار یکی از این پهباد ها میشی میری تهران کاراتو انجام میدی برمیگردی خونه، بدون این که نگران ترافیک و هوای الوده باشی.

  • علی

    اپل به جای این یه کرکس رباطی ساخته بود با ایفون کار میکرد

  • thepjt

    اپل خودش شخصا تولید کنه ؟ ...
    فکر نکنم
    والا پهاپاد ها همون اول که اومدن بازار با آیفون آیپد کنترل میشدند ... یادمه نارنجی با عنوان هلیکوپتر معرفیشون کرده بود ..
    یعنی اون زمان 2009 اینا اسمارتفون = اپل بود ..
    همه اپ ها برای اپل بودند ...
    اندروید هنوز جا نیفتاده بود ...
    هنوزم اکثر قریب به یقین پهپاد ها اپ برای آی او اس رو حتما دارند

    • میطی

      والا من خودم این رو ندیدم. یکی از دوستام گفتش که تو سایت اپل همچین محصولی دیده.
      حالا چه محصول خود اپل چه شرکت دیگه، چیزای خوبی هستن. خدا قسمت کنه.

  • عــــــامـــــــــر

    بین این پهپادها اونی که برای کمک به بیماران قلبی ساخته شده بود و شامل جعبه کمک اولیه و همچنین دستوراتی برای کمک به بیمار بود رو خیلی دوس دارم اینم برای فیلمبرداری فیلم های اکشن عالیه و همچنین مانیتورینگ مسابقات دوچرخه سواری و .. عالیه

  • me

    اولش خوندم فیلمبرداری با daroon

  • میطی

    یه همچین پهپادی هم اپل به زودی راهی بازار میکنه که با آیفون هدایت میشه... خیلی به درد میخوره... خدا قسمت کنه.

مطالب پیشنهادی