ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی نیز قصد دارد مانند اپل یک تبلت ۱۲.۹ اینچی تولید کند

وب سایت DigiTimes در گزارشی آورده که سونی در حال کار کردن بر روی تبلتی ۱۲.۹ اینچی است و قصد دارد با این محصول مستقیماً با تبلتی که شایعه شده اپل می خواهد تحت عنوان آیپد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ دی ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وب سایت DigiTimes در گزارشی آورده که سونی در حال کار کردن بر روی تبلتی ۱۲.۹ اینچی است و قصد دارد با این محصول مستقیماً با تبلتی که شایعه شده اپل می خواهد تحت عنوان آیپد ۶ پلاس و یا آیپد پرو عرضه نماید رقابت کند.

در این گزارش آمده که تبلت سونی دارای نمایشگری ۱۲.۹ اینچی با رزلوشن بسیار بالای ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود و از همین رو می تواند با دقت بالایی تصاویر و ویدئوهای 4K را به نمایش بگذارد. همچنین محصول مورد بحث از یکی از پردازنده های کوالکام بهره خواهد گرفت و دوربین اصلی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده که تولید انبوه تبلت جدید سونی به کمپانی Pegarton (که یکی از اعضای زنجیره تولید محصولات اپل نیز به حساب می آید) واگذار گشته و این محصول دارای ضحامتی ۸.۶ میلی متری خواهد بود. آیپد ایر ۲ که به صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی مجهز است دارای ضخامتی ۶.۱ میلی متری است و آیپد ایر که سال گذشته معرفی شد نیز صخامتی ۷.۵ میلی متری داشت، ولی هنوز مشخص نیست تبلتی که اپل قصد دارد تحت عنوان پرو یا پلاس عرضه کند چقدر ضخامت خواهد داشت.

DigiTimes می گوید تبلت آتی سونی احتمالاً با قیمتی هزار دلاری کاربران حرفه ای تر و البته اهالی کسب و کار را هدف قرار خواهد داد و این در حالیست که ارازن ترین نسخه ی آیپد ایر ۲ در حال حاضر قیمتی ۳۹۹ دلاری دارد و گران ترین نسخه اش نیز در ازای ۸۲۹ دلار به مشتریان عرضه می گردد. بر همین اساس احتمال می رود تبلت تولیدی اهالی کوپرتینو که از نمایشگر ۱۲ یا ۱۳ اینچی بهره مند شده با قیمت پایه ی ۶۹۹ دلار به بازار بیاید و البته برخی مدل های دیگرش که حافظه و امکانات بیشتری را ارائه می کنند قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار داشته باشند.

برخی از سایت های معتبر و کارشناسان حوزه ی گجت های دیجیتالی معتقد هستند که DigiTimes‌ در بخش هایی از گزارش خودش قدری اغراق کرده، ولی منابعی که از جانب آنها اطلاعات کسب کرده به نظر معتبر می آیند و به احتمال قوی این خبر با اندکی تغییر در جزئیات به واقعیت خواهد پیوست.

Pegatron یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات تکنولوژیک در آسیا محسوب می شود و تا کنون سابقه ی همکاری بسیار گسترده ای با کمپانی های بزرگی مانند اپل، سونی و مایکروسافت داشته و بعید نیست علاوه بر ژاپنی ها رقیب آمریکاییشان یعنی اپل نیز مسئولیت ساخت محصول جدیدش را به خط تولید های همین شرکت سپرده باشد. DigiTimes معتقد است در سال ۲۰۱۵ بسیاری از بزرگان بازار دست به تولید تبلت ها با سایز نمایشگر ۱۲ و یا ۱۳ اینچی خواهند زد و این تازه شروع یک رقابت جدید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Kiarash Manson

    ظاهرا رم 6 داره این تبلت!

  • alireza_m

    سونی :ارائه محصولات با بالاترین کیفیت تلویزیون موبایل و ...

  • HamedMJ

    بنظرم تبلت Z3C واقعا تبلت خوبی است و خیلی سبک و خوش دسته من که حال کردم ! و امیدوارم فروش سونی روز به روز بهتر بشه و مردم معنی واقعی کیفیت ، کارائی ، زیبایی رو بچشن

  • reza_zarchi

    اگه واقعا قیمت این تبلت و حتی تبلت اپل هزار دلار باشه، در مقابل تبلت های قدرتمند و کاملی مثل سرفیس پرو ۳، خریدنشون صرفه ی اقتصادی نداره...

  • ali_hosseinoghli

    یه سوال داشتم به نظر شما من الان z3 tablet compact بخرم یا تا تابستان صبر کنم تا یه تبلت زیر 2000000 بیاد

  • علی

    خدا کنه مثل z2 tablet نباشه چون وقتی اومد زمانش نسبت به رقباش اول نبود

  • محمد

    اولا این مشکل اپ رو درست کنین تا با اکانت خودم نظر بدم. دوما مثل اپل؟ اپل نساخته و شایعه است. مثل سامسونگ !!! اگه سامسونگ نبود که الآن همه موبایلا سه و نیم اینچ و تبلتا هفت اینچ بودن. سونی هم هنوز داشت از اون تبلت خنده دارای تاشو میزد. سامسونگ همیشه پیشرو بوده تو تعریف استاندارد سایزها.

  • Ehsania

    واقعاً خنده داره که نویسنده فکر میکنن که اپل خالق علم و دیگران دزد علم هستن!تبلت هایه هیبریدی وایو با سایز 13 اینچ رو احتمالا ندیدن که اینطور برند هایه دیگر رو تحقیر و دزد تلقی میکنن!اصولا دلیلی نداره اگه سایته دیگه ای تیتر جانب دارانه بزنه شما هم همون تیتر رو بزنید! کمی انصاف بخرج بدید!

  • احسان

    نویسنده ی عزیز ضخامت هارو یه بررسی کن فکر کنم از پهنا به تبلت ها نگاه میکردی یا کلا با واحد ها آشنایی ندارید

  • امیر پارسا

    این کازو هیرایی با تمامه قوا تصمیم داره سونی رو به ورشکستگی بکشونه!
    هی بخشای موزیک و وایو و باطری رو بفروشه بجاش گوشی و تبلتی بسازه که توانایی فروششون رو هم نداره!
    یه ساله دیگه بمونه کاره سونی رو یسره میکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی