تولید گلکسی آلفا با ورود یک مدل ارزان قیمت تر متوقف می شود
شاید گلکسی آلفا یکی از بهترین تلفن های همراه ارائه شده از سوی سامسونگ باشد (که قطعا زیباترین شان است)، اما اگر اتفاق نظری روی این موضوع وجود نداشته باشد قطعا به دو دلیل است. نخست ...
شاید گلکسی آلفا یکی از بهترین تلفن های همراه ارائه شده از سوی سامسونگ باشد (که قطعا زیباترین شان است)، اما اگر اتفاق نظری روی این موضوع وجود نداشته باشد قطعا به دو دلیل است.
نخست اینکه باتری این موبایل از ماندگاری خوبی برخوردار نیست و دیگر اینکه قیمت آن اندکی بالاتر از محصولات هم رده اش بود و به همین دلیل، می شد با پرداخت همین مبلغ مدل های بهتری را خریداری کرد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
حال که تنها چند ماه از زمان عرضه این محصول زیبا و خوش ساخت می گذرد، گزارشات حکایت از آن دارد که با ارائه مدل میان رده Galaxy A5، تولید آلفا متوقف خواهد شد.
به گزارش ET News رونمایی از تلفن همراه Galaxy A5 در ماه گذشته، در راستای بخشی از تلاش های سامسونگ برای مقابله با مشکلات پیش روی و سازماندهی مجدد واحد رو به افول تلفن های همراهش انجام شد.
موبایل 5 اینچی A5 ادامه دهنده سبک طراحی آلفا است که با تأکید بر ضخامت کم و بدنه فلزی با کیفیت آن تولید خواهد شد و سامسونگ برای آنکه بتواند این محصول را با قیمت رقابتی 360 دلار عرضه کند، امکاناتی در سطح متوسط را برای آن در نظر گرفته است.
گزارشات منتشر شده در این باره حکایت از آن دارد که تلفن همراه A5 در ماه های اول یا دوم سال 2015 میلادی وارد بازار کره جنوبی می شود و از آن سو، مدل آلفا هم با اتمام تعداد باقی مانده در انبارهای سامسونگ از رده خارج می گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من یدونه الفا دارم واقعا حرف نداره همه بازی هارو با نرمافزارارو بدون هیچ تیکی اجرا میکنه
نمیدونم چرا بعضیها اینقدر اعتماد به نفس پایینی دارن تا یه گوشی درمیاد میرن میخرند و گوشی قبلی را میندازن کنار.. این یک نوع بیماریه که جوانان ما را گرفته... مگه پول حرام دارید که اینجور خرجش میکنید؟ اگر ازدواج کزدید بعد از مدتی هم از همسرتون خسته میشید میرید سراغ یکی دیگه.. از الان یکمی خودتون را بسازید...بابا فقط با این کار این شرکتها روز به روز پولدارتر میشن و جوانان ما افسرده تر..یکمی قدر خودتون را بدونید و به جای بازی با این گوشی ها به فکر پس انداز وقت و پولتون باشید ..
قیمتش چند اینو بگید
نکات مثبت و منفی الفا برای خریداران
نکات مثبت
1-پردازشگر قوی حتی بهتر از ایفون6(میتونید ویدئو مقایسشون رو سرچ کنید)
2-دوربین جلو و دوربین اصلی با کیفیت فوق العاده
3-کیفیت خوب ساخت بدنه
4-سبک و نازک بودن گوشی و خوش دست بودن
5-دارای امکانات نرم افزاری فوق العاده
6-دارای حافظه داخلی32گیگابایتی
7-دارای حسگر اثرانگشت و ضربان قلب
8-کیفیت خوب صدا و بلندگوها
نکات منفی
1-داغ کردن گوشی هنگام کار شدید به دلیل سی پی یو قوی
2- صحفه نمایش اچ دی (البته به نظر کافی میباشد)
3-باتری با ماندگاری خوب نه عالی(یک بار شارژ در روز در صورت کارزیاد)
4-نداشتن سنسور مادن قرمز
سوال دیگه ای داشتید در خدمتم
من میخوام این گوشیو رو بخرم به نظرتون پیدا میکنم? از کجا گیر بیارم? اصن بخرم? الان قیمتش چند?
من با تعاریفی که از دوستان شنیدنم از خرید گلکسی الفا منصرف شدم .چون واقعا هم با توجه به شرایطش قیمت فضایی داره
اگه سامسونگ ریده بود یه چیز بهتری میداد بیرون
سامسونگ A3خیلی خوش دست بود ولی حیف امکانات ضعیفی داره
ضمناً باتری هم خوب نداره.....
چراسامسونگ ایده آل دوسیم کارتی صفحه 4/5قوی نمیزنه.... واقعاً که....
با سلام . من گوشی آلفا رو خریداری کردم با توجه به قیمت خوبش. واقعا قدرت بی نظیری داره . آنتوتو گرفتم 50 هزار تا. کیفیت بدنش خیلی خاصه. زیبا باریک . باتریشم برخلاف ظرفیتش خیلی خوب نگه میداره و فرقی با s4 نداره. پلاستیک پشتش رو هم میپسندم چون باعث میشه گرما منتقل نشه و البته باتریش قابل تعویض باشه. من برای اطمینان یه باتری یدک هم خریدم و برخی مواقع آخرشبا که خونه نیستم باتری رو تعویض میکنم ولی کم پیش میاد. کیفیت صفحش عالیه و اصلا فرقی با مدلای فول اچ دی نداره. واقعا بهترین گوشی که داشتم و از خریدم راضیم.
من چند روز پیش سامسونگ s6 رو هم تونستم باهاش کار کنم. فقط میتونم بگم فوق العادست. تفاوت به تمام معنا رو با تمام گوشیای دیگه میتونید حس کنید. چند پله بالاتر . چند قدم جلوتر. حس یه گوشی نسل آینده رو میده. صفحش فوق العادست.سرعتش محشره .فقط اوایل ورودشه و قیمتش فضایی بود
حسگر اثر انگشت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟