اطلاعات فنی LG G4 در کنار عکسی که احتمالا متعلق به قلم LG G Pen است لو رفت
ال جی سال خوبی را گذراند. فروش تلفن های هوشمند این شرکت سود سرشاری را نصیبش کرد. LG G3 توانست به عنوان تلفن هوشمندی مناسب و پرچمداری درخور، جایگاهی مطلوب در بین مشتریان پیدا کند ...
ال جی سال خوبی را گذراند. فروش تلفن های هوشمند این شرکت سود سرشاری را نصیبش کرد. LG G3 توانست به عنوان تلفن هوشمندی مناسب و پرچمداری درخور، جایگاهی مطلوب در بین مشتریان پیدا کند و باعث شد افراد بسیاری نیز منتظر پرچمدار بعدی این شرکت باشند که به احتمال زیاد G4 نام خواهد گرفت.
اما قلم استایلوس G Pen ال جی بسیاری از دوست داران این برند را ناامید کرده است. بر خلاف پرچمدار این شرکت، این قلم اصلا گزینه ای مناسب برای رقابت با S Pen سامسونگ به نظر نمیرسد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
در تصویر جدیدی که توسط یک سایت چینی لو رفته و در بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد تصویری از G Pen به چشم می آید. حداقل سعی شده اینطور به نظر برسد که قلمی که در تصویر دیده می شود یک G Pen است که لوگوی LG را روی خود دارد.
اما جدای از بحث در خصوص تصویر فوق و ظاهر واقعی G Pen، در این پست اطلاعاتی در مورد خصوصیات سخت افزاری پرچمدار بعدی این شرکت یعنی G4 نیز ارائه شده. طبق گفته های این سایت، G4 با نمایشگری ۵٫۳ اینچی از نوع QHD عرضه خواهد شد. ۴ گیگابایت رم در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از آن تعبیه شده. پشتیبانی از کارت حافظه، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ SoC هشت هسته ای و ۶۴ بیتی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430 از دیگر خصوصیات آن هستند.
دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی این مدل از خصوصیات شاخص آن به شمار می رود. در این دوربین از ضدلرزش اپتیکال نیز بهره برده شده و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند.
هر چند که این خصوصیات سخت افزاری برای پرچمدار بعدی ال جی منطقی به نظر می رسند، اما به نظر نمی رسد بتوان به قلمی که در تصویر مشخص است به عنوان G Pen مطمئن و امیدوار بود.
به هر حال باید برای اطمینان از ظاهر قلم ال جی و توان سخت افزاری پرچمدار بعدی این شرکت منتظر ماند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام. لطفا منو راهنمایی کنید من تو تنظیمات گوشیم قسمت رمزگذاری تلفن رفتم و الان تمام نرم افزار های گوشیم پنهان شده و حتی مسیج و عکسها نیست . میشه راهنماییم کنید چه جوری دوباره برگردم به قبل که این رمز گوشیو بردارم همه اطلاعات برگرده به اولش. مدل گوشیم ال جی 4 استایلوس
ممنون
آقا اون قلم G pen نیست.
اون تصویر قدیمیه.
اون قلم، قلم Raberdium ال جی هست و من مطمئنم، چون قبلا Optimus Vu داشتم. اگه دقت کنید و چندتا سرچ هم بزنید، میبینید اصلا گوشه ی اون تلفن بالایی، گوشه ی Vu هست..!
(واقعا گوشه هاش شما رو یاد Prada ننداخت!؟)
Vu انصافا قلم خوبی داشت، بجز اینکه هوشمند نبود و دکمه ای نداشت، و اینکه نوکش برای کارهای ظریف، خوب طراحی نشده بود.
همه چیز باز هم عالیه ولی بازهم همون اشتباه قبلی رو کرد و QHD زد... من منتظر بودم که G4 رو معرفی کنه و نهایتا FHD باشه...
بازدهی و عمر باطری رو فدای یه ذره کیفیت کرده... :|
مشخصاتی که از گوشی های جدید مثل G4 , S6 ,m9 لو رفته همشون دوربین 20.7 مگاپیکسلی دارن ، و میدونیم همه این شرکت ها سنسور هاشونو از سونی میخرن ، میشه نتیجه گرفت که سونی در Z4 از یه سنسور دیگه استفاده خواهد کرد ، چون هیچ شرکتی تکنولوژی در حال استفاده خودشو نمی فروش ، وقتی به یه تکنولوژی جدید دست پیدا کرد بعد تکنولوژی قدیمی می فروش
الجی امسال یه دوربین 20.7 مگاپیکسلی معرفی کرد.دوستانی که میگن از سونی میخره اشتباه میکنن.البته هر چیزی ممکنه!
مشخصاتش دروغه
خیلی کم اتفاق افتاده که یک گوشی 5.5 اینچی بشه 5.2 یا 5.3
سلام دوستان ببخشيد،يه سوال داشتم اونم خواستم بدونم اين قلم كه گوشي ها دارن ميشه رو هر گوشي آندرويد كار كرد يانه؟
خارج از بحث قلم، سخت افزار خیلی خوبی داره، من خودم ال جی دارم، نوآوری های نرم افزاریش فوق العادست. مثل Knock Lock, quik view, Quest mode
chera hameie sherkatha doorbinha 20.7 mega pixel mizanan??
علی جان ، دوست عزیز
همین تعبیر تو که می گی اگر چینی ها غفلت کنن ....
همین میرسونه که ال جی تا همین چند وقت پیش اصلا خوب عمل نکرده ، چه در اتخاذ مناسب سیاست های تولید و چه فروش.
خیلی برای ال جی زشته که بعد از این همه سال تولید گوشیه اندرویدی ، حالا باید منتظر لغزش شرکت های چینی بشه.
تعبیرت از گوشی خوب رو هم به معنی جترال می تونم قبول داشته باشم .
ولی از نظر من ال جی تا قبل از نکسوس 4 گوشی خوب به اون معنایی که ویژگی های متمایز و قابل مطرح در سطح جهانی ، اصلا تولید نکرد.
اپتیموس خوب بود همونطور که الان هواوی خوبه .
ولی جی 3 ، یه گوشیه خوب و متمایزه در دوره خودش.
به جی 3 می شه گفت گوشیه خوب.
درسته که من از الفاظ و شوخیهای تند در گفتن منظورم استفاده می کنم ولی درون این شوخی هام دنبال رسوندن پیام هایی هستم نه در پی کوبیدن و محکوم کردن اون مارک یا برند .
ولی به هر حال ممنونم از پاسخت.
خواهش میکنم دوست عزیز، من عذر میخوام نظر قبلیت رو خوب برداشت نکردم... به هر حال سیاست های مدیریتی و تبلیغاتی خیلی چیز مهمیه و الجی قبلاً در این بخش خوب نبوده. الانم شرکتهای مطرحی مثل سونی و اچ تی سی هم دارن بازار رو به چینی ها میبازن و حتی سامسونگ فروشش کم و متزلزل شده بخصوص در بخش میانرده،، فعلاً فقط اپل به خاطر تفاوت هایی که ایجاد کرده موفقه.... اما در مورد گوشی های قبل از نکسوس،،الجی گوشی های متفاوت و خلاقانه زیادی ساخته و مثل نوکیا در اون زمان هر چیزی رو تست کرده، همون اپتیموس جی که مثال زدم با وجود سخت افزار مناسب در اون زمان و بدنه شیشه ای گوشی بدی نبود اما تبلیغات مناسب براش نشد. .... ..
به شخصه زياد به موفقيت الجي تو گوشي سازي باور ندارم ، مخصوصا با برگشتن سوني به رقابت و همچنين فلزي شدن سامسونگ :) و تغيير رابط كاربري تاچ ويز ، شانس الجي و اچ تي سي براي رقابت كمتر ميشه