اپل بازار کریسمس را تصاحب کرد
موسسه آماری Flurry بالاخره شمارش خود را به پایان رساند و آمار تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری های خود از 19 تا 25 دسامبر را ارائه داد. بر این اساس، تعداد دستگاه هایی که ...
موسسه آماری Flurry بالاخره شمارش خود را به پایان رساند و آمار تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری های خود از 19 تا 25 دسامبر را ارائه داد. بر این اساس، تعداد دستگاه هایی که از طرف کمپانی اپل اکتیو شده بودند تقریبا دو برابر دستگاه های اکتیو شده ی بزرگترین رقیبش (سامسونگ) هستند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
Flurry می گوید، به طور جهانی 51.3% دستگاه های اکتیو شده متعلق به اپل بوده، و پس از آن سامسونگ با 17.7%، نوکیا با 5.8%، سونی با 1.6% و ال جی با 1.4% در لیست 5 تولید کننده ای که موبایل هایشان بیشتر فعال شده اند جای دارند. همچنین این شرکت در آمار خود می افزاید که به ازای هر دستگاه سامسونگی که اکتیو شده، 2.9 دستکاه از کمپانی اپل نیز فعال شده است. از طرفی در ازای هر مایکروسافت لومیای اکتیو شده، 8.8 دستگاه از اپل فعال گشته است.
امسال، فبلت ها حسابی روی بورس بودند. از 19 تا 25 دسامبر، 13 درصد کل تلفن های همراهی که در سراسر جهان فعال شدند را فبلت ها تشکیل می دادند. این مقدار را مقایسه کنید با فصل تعطیلات سال گذشته که این رقم به 4% می رسید.
از سوی دیگر درصد فعال شدن تبلت ها کاهش محسوسی داشته است. در تعطیلات سال گذشته 17% کل دستگاه های فعال شده مربوط به تبلت ها بود که این مقدار امسال به 11% کاهش پیدا کرد.
در این دوره ی هفت روزه، آیفون 6 رکورد بیشترین دستگاه فعال شده را از آن خود نمود و آیفون 6 پلاس تنها توانست بین 5 دستگاه برتر باشد. Flurry همچنین یادآور شد که کارخانه های چینی مانند شیائومی و هوآوی در مجموع توانسته اند به کمتر از یک درصد از سهم دستگاه های فعال شده بازار برسند.
درصد بالایی از هدایای روز کریسمس و بسته هایی که زیر درخت کریسمس در انتظار گشوده شدن مانده اند را دستگاه های الکترونیکی تشکیل می دهند. ولی همانگونه که آگاه هستید حتی بهترین و گرانترین گجت ها نیز بدون اپلیکیشن ها تقریبا بی فایده اند. از این رو، دوره ی تعطیلات زمانیست که توسعه دهندگان هم سود بیشتری از هر مقطع زمانی دیگری می برند.
در 25 دسامبر Flurry به این نتیجه گیری رسید که در ایالات متحده مردم به طور متوسط 2.5 برابر بیشتر از یکم تا بیست و یکم دسامبر اپلیکیشن خریده و نصب کرده اند. در کنار هدایای الکترونیکی، بسیاری نیز به عنوان هدیه پول نقد و کارت هدیه دریافت می کنند که طبق تحقیقات این موسسه آماری، مقدار زیادی از این گونه هدایا صرف خرید اپلیکیشن شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



آخری بدستت میارم اپل دیوووووونتم
:دی
باید مینوشتین تقریبا سه برابر نه دو برابر
الان همه ایفون 6 دار شدند. اگه مطلب راجع به نوت 4 بود همه نر دهنده ها نوت 4 داشتند !!! خیلیی باحالید باو . در ضمن آیفون نماینده رسمی در ایران نداره و اکثر گوشیهای آیفون 6 ابران یا تقلبیه یا قاچاق
اصلا پشیمون نیستم نوت4 نخریدم جاش آیفون 6 خریدم...!!!!
یکی از مشتریام نوت4 خریده یه لحظه باهاش کار کردم برگردوندم بهش!! این لامصب آیفون چیز دیگه ایه!!! تازه خود بنده خدا همش چشمش روی آیفون 6 من بود!!!
خودم جزء کسانی بودم که میگفتم آیفون 6 اصلا به درد نمیخوره ولی الان که خریدمش حرفم رو پس میگیرم و به طراحی جانی آیو و محصول اپل ادای احترام میکنم
راستش بخوايد منم مثل خيلياى ديگه فك ميكردم طراحى سرى ٤ و ٥ بهتر از اين سرى بود تا وقتى توى دست گرفتم و باهاش كار كردم،تجربه كارى فوقالعاده اى بود،چيزى كه هست و من ميگم بعضيا فك ميكنن تعصب شايد ايفون بهترين نباشه اما مجموعه اى از خوب ها رو جمع كرده و اورده،مثلا ميگم بيرون زدگى لنزش واقعا به اين كيفيت عكس هايى كه ميگيره مى ارزه.اما اكثر گوشيا يه جاشون لنگ ميزنه كه حتى با نرم افزارم نميشه جبرانش كرد،اين اخر مشكلاتش جا به جايى اطلاعات كه به راحتى با جيل يا همين برنامه زاپيا قابل رفع ميشه.
روز رونمايى محصول جديد اپل(ايفون ٦ ) خود مسيولين اين كمپانى از جمله مدير لايقى كه استيو فقيد جايگزين خودش كرد، اين پيش بينى رو رقم زدن برا فروش، اونا گفتن كه اين بهترين محصول اپل تا به امروزه! براى گفتن چنين حرفى اپل يك سل حتى بيشتر رو صرف تحقيق و طراحى و تست ايفونهاى جديدش ميكرده، اپل ميدونه طرفداراش چى دوست دارن اهميت ميده به اينده محصول وبازتابش تو بازار همينجورى ديمى جو گير نميشه ساعت بده، ايفون بتراشه، زحمت ميكشن تا مزدشو بگيرن واينه كه كاربرا تشنه ديدن محصول جديد اين شركت هستن و تشنه تر براى داشتنش! ( بقول فلانى همينجور يهويى همين الان كه ايفون نميزنه !!! خخخ)
آفرین به اپل ! واقعا رکورد خوبی رو ثبت کرده که حقم داره . ایشالله من تا تابستون سال دیگه میرم یا یک آیفون 6 میخرم یا یک Xperia Z3 . رنگ مسی اش هم میخرم . خیلی نازه :sad:
glx بازار نوروز را تصاحب کرد .
جالبه سونی با اینکه فقط دو تا اپراتور اونم فقط گوشی های سری زد رو میارن بازم تونست رتبه خوبی بگیره، معمولا تو قسمت others نمودار ها قرار داشت!