ساعت هوشمند اپل در اروپا زودتر رونمایی می شود
براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد. پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در ...
براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد.
پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در سال 2015 رونمایی می شود و حال خبرها حکایت از آن دارد که زمان این رخداد کمی جلو افتاده و در اوایل سال جدید باید انتظار رویت آن را داشته باشیم و سایت اپل در ایالات متحده آمریکا نیز این مسأله را تأیید می کند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
بله، امروز می تواند همان «اوایل سایل 2015» باشد اما به نظر می رسد که اپل نمی خواهد همزمان با دیگر کمپانی های حاضر در CES 2015 محصول جدید خود را رونمایی کند و بازخورد خبری این رخداد را با دیگر رقبایش قسمت کند.
منطقی ترین زمان برای رونمایی از این ساعت که شایعاتی هم در مورد آن شنیده شده، 14 فوریه خواهد بود. گفتنی است که اپل اسمارت واچ جدیدش را در یکی از نمایشگاه های مد پاریس رونمایی کرده و آن را به عنوان نوعی زیورآلات و کالای مد تبلیغ کرده بود.
تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرده است که اپل واچ می تواند نقطه عطفی در تاریخ ساعت های هوشمند باشد. برخی تحلیلگران وال استریت هم مدعی شده اند که فروش این محصول از مرز 30 میلیون عدد خواهد گذشت و برخی هم اظهار داشتند که این رقم بیش از اندازه محافظه کارانه است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی.
ملت از غلط املایی رنج میبرن
من هم ازش خوشم مياد هم نمياد !
البته پولش باشه از خدام هم باشه !
محصولی جدید که فقط یه برند داره پشتش
چیه اخه این نه قیافه داره نه امکانات
الان اپلی ها بهشون برمیخوره اما این در کنار گیر اس مث یه اسباب بازی زشت میمونه
خدا قسمت کنه یه دونش رو بتونم بخرم واقعا عالیه
ساعت اپل رو معتادای اپل میخرن چون واقعا برا برند های دیگه حیف پوله
استفاده از عبارتایی مثل "معتادای اپل"خیلی زشته !!!بالاتر برخی از دوستان همین نظر شما رو گفتن ولی با لحنی مودبانه .زیبایی این ساعتم سلیقه ایه اگه از نظر شما زشته نباید انتظار داشته باشید بقیه هم همین نظرو داشته باشن
ساعت اپل فروش خوبی رو تجربه میکنه چون ایفون خوب میفروشه
آقا ای اپل برا جا انداختن تکنولوژی خوبه ، هرچی میزنه ملت میخرن -به نظرم اگه عینک گوگل رو اپل میزد تا حالا جا افتاده بود -
من دارم پولام رو جمع مي كنم
از فردایه که بچه های لوکس محور برن پیش خرید کنند
فکر کنم یا مطلب خیلی قدیمی و نویسنده درست متوجه نشده واسه ترجمه ، یا کلن همش ایراد داره / ۱۴ نوامبر ؟؟؟؟؟؟؟ که گذشت ، و نوامبر 2015 که بیاد ، می شه نزدیکای سال 2016 /
14 February نه نوامبر / روز ولنتاین / لطفن متن رو اصلاح کنید
منظورشون فبریه است :D
در ضمن بهترین ساعت در حال حاضر روی کره خاکی / gear s و تمام
گیر اس ظاهر زیبایی داره ولی پشتیبانی از تری جی زمانیکه شما برای استفاده از خود ساعت مجبورید گوشی رو هم همراه داشته باشین واقعا مسخرس
در مورد اپل واچ هم من رو بشدت یاد آیپد یک میندازه که همه می گفتن انگار چهارتا آیپاد رو به هم چسبوندن
در مورد اپل واچ هم همینطوره و در نسل دومش فک کنم خیلی بهتر بشه
و همین طور پشتیبانی از تلفن های سامسونگ / اما اکوسیستمش و کاراییش خیلی بیشتر از بقیه سیستم عامل هاست در حال حاضر
دوست دارم بخرم ولي پول ندارم
حالا باید فقط یه چند سالی صبر کنیی تا این ... با قیمتی اصلی وارد بشه و البته به عنوان جایزه قرعه کشی ها یا خرید جمعه بعد از عرضه دو یا سه مدل بعدی میشه روش حساب کرد با حساب جیب ما که اینه راه حل اون زمان هم باتریش به علت گذشت زمان ....فاسد شده باید راه حل اونم پیدا کنیم البته